VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Generativní orgány rostlin – Plody Předmět, ročník
Advertisements

EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.17 Anotace: Prezentace seznamuje s dělením plodů podle oplodí a druhy plodů. Vzdělávací oblast: Plody a semena Autor: Ing. Jiří.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Aktivita č.4: Biologie pod mikroskopem
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
vegetativní a sexuální rozmnožování, genotyp, odkopky, oddělky
Prezentace slouží k výkladu a procvičení látky o plodech
Generativní orgány rostlin
OBĚHOVÁ SOUSTAVA Mízní systém Mgr. Jan Marek VY_32_INOVACE_Bi3r0219.
OBĚHOVÁ SOUSTAVA Imunita Mgr. Jan Marek VY_32_INOVACE_Bi3r0215.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Kosterní soustava POHYBOVÁ SOUSTAVA Mgr. Jan Marek
ANATOMIE A MORFOLOGIE ROSTLIN VY_32_INOVACE_Bi1r0105 Mgr. Jan Marek.
ANATOMIE A MORFOLOGIE ROSTLIN
Listy, květy a plody rostlin
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD
Plod (fructus).
Růst rostlin Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Rostliny na jaře určeno pro 4. ročník ZŠ březen 2011Mgr. Hana Patschová VY_52_INOVACE_9.
VY_32_INOVACE_170 Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Autor: Mgr. Kateřina Žáková Určení: Kvinta, I.G, 1.SOŠ
Poznávání listnatých a jehličnatých stromů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_365.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:MGR. OLGA FILÍPKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_468_JARNÍ_BYLINY_1 Téma: Výklad jarních.
ANATOMIE A MORFOLOGIE ROSTLIN
Název Vyšší rostliny Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Vlasta Havránková Název.
14.1 Květ, plod, semena plody květy semena
Krevní skupiny, dárcovství krve
ROSTLINNÉ ORGÁNY 1.VEGETATIVNÍ KO Ř EN STONEK LIST 2.GENERATIVNÍ KV Ě T SEMENO PLOD PRÝT VY_32_INOVACE_Bi1r0107 Mgr. Jan Marek.
ANATOMIE A MORFOLOGIE ROSTLIN
Název Rostliny krytosemenné Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
Stonek autor: David Hainall.
Stavba a činnost srdce OBĚHOVÁ SOUSTAVA Mgr. Jan Marek
VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD
POHYBOVÁ SOUSTAVA Kosterní soustava VY_32_INOVACE_Bi3r0202 Mgr. Jan Marek.
SUBTROPICKÝ PÁS.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Kosterní soustava POHYBOVÁ SOUSTAVA Mgr. Jan Marek
OBĚHOVÁ SOUSTAVA Tělní tekutiny Mgr. Jan Marek VY_32_INOVACE_Bi3r0213.
Člověk a jeho svět, 2. ročník
ROSTLINNÉ ORGÁNY 1.VEGETATIVNÍ KO Ř EN STONEK LIST 2.GENERATIVNÍ KV Ě T SEMENO PLOD PRÝT VY_32_INOVACE_Bi1r0115 Mgr. Jan Marek.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Člověk a příroda Číslo materiálu: EU Název: Plody dužnaté – poznávání. Autor: Pavel Trenčanský.
OBĚHOVÁ SOUSTAVA Tělní tekutiny Mgr. Jan Marek VY_32_INOVACE_Bi3r0214.
VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD
ROSTLINNÉ ORGÁNY 1.VEGETATIVNÍ KO Ř EN STONEK LIST 2.GENERATIVNÍ KV Ě T SEMENO PLOD PRÝT VY_32_INOVACE_Bi1r0106 Mgr. Jan Marek.
Svalová soustava POHYBOVÁ SOUSTAVA Mgr. Jan Marek
VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Kosterní soustava POHYBOVÁ SOUSTAVA Mgr. Jan Marek
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Název školy:Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu:Moderní škola Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Semena a plody Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
SUBTROPICKÉ A TROPICKÉ OVOCE
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola
AUTOR: Mgr. Marcela Veisová
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_19_PŘÍRODOPIS
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 10 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD
Kosterní soustava POHYBOVÁ SOUSTAVA Mgr. Jan Marek
generativní rostlinné orgány
Období: září – prosinec 2011
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Transkript prezentace:

VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD ROSTLINNÉ ORGÁNY VEGETATIVNÍ KOŘEN STONEK LIST GENERATIVNÍ KVĚT SEMENO PLOD PRÝT Mgr. Jan Marek VY_32_INOVACE_Bi1r0119

2. Dužnaté plody mají dužnaté oplodí bobule peckovice

bobule (okurka) autor: Jan Marek

bobule (?) autor: Warut Roonguthai http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Inside_a_wild-type_banana.jpg

bobule (banán) autor: Jan Marek

bobule (rajské jablko) autor: Jan Marek

bobule (vinná réva) autor: fr:Yelkrokoyade http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/Raisin_noir_%C3%A0_jus_blanc.png

peckovice (broslev) autor: Fir0002 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/Yellow_peach_and_cross_section.jpg

peckovice (ořešák královský) autor: Jan Marek

peckovice (kokosovník ořechoplodý) autor: Franz Eugen Köhler http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/32/Cocos_nucifera_-_K%C3%B6hler%E2%80%93s_Medizinal-Pflanzen-187.jpg autor: H. Zell http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Cocos_nucifera_001.jpg

Plodenství soubor plodů vzniklých na jednom květenství

autor: Jan Marek

autor: Giovanni Dall'Orto http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ec/Sunflower_-_Girasole_-_Foto_Giovanni_Dall%27Orto_-_14-_Aug-2004_02.jpg

2. Dužnaté plody - shrnutí Jaký je rozdíl mezi peckovicí a bobulí? Uveďte příklady rostlin, které mají jako plod bobuli. Uveďte příklady rostlin, které mají jako plod peckovici.

Zdroje Jelínek, J., Zicháček V.: Biologie pro gymnázia. 7. aktualizované vydání. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2004, 574 s. ISBN 80-7182-177-2 http://cs.wikipedia.org obrázky: Jan Marek autor: Warut Roonguthai http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Inside_a_wild-type_banana.jpg autor: fr:Yelkrokoyade http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/Raisin_noir_%C3%A0_jus_blanc.png autor: Fir0002 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/Yellow_peach_and_cross_section.jpg autor: Franz Eugen Köhler http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/32/Cocos_nucifera_-_K%C3%B6hler%E2%80%93s_Medizinal-Pflanzen-187.jpg autor: H. Zell http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Cocos_nucifera_001.jpg autor: Giovanni Dall'Orto http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ec/Sunflower_-_Girasole_-_Foto_Giovanni_Dall%27Orto_-_14-_Aug-2004_02.jpg