Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/2007 - inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Advertisements

Řízení lidských zdrojů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Vzdělávací a tréninkový program pro kariérové poradce.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Máme šanci tvořit svůj život rukama CZ.1.07/1.2.27/
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH
Procesní řízení realizace projektů (praxe)
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
New Marketing Media Michal Pilík.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Úvod do managementu 1. seminář
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Úvodní informace Mgr. Miroslav Kučera; Úvod do databázových systémů MIROSLAV KUČERA.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Administrativní technika. Struktura předmětu Přednášky: –Úvod, struktura předmětu –Procesy v organizaci, jejich charakteristika –Administrativní procesy,
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Globální retailing v Evropě
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_12.
Globální retailing v Evropě
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
Geografický výzkum periferních oblastí Česka 1. Úvod do tématu, cíle přednášky, organizační záležitosti.
MAN 1. Seminář sociální psychologie se zaměřením na sport Marie Blahutková.
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na :
Fyzická geografie Podzim 2014 Z0026/2 – čtvrtek 18 – 18.50, Z4 Z0026/3 – čtvrtek 19 – 19.50, Z4 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Fyzická geografie Podzim 2013 Z0026/4 – pondělí 13 – 13.50, Z3 Z0026/5 – pondělí 12 – 12.50, Z3 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
MMV ZS 2011/ Firemní kultura a interní komunikace PhDr. Iva Petrová Požadavky k akreditaci.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Út 12:50 – 14:20
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Čt 9.20 –
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Základy pedagogické metodologie Kateřina Vlčková Katedra pedagogiky PdF MU PS 2015.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Rekreologie 1 (sylabus)
Seminární práce – splněná docházka
Zdravotnický management
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Obecná didaktika ÚVOD.
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Marketing sportu bp 2086.
Teorie rekreace a výchovy v přírodě
Osnova přednášek Předmět Abeceda mzdových systémů
JOINME (Journal of Interactive Media)
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Doporučená literatura k předmětu Personální management
Volnočasové aktivity a jejich řízení
Zdravotnický management
Mezinárodní management
Transkript prezentace:

Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků fondu rozvoje vysokých škol.

Podmiňující a doporučené předměty Komunikativní dovednosti Management Sociologie Psychologie

Inovace Exkurze v Českém rozhlase a České televizi Host v přednášce (redaktor, tiskový mluvčí) Účast na tiskové konferenci pořádané jiným subjektem a možnost jejího záznamu Uspořádání vlastní tiskové konference E - learningová podpora Příručka pro uspořádání tiskové konference

Cílem předmětu public relations je: seznámit se technikami komunikace s veřejností, naučit se psát tiskovou zprávu, zvládnout uspořádání a vedení tiskové konference včetně její komplexní přípravy a následného zhodnocení.

Proces výuky Přímá výuka (učitel-student): 39 hodin Samostudium: 41 hodin Četba – 15 hodin Příprava projektu nebo tvorba seminární práce – 20 hodin Jiná příprava: Hledání zdrojů – internet 6 hodin ( Počet hodin odpovídá 3 kreditům )

Hodnocení Seminární práce: Příprava a zhodnocení tiskové konference, Zápočet: Aktivní účast na přednáškách a exkurzích v rámci předmětu, seminární práce, zápočtový test Speciální instrukce k seminární práci Viz. Publikační manuál, manuál k uspořádání tiskové konference (součástí e-learningu), manuál k záznamu a zhodnocení TK uspořádané jiným subjektem (součástí e-learningu) Konečný termín pro odevzdání práce: zápočtový týden příslušného semestru

Doporučená literatura: Bajčan, R. (2003). Techniky Public relations. Praha: Management Press Blažková, M. (2005). Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada. Carstarphen, M. G., & Wells R. A. (2004). Writing PR. A Multimedia Approach. Boston: Pearson Education. Caywood, C. (2003). Public relations řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press Čepelka, O. a přátelé (1997). Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Nadace Omega. Foret, M. (2003). Marketingová komunikace. Brno: Computer Press. Ftorek, J. (2007). Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: Grada Publishing a.s. Guth, D. W., & Marsh, Ch. (2003). Public Relations. A Values-Driven Approach. New York: Allyn and Bacon. Herman, E. – Chomský, N. (1998) Manufakturing Consent – The Political Economy of The Mass Media, New York: Pantheon, Klope, D. (2004). Introduction to Public Relations (CO 180)  Učební texty . Cedar Rapids: Mount Mercy College. Kohout, J. (1999). Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management Press Lesley, P. (1995). Public Relations – teorie a praxe. Praha: Victoria Publishing. Leslie, L. Z. (2004). Mass Communication Ethics. Decision Making in Postmodern Culture. New York: Houghton Mifflin Company. Němec, P. (1996). Public relations. Praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press Pospíšil, P. (2002). Efektivní Public Relations a media relations. Praha: Computer Press. Svoboda, V. (2005). PR moderně a účinně. Brno: Computer Press Tailor, P. (1992) War and the Media – Propaganda and Persuasuion Dutiny the Gulf War. Manchester: Manchester University Press Vysekalová, J. (1994). Analýza image. Brno: Mospra

Obsah přednášek: ( ) - Úvodní přednáška, seznámení s obsahem, strukturou, požadavky na zápočet, HISTORIE PUBLIC RELATIONS, – mimo stand. Výuku – účast na tiskové konferenci TK Prostějov ( ) - PUBLIC RELATIONS A PŘÍBUZNÉ DISCIPLÍNY, CHARAKTERISTIKA MÉDIÍ, TISKOVÉ AGENTURY, PR AGENTURY ( ) - EXKURZE V ČESKÉM ROZHLASE OLOMOUC ( ) - KOMUNIKACE, TISKOVÁ KONFERENCE ( ) - TISKOVÍ MLUVČÍ, KOMUNIKACE S MÉDII ( ) - 1. HOST V PŘEDNÁŠCE (Pavla Kašparová – tiskové oddělení – Olomoucký kraj) ( ) - KRIZOVÁ KOMUNIKACE ( ) - 2. HOST V PŘEDNÁŠCE (Mgr. Tomáš Rak – tiskový mluvčí TK Prostějov) V druhé části výuky proběhne tisková konference BK Prostějov ( ) - JAK ZMĚŘIT EFEKTY KOMUNIKACE? ( ) - IDENTITA SPOLEČNOSTI ( ) - PR A SPORTOVNÍ MARKETING ( ) - Zhodnocení uspořádaných konferencí, evaluace výuky, zápočtový test.