Vstupně – výstupní porty

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Otázky k absolutoriu HW 1 - 5
Advertisements

Základy mikroprocesorové techniky
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B3 Správa zařízení AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníProsinec 2012 Ročník / věková kategorie2. ročník Vyučovací.
Student EEICT 2005 / Aleš Povalač1 Implementace Dallas 1-Wire slave protokolu v mikroprocesoru AVR Aleš POVALAČ.
Výukový program: Mechanik - elektrotechnik Název programu: Číslicová technika - mikroprocesory III. ročník Mikrořadiče Vypracoval : Vlastimil Vlček Projekt.
Informatika I 7.a 8. hodina 4. týden.
Václav Bartoněk, 6. G MěVG Klobouky u Brna
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Dynamické paměti RWM – RAM 1. část Ročník:3. Datum.
Výukový program: Mechanik - elektrotechnik Název programu: Číslicová technika - mikroprocesory III. ročník Mikrořadiče Vypracoval : Vlastimil Vlček Projekt.
 K čemu nám slouží ?  Kolik č/č má 8051 ?  Kolik mají bitů ?  Jak provádíme konfiguraci č/č ?
Co vše nám může tvořit počítačovou sestavu
Čítač impulzů Ondřej Krejza Zadavatel: Kovovýroba Vladimír Sochor ČVUT FEL Praha.
Vestavné mikropočítačové systémy
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Paměti – úvod, základní pojmy Ročník:3. Datum.
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Výukový program: Mechanik - elektrotechnik Název programu: Číslicová technika - mikroprocesory III. ročník Mikrořadiče Vypracoval : Vlastimil Vlček Projekt.
Dokumentace „skelnatění“ sítě
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
Sběrnice Obr. 1.
Popis mikroprocesoru David Rozlílek ME4B.
Redoxní reakce. Výroba železa a oceli. OPAKOVÁNÍ
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: O DPOVĚZ NA OTÁZKY 1) Definuj rychlost (popis, značka, jednotka, značka jednotky) Popis: dráha, kterou.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
David Rozlílek Me4B.  Co nám umožňují vstupně-výstupní porty…..?  U standardní verze 8051máme kdyzpozici kolik portů v/v……?  Jak se značí tyto porty.
 K čemu slouží ?  Uveď příklady použití sériové linky.  Je sériová linka duplexní ? Vysvětli pojem.  Jakými registry je tvořena ?  V jakých režimech.
Roman Kysel.  Jaké jsou základní parametry pamětí ? ◦ Kapacita ◦ přístupová doba ◦ přístupová rychlost ◦ Statičnost/dynamičnost ◦ Energetická závislost.
Sběrnice II. Sběrnice v automatizační a měřicí technice.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Statické paměti RWM – RAM 1. část Ročník:3. Datum.
Popis obvodu 8051 Ondřej Šebesta.
Popis obvodu 8051.
Vypracoval: Jiří Beneš. Co je čítač? ……… Základní části čítače 1. Č… J… 2. G… 3. V… Z… a T…
Marek Malík a František Černý, ME4A, 2012
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Statické paměti RWM – RAM 2. část Ročník:3. Datum.
16. Paměťové obvody a vývoj mikroprocesorů
Paměťové obvody a vývoj mikroprocesorů Jan Hrubý ME4B.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Pevný disk (HDD - Hard Disk Drive)
Výrok „Vypadá to, že jsme narazili na hranici toho, čeho je možné dosáhnout s počítačovými technologiemi. Člověk by si ale měl dávat pozor na takováto.
Nesinusové oscilátory s klopnými obvody
Jaroslav Krahula.  K čemu se využívají?  Kolik portů má 8051?  Můžeme porty využívat obousměrně?
Filip Klouba, ME4A,  Vstupní impedance ( Ω )  Přeslechy ( dB )  Výstupní výkon  Výstupní impedance ( Ω )  Dynamika (dB )
Vstupně-výstupní porty
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_46_Práce na zahradě AUTOR: Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
STONEK.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Oběhová soustava Pětilístek krev
PC základní jednotka.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Laboratoř Mgr. Helena Roubalová
Inicializace portů mikrokontroléru
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Čítače - test
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Mikropočítač Vnitřní struktura 2
Pevný disk – fyzická struktura
Regulátory v automatizaci
Princip optických mechanik
Sběrnice v automatizační a měřicí technice
Test – (parní stroj) 1) Vysvětli, proč je parní stroj označován jako parní. 2) Popiš, jak vzniká v parním stroji pára a k čemu slouží. 3) Dochází v parním.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Sériové rozhraní RS 232.
Jednočipové počítače – I2C sběrnice
Číslicová technika.
Logické systémy – logické funkce - opakování kombinační l. f.
Výroba železa a oceli - opakování
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
OPRAVA PLAVECKÉHO STADIONU
Transkript prezentace:

Vstupně – výstupní porty

Vstupně – výstupní porty K čemu slouží ? Počet v/v portů u 8051? HW realizace v/v portu ?

Vnitřní zapojení jednoho pinu portu P_ ? Doplň, popiš a vysvětli zapojení. čtení obsahu KO Adresa/data Řízení VCC Zápis do KO Vnitřní sběrnice Čtení stavu pinu

Vnitřní zapojení jednoho pinu portu P_ ? Doplň, popiš a vysvětli zapojení. VCC Vnitřní sběrnice Zápis do KO Čtení obsahu KO Čtení stavu pinu

Vnitřní zapojení jednoho pinu portu P_ ? Doplň, popiš a vysvětli zapojení. VCC Vnitřní sběrnice Zápis do KO Čtení obsahu KO Čtení stavu pinu Adresa/data Řízení

Vnitřní zapojení jednoho pinu portu P_ ? Doplň, popiš a vysvětli zapojení. VCC Vnitřní sběrnice Zápis do KO Čtení obsahu KO Čtení stavu pinu Alternativní vstupní funkce Alternativní vstupní funkce