Pozor, čárka I..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
Fonologie Cvičení číslo 6.
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
ZLOMKY Kateřina Švajdová Miroslava Možná U1ST, 4. ročník.
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Ahoj kluci a holky. Dnes nás společně čekají DESETINNÁ ČÍSLA .
Kolik to stojí?.
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Hodiny a režim dne pro první třídu.
70.1 Porovnávání desetinných čísel
69.1 Desetinná čísla, desetinný zlomek
Zpracovala Mgr. Jana Říhová pod metodickým vedením RNDr. Růženy Blažkové, CSc.
Desetinná čísla 2.část.
zpracovaný v rámci projektu
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Lineární rovnice – 1. část
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
7..
Desetinná čísla - úvod.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Za předpokladu použití psacích potřeb
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
K sémantice základních číslovek Alena Poncarová 13-14/V 2011.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
13.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Jméno autora výukového materiálu
ZLOMEK JAKO ČÁST CELKU.
zpracovaný v rámci projektu
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
DESETINNÁ ČÍSLA.
Zaokrouhlování desetinných čísel.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_11_ Zlomky
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Pozor, čárka I.

PAMATUJ : jednotky setiny 1,356 tisíciny desetiny desetinná čárka

, , , 8,1 0,46 3,005 Znázorni na řádovém počítadle. jednotky desetiny tisíciny desetiny jednotky jednotky setiny setiny desetiny desetiny

0,6 0,53 8,908 121,072 Zapiš desetinná čísla: šest desetin padesát tři setin osm celých devět set osm tisícin 8,908 sto dvacet jedna celých sedmdesát dva tisícin 121,072

Zlomky se jmenovatelem 10, 100, 1 000, 10 000, DESETINNÉ ZLOMKY Zlomky se jmenovatelem 10, 100, 1 000, 10 000, 100 000, 1 000 000 nazýváme desetinné zlomky. devět set šedesát čtyři tisíciny pět desetin třicet osm setin Každý desetinný zlomek můžeme napsat jako desetinné číslo. 2,991 3,53 0,43 0,9 0,013 1,4

= 0,1 = 1,5 = 2,08 = 9,017 = 43,812 Zapiš zlomky jako desetinná čísla: žádná celá jedna desetina = 1,5 jedna celá pět desetin = 2,08 dvě celé osm setin = 9,017 devět celých sedmnáct tisícin čtyřicet tři celých osm set dvanáct tisícin = 43,812

Zapiš desetinným číslem: Zapiš desetinným zlomkem: 15,4 = = 0,2 1,083 = = 0,37 460,68 = = 2,53 = 0,086 0,009 =

Znázorni na číselné ose : 0,4 0,9 0,2 0,8 0,6 1 0,2 0,4 0,6 0,8 0,9 Na číselné ose se některá čísla zobrazují ve stejném bodě. 0,3 0,5 1 1,0 0,30 0,50 1 = 1,0 = 1,00 0,3 = 0,30 0,5 = 0,50

POROVNÁVÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL 4 4,2 4,5 4,8 5 4,50 4,2 4,8 4,5 = 4,50 Porovnej čísla , doplň znaménko < , = , > . = 0,2 0,20 36,07 360,7 23,06 2,306 25,11 2,511 = 65,0 65,05 35,00 35 = 2,18 2,180 8,89 8,9

ZOPAKUJ SI : Zapiš desetinná čísla: čtyři celé šest desetin _____________ žádná celá tři tisíciny _____________ devět celých pět setin _____________ Zapiš : a) desetinným číslem b) zlomkem Porovnej. Zapiš správně znaménko < , = , > . = = = 5,8 = 0,007 = 1,26 = 7,89 26,1 4,931 0,005 0,30 36,4

ZOPAKUJ SI - řešení : = 0,8 = 2,36 = 0,056 5,8 = 0,007 = 1,26 = 7,89 Zapiš desetinná čísla: čtyři celé šest desetin 4,6 žádná celá tři tisíciny 0,003 devět celých pět setin 9,05 Zapiš : a) desetinným číslem b) zlomkem Porovnej. Zapiš správně znaménko < , = , > . = 0,8 = 2,36 = 0,056 5,8 = 0,007 = 1,26 = 7,89 26,1 4,931 0,005 0,30 36,4