Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o n méně/více 0-20
Advertisements

16.1 Odčítání desítek V obchodě mají 70 krabiček mléka. Balí je po 10.
Elektronická učebnice - I
10.1 Vztahy o několik více, o několik méně
Matematika a její aplikace
HRAJEME SI S ČÍSLY SLOVNÍ ÚLOHA S KOLÁČI VY_32_INOVACE_13 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zábavná matematika.
DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
7.1 Odčítání v oboru V krabici byly žárovky.
Násobení číslem 2 Hlavolam Doplňovačka Procvičování Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43.
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU
21.1 Malá násobilka - dělení
Opakování učiva 1. ročníku
DĚLENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Počítáme do 100 procvičování IV.. Počítámerostliny Počítáme rostliny Zahradnice vysázela 38 červených a 7 žlutých tulipánů. Kolik tulipánů je to celkem?
Elektronická učebnice - I
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Podstatná jména Přídavná jména Zájmena Číslovky Slovesa
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 45.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_149_Obchod AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3.,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
Velikonoční slovní úlohy
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
9.1 Odčítání do 20 bez přechodu desítky
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 Autor: Mgr. Alena Chrenková SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100 III
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Dana Rejlová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_20_MATEMATIKA
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
SLOVNÍ ÚLOHY PRO PRVŇÁČKY
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Vypočítej tabulky a+b a b
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Soubor interaktivních příkladů z matematiky
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Elektronická učebnice - I
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Transkript prezentace:

Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ……………………………………………………… Napiš odpověď: ………………………………………………………… …………………………………………………………

2. Martin má 10 autíček. Adam jich má o 6 více. Kolik autíček má Adam? Nakresli: Martin…………………………………………….. Adam………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………… Napiš odpověď: …………………………………… ………………………………………………………….

3. Na záhonu roste 8 žlutých růží a 5 červených růží. Kolik růží roste na záhoně? Vypočítej:……………………………………………… Napiš odpověď:………………………………………. ………………………………………………

4. Zdeněk měl ušetřeno 15 korun. Koupil si čokoládu za 5 korun. Kolik korun mu zůstalo? Vypočítej: ………………………………………………. Napiš odpověď: ……………………………………………………………..

5.Maminka koupila 7 hrušek a 7 jablíček.Kolik kousků ovoce je to celkem? Vypočítej: ……………………………………………… Napiš odpověď:……………………………………….. …………………………………………………………….

6. Na louce poletovalo 9 včel. 9 včeliček usedlo na květiny. Kolik včel zůstalo ještě ve vzduchu? Výpočet: ………………………………………………. Napiš odpověď:………………………………………. …………………………………………………………...

7.Babička má 8 černých králíků a 6 bílých králíků. Kolik králíků má babička? Vypočítej: ………………………………………………. Napiš odpověď: …………………………………………………………….

8. Maminka dala na mísu 17 švestek. Kateřina si 7 švestek vzala. Kolik švestek zbylo na míse? Výpočet: ……………………………………………….. Odpověď:………………………………………………. ……………………………………………………………

Složitější slovní úloha pro šikovné holčičky a kluky Milan dostal od maminky 9 korun, od tety 6 korun. Potom v obchodě utratil 9 korun. Kolik korun mu zůstalo? od maminky ……………. od tety…………………… utratil……………………. Výpočet:………………………………………………. …………………………………………………………. Odpověď:……………………………………………..