Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př.5.10-Energie v životním prostředí-prezentace
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
VY_32_INOVACE_M.8.20-Thaletova věta-prezentace
VY_32_INOVACE_M.6.01-Převody jednotek délky – PL
VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
VY_32_INOVACE_M.1.05-Numerace v číselném oboru 0-10-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
VY_42_INOVACE_377_CELÁ ČÍSLA – POČETNÍ OPERACE
VY_32_INOVACE_Dj.6.01-Pravěk-prezentace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:6. ročník – Člověk a společnost – Dějepis - Řím autor VM:Ing. Slánská Drahomíra.
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
VY_32_INOVACE_Dj Indie-prezentace
název šablony: zaměření VM: autor VM: období vytvoření VM: anotace:
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Pythagorova věta autor.
Vytvořila Helena Černá
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:6. ročník – Člověk a společnost – Dějepis - Čína autor VM:Ing. Slánská Drahomíra.
VY_32_INOVACE_Př.5.06_Krtek obecný-prezentace
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika - Numerace v číselném oboru.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
NEROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník - Člověk a společnost – Dějepis - Křesťanství autor VM:Ondřej Vojáček.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ABSOLUTNÍ HODNOTAmotivace Co znamenají zápisy: AB úsečka AB  AB  délka (velikost) délka (velikost) úsečky AB vzdálenost bodu A od bodu B Absolutní hodnotu.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1.ročník – Matematika a její aplikace - Matematika -Numerace v číselném oboru.
Funkce Absolutní hodnota
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Kužel autor VM:Ing. Slánská.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
Matematika a její aplikace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
11.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Funkce Absolutní hodnota
Mgr. Radka Pospíchalová
Početní výkony s celými čísly: násobení
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Transkript prezentace:

název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní hodnota celého čísla autor VM:Ing. Slánská Drahomíra období vytvoření VM:září 2012 anotace:Výukový materiál je určen pro žáky 7.ročníku vzdělávacího oboru Matematika, tematického okruhu – Celá čísla. Formou prezentace zpracovává téma Absolutní hodnota celého čísla. VY_32_INOVACE_M.7.16-Absolutní hodnota celého čísla-prezentace

Absolutní hodnota celého čísla

 KLADNÁ CELÁ čísla jsou PŘIROZENÁ čísla.  NULA není ani kladné celé číslo, ani záporné celé číslo, je to ale celé číslo.  U záporných celých čísel píšeme vždy znaménko minus.

 udává vzdálenost obrazu tohoto čísla od obrazu čísla 0 na číselné ose  absolutní hodnota čísla 5 se rovná 5, zapíšeme |5|= 5  absolutní hodnota čísla –3 se rovná 3, zapíšeme |–3|= 3  absolutní hodnota čísla 0 se rovná 0, zapíšeme |0|= 0  absolutní hodnota každého čísla je kladné číslo nebo 0

 zapiš absolutní hodnoty čísel: 12 =–52 = –36 =125 = 27 =0 =  vypočítej: |5|+|– 4|=|– 14|–|– 8|= |– 28|+|– 12|=|– 5|.|7|= |25|–|5|=|– 36|:|– 4|=

 zapiš absolutní hodnoty těchto čísel: (řešení) 12 =12–52 = 52 –36 = = =270 = 0  vypočítej: |5|+|– 4|= 9|– 14|–|– 8|= 6 |– 28|+|– 12|=40|– 5|.|7|= 35 |25|–|5|= 20|– 36|:|– 4|= 9