Bezobratlí živočichové

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hmyz užitečný pro rostliny – OPAKOVACÍ TEST
Advertisements

Přírodopis 6. ročník Hmyz Mgr. Helena Roubalová.
Hmyz s proměnou dokonalou - opakování
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis
6. Ročník HMYZ Přírodopis Autorem materiálu je Mgr. Jiřina Hamzová,
Bezobratlí živočichové
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.A.07 Název pro školu:
Tundry a polární oblasti Živočichové (1)
Jednobuněčné organismy 1
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis
Živočichové tropických deštných lesů (1)
Čtvrtohory Vladislava Zubrová.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.10 Anotace: Prezentace zařazuje hmyz do oblastí, odpoví na otázky, řeší úlohy. Charakterizuje hmyz s proměnou nedokonalou. Vzdělávací.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Hmyz - stavba těla, zástupci
Vývin jedince Vladislava Zubrová. Jak to všechno začíná?
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Rostliny tropických a subtropických oblastí
Ptáci okrasných zahrad a parků 1
Bezobratlí škůdci lesa
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Elektronická učebnice - II
Mechy v lesích Vladislava Zubrová.
VÝVIN HMYZU Autor: Bronislav Šenkeřík
Bezobratlí živočichové travních společenstev
Členovci v lesích 2 Vladislava Zubrová.
Říše: živočichové Třída: hmyz Kmen: členovci
Živočichové rybníka Žahavci a ploštěnci
ČLENOVCI HMYZ.
Třída: hmyz Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními informacemi a se základní stavbou hmyzu. Materiál.
Podkmen : V Z D U Š N I C O V C I
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Hmyz Přírodopis VY_32_INOVACE_209, 11. sada, Př 4
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
VY_III/2_inovace_08_Hmyz
Pří_273_Živá příroda_Bezobratlí v Chřibech Autor: Mgr. Marie Pížová
Živočichové rybníka Ryby
Živočichové rybníka Prvoci
Ptáci sadů a ovocných zahrad (2)
Hmyz s proměnou nedokonalou
Živočichové tropických deštných lesů (2)
Neuroptera Síťokřídlí.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
A-Z kvíz. genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: AZ kvíz – bezobratlí rybníka I Číslo vzdělávacího materiálu: ICT 6/19.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 6 Autor: Mgr. Iveta Votápková Hmyz s proměnou nedokonalou Pětilístek: vážka
Brouci Třída: Hmyz vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
než začnete prohlížet prezentaci ...
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: LOUKA
Kde například mohou žít bezobratlí v lese?
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: UMĚLÉ EKOSYSTÉMY
Hmyz v lese.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
BROUCI.
Kde například mohou žít bezobratlí v lese?
RISK HMYZ ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO
Motýli Autor: Mgr.Diana Mücksteinová
VY_52_INOVACE_61_ Členovci- korýši- pavoukovci-učební text
Podkmen : V Z D U Š N I C O V C I
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
VY_52_INOVACE-22_Životní projevy- kontrolní otázky
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
Výukový materiál VY_52_INOVACE_16_HMYZ-V LESE
Základní škola, Hradec Králové
Chránění živočichové na Slovácku
VY_52_INOVACE_71_Živočichové travních společenstev- učební text
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Transkript prezentace:

Bezobratlí živočichové Členovci

Poznáte, co je na obrázku? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Řešení Ano, jsou to oči hmyzu.  Jak se tomuto typu očí říká? Má hmyz nějaké další smyslové orgány? Jaké typy ústního ústrojí hmyzu znáte? Ke každému typu ústního ústrojí uveďte zástupce.

Jak se jmenují tito zástupci. Kteří patří mezi škůdce Jak se jmenují tito zástupci? Kteří patří mezi škůdce? Zařaďte je do systému.

Doplňující otázky Které vývojové stádium bekyně škodí stromům? Na čem je založena ochrana lesů proti těmto škůdcům? Jak se nazývá larva motýlů? Vysvětli, co znamená vývoj nepřímý s proměnou nedokonalou.

Poskládej slabiky a najdi 7 zástupců členovců. MRA ZLA CHRO O REK VE HLÁ LÁK RO BÁK TA KÁ HÁČ ČME NEC TO RAK VEK

Řešení roháč, mravenec, otakárek, chrobák, rak, čmelák, zlatohlávek Co mají tito jedinci společné? Mezi ohrožené druhy patří i kudlanka nábožná. Kde se v ČR vyskytuje?

Zdroje: http://upload.wikimedia.org/ http://www.mezistromy.cz/ http://www.skudci.com/ Kvasničková, D. Ekologický přírodopis 7. Praha: Fortuna, 2002.