Propagace - periodika Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhPropagace - periodika Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum
Periodika Každý specialista v oblasti marketingových komunikací by měl znát i odborná periodika. Cíl práce: – Na internetu najděte co nejvíce dostupných periodik (tištěných i elektronických). – Zjistěte jejich název a věnujte pozornost jejich popisu. – Získané informace si pečlivě zapište (uložte). – Vytvořte si vlastní způsob zpracování (tzn. abecední řazení dle názvu, obsahu, období vydávání, způsobu šíření atp.) – Využijte programové vybavení učebny, např. Word, Excel. Ukázky příkladů
Použité zdroje KRUTIŠ, Michal. Český internetový marketing a online reklama. Marketingové časopisy [online] [cit ]. Dostupné z: casopisy/ „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Klára Masařová.“