Blasenspiel W-Fragen für Anfänger

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
TÁZACÍ ZÁJMENA A TÁZACÍ PŘÍSLOVCE
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger
PYRAMIDA Práce a energie
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
PROSTOROVÁ ORIENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Německý jazyk slovesa pravidelná časování – malen - préteritum aktivně posun myší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
W – FRAGEN W- otázky. W – FRAGEN W- otázky WER? KDO? WIE? JAK? WAS? CO? WARUM? PROČ? WOHER? ODKUD?
PYRAMIDA Celá čísla.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
Německý jazyk slovesa pravidelná časování – malen - préteritum pasivně 1 sekunda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav.
Deutsch Lernwortschatz Einheit 0 Deutsch mit Max díl 1
Německý jazyk příslovce tázací Wer? Wie? Was? Wo? Warum? … nácvik pasivně i aktivně posun myší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
P E X E S O 1 Čísla 1–15 4 hráči 2 hráči Popis hry:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Jméno autora: Jitka Hegerová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2012 Ročník: sedmý Tematická oblast: Deutsch mit Max – einfach und mit Spa3.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 3. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Deutsch mit Max II. Lektion 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_32_NJ7_W-Fragen TÉMA: W-Fragen ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Fragen - RISK ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_36_NJ7_AZ kviz,E.0-1, Teil 1 TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU: OPVK.
Deutsch mit max lektion 1
Opakujeme literární druhy a žánry Návod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu.
Návo d Znáš dobře mluvnici? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
O BCHODNÍ AKADEMIE, S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A J AZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY, H RADEC K RÁLOVÉ Autor:PhDr. Petr Schlegel Název materiálu:
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
Deutsch Lernwortschatz Einheit 0 Deutsch mit Max díl 1
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Farben Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Opakujeme základní pojmy
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Tvoření otázek v němčině
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Transkript prezentace:

Blasenspiel W-Fragen für Anfänger Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Blasenspiel Návod ke hře Hru hrají dva hráči (jednotlivci, družstva). Ti soutěží v počtu získaných (vybarvených) bublin. První z nich má přidělenou červenou barvu, druhý modrou. Počítač nebo plochu interaktivní tabule obsluhuje učitel. Kliknutím symbolem ručičky na bublinové pole si soutěžící zvolí otázku. Pokud hráč správně odpoví, označí učitel bublinu kliknutím na čtvercové pole s číslem otázky v barvě hráče. Pokud odpověď není správná a ani druhý hráč nezná správné řešení, označí učitel bublinu kliknutím na žluté čtvercové pole s číslem otázky. O tuto bublinu je možné různým způsobem dodatečně soutěžit a přidělit ji výše popsaným způsobem jednomu z hráčů. Zde záleží na kreativitě učitele, jaký postup zvolí. Nabídka šesti rébusů je pod písmeny A–F. Po kliknutí se objeví slovo, po dalším kliknutí symbolem ručičky slovo zmizí. Hra nechává volný prostor učiteli pro obměnu pravidel (např. spojení tří stran bublinového trojúhelníku stejnou barvou apod.).

A germon B chelwer C Sleip D gesnert E ehteu F wtonh 1 2 1 2 1 3 4 3 4 5 6 2 3 5 6 7 8 7 8 4 5 6 9 10 9 10 11 12 7 8 9 10 11 12 13 14 13 14 11 12 13 14 15 15 16 15 16 16 17 18 19 20 21 17 18 17 18 19 20 22 23 24 25 26 27 28 19 20 21 22 21 22 Otázku zvol kliknutím symbolem ručičky na bublinu s číslicí. 23 24 23 24 25 26 25 26 1 3 5 7 9 11 13 15 17 19 21 23 25 27 27 28 27 28 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 22 24 26 28 Návod A germon B chelwer C Sleip D gesnert E ehteu F wtonh Konec

1 Übersetze. kde Správná odpověď wo zpět

2 Übersetze. wie Správná odpověď jak, jaký zpět

3 Übersetze. odkud Správná odpověď woher zpět

4 Übersetze. welcher Správná odpověď který zpět

5 Übersetze. kdo Správná odpověď wer zpět

6 Übersetze. was Správná odpověď co zpět

7 Übersetze. kdy Správná odpověď wann zpět

8 Übersetze. Kde bydlíš? Správná odpověď Wo wohnst du? zpět

9 Übersetze. Welcher Tag ist heute? Který je dnes den? Správná odpověď zpět

Odkud pocházíš? (Odkud jsi?) 10 Übersetze. Odkud pocházíš? (Odkud jsi?) Správná odpověď Woher kommst du? zpět

11 Übersetze. Was ist morgen? Správná odpověď Co je zítra? zpět

Wie ist deine Telefonnummer? 12 Übersetze. Wie ist deine Telefonnummer? Správná odpověď Jaké je tvoje telefonní číslo? zpět

Která je tvoje oblíbená barva? 13 Übersetze. Která je tvoje oblíbená barva? Správná odpověď Welche ist deine Lieblingsfarbe? zpět

14 Übersetze. Wo wohnt Leon? Správná odpověď Kde bydlí Leon? zpět

Odkud pocházíte, paní Nováková? 15 Übersetze. Odkud pocházíte, paní Nováková? Správná odpověď Woher kommen Sie, Frau Novák? zpět

16 Übersetze. Wie ist deine Adresse? Jaká je tvoje adresa? Správná odpověď Jaká je tvoje adresa? zpět

17 Übersetze. Wie ist dein Wohnort? Jaké je tvoje bydliště? Správná odpověď Jaké je tvoje bydliště? zpět

18 Übersetze. Jaké je tvoje bydliště? Wie ist dein Wohnort? Správná odpověď Wie ist dein Wohnort? zpět

Jaké je tvoje číslo mobilního telefonu? 19 Übersetze. Jaké je tvoje číslo mobilního telefonu? Správná odpověď Wie ist deine Handynummer? zpět

20 Übersetze. Co bylo včera? Správná odpověď Was war gestern? zpět

Wie ist deine E-Mail-Adresse? 21 Übersetze. Wie ist deine E-Mail-Adresse? Správná odpověď Jaká je tvoje e-mailová adresa? zpět

22 Übersetze. Kde tady bydlíš? Správná odpověď Wo wohnst du hier? zpět

Jaké je tvoje poštovní směrovací číslo? (PSČ) 23 Übersetze. Jaké je tvoje poštovní směrovací číslo? (PSČ) Správná odpověď Wie ist deine Postleitzahl? (PLZ) zpět

24 Übersetze. woher Správná odpověď odkud zpět

25 Übersetze. wann Správná odpověď kdy zpět

Wie ist deine Postleitzahl? (PLZ) 26 Übersetze. Wie ist deine Postleitzahl? (PLZ) Správná odpověď Jaké je tvoje poštovní směrovací číslo? (PSČ) zpět

Jaká je tvoje e-mailová adresa? 27 Übersetze. Jaká je tvoje e-mailová adresa? Správná odpověď Wie ist deine E-Mail-Adresse? zpět

Wie ist deine Handynummer? 28 Übersetze. Wie ist deine Handynummer? Správná odpověď Jaké je tvoje číslo mobilního telefonu? zpět

Správné řešení rébusů: morgen, welcher, Spiel, gestern, wohnt Použité prameny: FIŠAROVÁ, Olga; ZBRANKOVÁ, Milena. Němčina A1 Deutsch mit Max – díl 1 : Pracovní sešit pro základní školy a víceletá gymnázia. 1. Plzeň : Fraus, 2006. str. 14–15. ISBN 80-7238-532-1. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.