Virtuální AC/měření efektivity vzdělávání. Struktura virtuálního AC/DC Test znalostí Dilemata DialogSimulator Modelová situace off-line Sociogram Individuální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Advertisements

Další vzdělávání obyvatel Prahy pohledem jeho poskytovatelů a účastníků Závěry z kvalitativních šetření Pavel Kuchař CHEVAL s.r.o.
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Virtuální AC.
Hodnocení ve výuce dějepisu Přednáška č. 12 AR 2011/2012.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Vítáme Vás na dnešním odpoledním setkání na téma…
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Didaktické prostředky
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Stěžejním motivem je představení netradičních a inovativních výukových.
Podniková ekonomika Personální činnost.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
1 Poslední trendy a vývoj soutěžního práva Brno, 12. listopadu 2008 Úloha ekonomické analýzy při stanovení výše náhrady škody Daniel Donath* Generální.
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
ICV VUT v BRNĚ Synergie Modul „Informačně poradenské služby“ Životopis (CV) a Assessment centrum Magda Šustrová, Jiří Černý.
Environmentální výchova a
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Fyziologie zátěže CHR-test
Design kvantitativního výzkumu 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2011 poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz UK FHS.
Jiří Dan Etické cíle vysokoškolského vzdělávání 11. seminář z cyklu Hodnocení kvality vysokých škol. Současné trendy v hodnocení kvality. Brno
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Autor: Mgr. Dana Forýtková
Model lidského zraku pro hodnocení kvality obrazu
DRMS Forum září 2009 Elektronický vzdělávací systém Jan Pavlica.
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení úrovně rizika (odhad re)
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Vstup Knihovny univerzitního kampusu MU do systému měření výkonu BIX Zdeňka Dohnálková Knihovna univerzitního kampusu MU, Brno Pro Klub vysokoškolských.
Kurz Adobe Dreamweaver CS6 v LMS Moodle
Vzdělávání zaměstnanců
Assessment centrum.
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
OVĚŘENÍ EFEKTIVITY FIE U ROMSKÝCH DĚTÍ PhDr. Anna Páchová, Ph.D. Katedra psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy.
. Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA – pro Magistrát města Frýdku-Místku Dolní Lomná zpracovala: Lucie Dužíková Manažerské dovednosti.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
SUPERVIZE z Jak se učit ze zkušenosti svého týmu? Mgr. et Mgr. Veronika Víchová CACIO 8.září 2016
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání P-KAP: Kariérové poradenství prezentace pro Olomoucký kraj Mgr. Miroslav.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Cesta k uplatnění na trhu práce
Psychologie práce a organizace Matěj Stříteský
Efektivní Knowledge management
Projekt Mapa školy Jihlava,
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Didaktické prostředky
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Informační seminář Projekt Dejte práci šanci
Assessment centrum.
Co se dá změřit v psychologii a pedagogice?
Zážitková pedagogika ve výuce Etiky
Standardy pro základní vzdělávání
Úvodní hodina Bc. Zdeněk Staroba
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_08_Měřítko mapy
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Assessment centrum.
Projekt VOV Ekonomická sekce jazyky
Transkript prezentace:

Virtuální AC/měření efektivity vzdělávání

Struktura virtuálního AC/DC Test znalostí Dilemata DialogSimulator Modelová situace off-line Sociogram Individuální administrace Skupinová administrace Individuální administrace Znalosti Znalosti/Dovednosti Dovednosti Dovednosti/Vztahy Způsob testováníNástrojPředmět testování

Měření efektivity vzdělávání Vychází z virtuálního AC/DC Obsahuje pretest a retest Je možné zařadit propojení s hodnocením spokojenosti Dominuje grafické srovnání (oproti virtuálnímu AC/DC nejsou zde obsáhlé interpretace, jen komentář ke srovnání)

Vstup do systému test2 admin

Ukázka otázky z testu znalostí

Vyhodnocení testu znalostí

Hodnocení pretest-retest a spokojenosti s lektorem a kurzem Dvoudimenzionální hodnocení (2D) Hodnocení přírůstku znalostí

Vyhodnocení Dilemat Kvantitativní rozborKvalitativní rozbor Počet slov Čas Poměr sloves /počet slov Příležitost /limity Řešení /názor, úvaha Jednoduché/složité Poměr Řešení+jednoduché/názor+složité = cílesměrnost Originální/vágní Se zaujetím /mít to co nejrychleji za sebou (počet slov*čas*poměr orig/vag) Kromě číselných poměrů „příležitosti- cílesměrnost-zaujetí“ je při kvalitativním rozboru doplněn poslední postoj – důvěryhodnost. Pak mohou být interpretovány další kompetence, podle nastavení.

Vyhodnocení Modelové situace off-line Kvantitativní rozborKvalitativní rozbor Stejné jako u Dilemat Poměr Celkový počet reakcí/Počet reakcí na někoho (aktivita) Poměr Celkový počet reakcí/Počet reakcí na jeho příspěvek (vliv) Typ reakce (vedení a organizace, nápad, výkon, vztah) Kromě číselných poměrů „příležitosti- cílesměrnost-zaujetí“ je při kvalitativním rozboru doplněn poslední postoj – důvěryhodnost. Také se zde hodnotí aktivita a vliv.Pak mohou být interpretovány další kompetence, podle nastavení.

Test znalostí Dilemata DialogSimulator Modelová situace off-line Sociogram 12 otázek, 10 minut 2 dilemata, 15 minut 2 DS, 15 minut 2 minuty Cca 2,5 hodiny během týdne Časová náročnost pro účastníky