Laboratorní práce č. 3 List

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Advertisements

GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Laboratorní a terénní cvičení
Praktická cvičení z botaniky
(biologická technika)
A jak je to u živočichů? (tkáně)
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
OBECNÁ BIOLOGIE MIKROSKOPOVÁNÍ
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: ZKOUMÁME PŘÍRODU
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Laboratorní práce č. 1 Filtrace Mgr. Helena Roubalová
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
Mikroskopie.
Mikroskopické pozorování buněk cibule
60.1 Základy mikroskopování
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
Základní postupy v biologii
Soustavy pletiv Pletiva – skupiny buněk stejného tvaru, funkce.
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení Rostlinná pletiva I.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
O buňce a mikroskopování, vnější a vnitřní stavba rostlin
Laboratorní práce č. 3 Vlastnosti aktivního uhlí Mgr. Helena Roubalová
MIKROSKOP Mgr. Helena Roubalová
Laboratorní práce č. 2 Destilace Mgr. Helena Roubalová
Pozorování rostlinných buněk a jejich struktur
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: MIKROSKOPOVÁNÍ
Laboratorní práce č. 2 Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
List Mgr. Helena Roubalová
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Proveď odhad své rychlosti při chůzi a běhu do schodů.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P6 _ 1. 6 Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení Rostlinná pletiva II. Typ:DUM - kombinovaný Předmět: Biologie.
Uspořádání rostlinného těla
POVRCHY ROSTLIN Stavba rostlinné buňky
Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
2. Laboratorní cvičení.
rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Průduchy v pokožce listů
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Jak zkoumáme přírodu?.
STONEK.
1 ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR POZOROVÁNÍ PŘÍRODY Zpracovala : Mgr. Jana Richterová Přírodopis 6. třída.
2. Laboratorní práce Pozorování ptačího vejce a peří
VY_32_INOVACE_21_Kvasinky Identifikátor školy:
Prezentace pro Seminář z přírodopisu
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková 3. Laboratorní práce Cvičení k dýchací a oběhové soustavě.
„Trojlístek – podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let“ Jihočeská agentura pro podporu inovačního podnikání o.p.s.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Stavba lidského těla Brainstorming -napiš vše, co tě napadne při slově.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/18 Předmět: přírodopis Ročník: 7.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tematický celek: LES Téma: POZNÁVÁME PŘÍRODU Ročník: 6. Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská.
VÝTRUSNICOVÝ KLAS A VÝTRUSY PŘESLIČKY ROLNÍ Výuková prezentace pro Seminář z přírodopisu dokončeno
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková 1. Laboratorní práce Pozorování vnější stavby těla ryby.
3. Laboratorní práce Pokožka listu s průduchy
POKOŽKA LISTŮ JEDNODĚLOŽNÝCH A DVOUDĚLOŽNÝCH ROSTLIN
Vyšší rostliny Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVOTA
Název projektu: Moderní škola
Číslo a název šablony klíčové aktivity
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Příprava na vyučování NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
ZNAKY JEDNODĚLOŽNÝCH A DVOUDĚLOŽNÝCH ROSTLIN opakování
Hydrosféra koloběh vody v přírodě
Transkript prezentace:

Laboratorní práce č. 3 List Přírodopis 7. ročník Laboratorní práce č. 3 List

Úkol 1. Připrav vodní preparát pokožky ze spodní strany listu pelargonie. 2. Nakresli a popiš připravený preparát.

mikroskop podložní a krycí sklíčko kapátko pinzeta list pelargonie Pomůcky mikroskop podložní a krycí sklíčko kapátko pinzeta list pelargonie

Jednoduše svými slovy popiš, jak jsi připravoval preparát. Postup Jednoduše svými slovy popiš, jak jsi připravoval preparát.

jak jej vidíš v mikroskopu. Obrázek popiš. Nákres Tužkou nebo pastelkou nakresli preparát (několik buněk včetně průduchů) tak, jak jej vidíš v mikroskopu. Obrázek popiš.

Závěr Rostlině slouží k _______________ Průduchy se nachází na _______________ listu. Rostlině slouží k _______________ a ___________________________ .