Digitalizace výuky Příjemce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Advertisements

Sčítání celých čísel.
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Zpracovala Mgr. Jana Říhová pod metodickým vedením RNDr. Růženy Blažkové, CSc.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem
Digitalizace výuky Příjemce
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
15.1 CELÁ ČÍSLA Večer ukazoval teploměr +5 °C a ráno -1 °C.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Téma: CELÁ ČÍSLA znázornění absolutní hodnota porovnávání sčítání
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Volby 7. třída. Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu.
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Matematika a její aplikace Porovnávání celých čísel VY_42_INOVACE_30 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola.
Z CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < > - 22.
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Digitalizace výuky Příjemce
ABSOLUTNÍ HODNOTAmotivace Co znamenají zápisy: AB úsečka AB  AB  délka (velikost) délka (velikost) úsečky AB vzdálenost bodu A od bodu B Absolutní hodnotu.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Digitalizace výuky Příjemce
Kdo nás proslavil 6. třída.
CELÁ ČÍSLA.
11.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Celá čísla Úvod. Porovnávání celých čísel..
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Mgr. Radka Pospíchalová
Početní výkony s celými čísly: násobení
Digitalizace výuky Příjemce
RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL. RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
KMT/DIZ2 CELÁ ČÍSLA (možnosti jejich zavedení, významy znaménka "-", porovnávání celých čísel, operace s celými čísly ) konstrukce množiny celých čísel.
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Úvod Porovnávání celých čísel
Transkript prezentace:

Digitalizace výuky Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy 1/1.1 Předmět Matematika Téma Celá čísla Ročník sedmý Autor Mgr.Zdeněk Provazník

Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem CELÁ ČÍSLA Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem

VYZNAČTE -5 3 -1 2 -3 +5 -7 +1 -2 +3

Vyznačte na číselné ose -5 ; 3 ; 2 ; -6 ; -1 ; 4 ; 1 -6 -5 -1 1 2 3 4

NORMÁLNÍ VÝŠKA HLADINY ŘEKY JE 150 CM. DOPLŇTE TABULKU. Výška vody (cm) 160 120 155 200 135 odchylka -5 17 -9 145 167 141 10 -30 5 50 -15 Přirozeným číslům 1, 2 , …. Říkáme kladná celá čísla. Možný zápis je + 1, + 2. Opačným číslům k + 1, + 2, … říkáme záporná celá čísla. Zapisujeme – 1, - 2, …. Číslo 0 není kladné ani záporné číslo.

Ke každému číslu urči číslo opačné - 12 - 33 - 22 + 26 + 70 0 101 60 + 26 + 6 - 1 - 505 12 33 22 -26 -70 - 101 - 60 - 26 - 6 1 505 x 2 - 6 4 - 2 100 - 15 - 5 + 3 - 60 22 5 - 3 60 - 22 - 2 6 - 4 2 - 100 - 15

Urči absolutní hodnotu |- 3 |= | 0 |= |- 50 |= |- 5|= |+26|= |-28|= |31|= |15|= |-16|= |22|= | 2 |= | 6 |= Absolutní hodnota je …….. Pro která dvě čísla platí, že jejich absolutní hodnoty se rovnají? 3 50 5 26 28 31 15 16 22 2 6 číslo (vzdálenost) tohoto čísla od počátku číselné osy [ -5;+5; 82; -82 600; - 600 ]

Pepa uběhl na lyžích 22 km. Jeho kamarád pouhých 15 km. Jana zjistila, že ráno na teploměru bylo – 12°C, odpoledne – 6°C. Kdo uběhl více? Která z těchto teplot je vyšší? POROVNÁVÁNÍ CELÝCH ČÍSEL

+ — + 3 > 0 - 8 < 0 + 2 > - 6 - 7 < + 10 - 8 < - 2 - 4 - 3 - 2 - 1 + 1 + 2 + 3 + 4 + 3 > 0 Každé kladné číslo je větší než 0 - 8 < 0 Každé záporné číslo je menší než 0 + 2 > - 6 Každé kladné číslo je větší než kterékoliv záporné číslo - 7 < + 10 Každé záporné číslo je menší než kterékoliv kladné celé číslo - 8 < - 2 U dvou záporných čísel je větší to, které je blíže k 0

Doplňte < ; > ; = - 7 2 0 - 7 2 +2 +12 +3 -2 - 3 16 -16 - 5 -8 +6 3 -3 +2 -3 +1 -5 -55 -16 - 15 < > = > > > < > > > < <

Uspořádej teploty vzestupně V průběhu dne byly naměřeny tyto teploty -3°C, + 6°C, -1°C, +2°C, 0°C, -4°C, +3°C Uspořádej teploty vzestupně -4°C, -3°C, -1°C, 0°C, +2°C,+3°C, 6°C Urči nejnižší teplotu - 4°C Urči nejvyšší teplotu + 6°C

Najdi celá čísla, která jsou : A) větší než -5 a menší než -2 B) větší než -30 a menší než -28 C) větší než 0 menší než +3 D) větší nebo rovno -8