doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Vlivy na spotřebitele.
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Sociální konstruktivismus
Předmět sociologie Věda společenská a behaviorální
funkce médií ve společnosti moc médií
9.Komunikace.
PhDr.Hana Pazlarová, ph.d.
Základní ekonomické pojmy
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Marketingová komunikace
Σ Sociogie = societas (společnost) + logos (věda) Úvod do sociologie.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Název prezentace v zápatí1 Environmentální a sociálně- ekonomické aspekty těžby 1 POPULARIZACE VĚDY A VÝZKUMU V PŘÍRODNÍCH VĚDÁCH A MATEMATICE S VYUŽITÍM.
Sociální ekonomika Vývoj modelů sociálního charakteru státu – I. část Merkantilismus ( století) 1. WELFARE STATE – Stát veřejných sociálních.
MARKETINGOVÝ MIX.
Role médií a vůdců mínění při formování názorových struktur
Základní principy geografického výzkumu
Vznik sociologie Autor: Mgr. Pavel Semerák Občanský a společenskovědní základ Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MANAGEMENT - Pojetí managementu
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1.1. Formování veřejného mínění dr.Ján Mišovič, CSc
Předmět sociologie Určení sociologie: Věda společenská a behaviorální Empirická sociologie Empirická sociologie Sociální jevy a formy vztahů Sociální jevy.
Hodnoty, normy Konformismus, deviace
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
8. Marketing.
Postavení pedagogiky mezi vědami
H u m a n r e s o u r c e s OD a implikace do oblasti HR - řízení lidských zdrojů Michaela Vojtková.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
1 VÝVOJ V LETECH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Svět se mění – knihovna ne Knihovna je stabilní jistota v nestabilním světě Prof. PhDr. Tomáš Kubíček, Ph.D.
Základy pedagogiky volného času Jihočeská univerzita - Teologická fakulta Bakalářské studium pedagogiky volného času ZS 2005/2006 Mgr. Michal Kaplánek,
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Vítejte na Marketingu.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingová komunikace
Socializace Kejřová.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Hodnoty, normy Konformismus, deviace
Zaměření a funkce sociálního lékařství (SL)
ŠKOLNÍ PEDAGOGIKA ZÁKLADY PEDAGOGIKY DPS002 PS 2017
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Podnikatelské koncepce
KULTURA Společenská kultura Kultura ; VY_32_INOVACE_D3_01
Transkript prezentace:

doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. dusan.pavlu@vsfs.cz

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE – ÚČELOVÝ SOUBOR ÚČELOVÝCH INFORMACÍ – ANO ČI NE? KONEČNÝ CÍL MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE Vést svého příjemce k žádoucím formám kupního chování–v komerčních MK Vést svého příjemce k žádoucím formám nekomerčního chování– v sociálních MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA MÁ TEDY MK TAKÉ VYŠŠÍ CÍLE, NEBO JE JEN SLUŽEBNÝM NÁSTROJEM OKAMŽIKU, DNE, TÝDNE? SVOU KAŽDODENNOSTÍ SE V KONTEXTU JINÝCH NÁSTROJŮ UTVÁŘENÍ SPOLEČENSKÉ REALITY PODÍLÍ NA PLNĚNÍ VYŠŠÍCH CÍLŮ, NA VTYVÁŘENÍ NOVÉ SPOLEČENSKÉ REALITY doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

CO VSTUPUJE DO MK VE 20. STOLETÍ? MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA CO VSTUPUJE DO MK VE 20. STOLETÍ? Původní ryze ekonomická disciplína se mění v interdisciplinární jev Vstupuje především psychologie, sociologie, estetika, etika, syntetizující teorie komunikace, vědy o umění atd. Původně komerční reklama se mění na univerzální nástroj formování společenského vědomí a chování Proč? doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA PROTOŽE SE JEDNÁ O NEJEFEKTIVNĚJŠÍ SYSTÉM KOMUNIKACE ! Ekonomické aspekty vedou k efektivnosti investic Obchodníci požadují kvantifikovatelný a průkazný efekt komunikace Pro vyšší efektivnost komunikace se trvale inovuje struktura prostředků, aktuálně se využívají nová média Do reklamy vstupuje věda jako nástroj poznání - HOPKINS doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA REKLAMA SE DIVERZIFIKUJE 90. léta 20. století – jednolité tělo se člení na reklamu, SP, DM, PR, osobní prodej Vznikají specifická témata průřezového charakteru – image, CI,značka, segmentace, efektivnost Vzniká syntetizující teorie MK a dílčí teorie jednotlivých komunikačních kategorií doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA KOLIK SE INVESTUJE DO MK V ČR? NÁKLADY NA KOMPLEX KOMERČNÍCH MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ V ČR V ROCE 2004 TYP KOMUNIKACE V mld. Kč v % REKLAMA 15,78 35,03 SALES PROMOTION 11 24,42 DIRECT MARKETING 8,94 19,84 OSOBNÍ PRODEJ 6,9 15,32 VÝZKUM TRHU 1,5 3,33 PUBLIC RELATIONS 0,93 2,06 CELKEM 45,05 100 doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA INVESTICE V ČSSR/ČSR HISTORICKY Polovina 80.let - - 1,5 miliardy Kč Počátkem 90.let – 3 miliardy Kč Rok 2002 – 39,6 miliardy Kč Rok 2004 – 50 miliard Kč doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA MK / KULTURA / ŽIVOTNÍ STYL KULTURA – MNOHOVÝZNAMOVÝ PROGRAM ČINNOSTI JEDNOTLIVCŮ A SKUPIN 4 ROVINY KULTURY MK A VÝTVORY LIDSKÉ PRÁCE – ARTEFAKTY MK A SOCIOKULTURNÍ REGULATIVY-NORMY, HODNOTY, KULTURNÍ VZORY MK A KOGNITIVNÍ SYSTÉMY MK A INSTITUCE ORGANIZUJÍCÍ LIDSKÉ CHOVÁNÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA ROLE MK V SOUČASNOSTI MK JSOU NÁSTROJEM POZNÁVÁNÍ SVĚTA MK JSOU NÁSTROJEM KULTIVACE I DEVASTACE ČLOVĚKA MK JSOU NÁSTROJEM SPOLUUTVÁŘENÍ SVĚTA – POZITIVNĚ I NEGATIVNĚ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::