Rozcvička Počítej zpaměti, zapisuj výsledky: -0,24 -1 0,92 -0,02 0,04

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Užití poměru (graficky)
Advertisements

Užití poměru (graficky)
Konstrukce lichoběžníku 1
Grafické násobení a sčítání úhlů
Základní konstrukce Rovnoběžky.
Základní konstrukce Kolmice.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Konstrukce rovnoběžníku
Konstrukce trojúhelníku
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Obvod a obsah rovinného obrazce III.
Soustava souřadnic Oxy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
MNOHOÚHELNÍKY DRUHY TROJÚHELNÍKŮ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Třeťáci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Užití poměru (graficky)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
První setkání Pravidla a zákony
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Vzájemná poloha dvou kružnic
Mnohočleny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Funkce Absolutní hodnota
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Čtverec kružítkem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Kruh, kružnice Základní pojmy
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Úhel Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Známe-li délku úhlopříčky.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kruh, kružnice Základní pojmy
Kruh, kružnice Základní pojmy
Konstrukce trojúhelníku
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
Konstrukce trojúhelníku
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
Rozcvička Urči typ funkce:
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Grafické násobení a sčítání úhlů
Konstrukce trojúhelníku
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Hyperoskulační kružnice hyperboly
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Konstrukce trojúhelníku
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek – 2. část
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Transkript prezentace:

Rozcvička Počítej zpaměti, zapisuj výsledky: -0,24 -1 0,92 -0,02 0,04 0,7 -0,003 -8 -0,6 -0,2 Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Poměr 3 : 2 Máme namíchat barvu dle návodu: Objemový díl MALBYT 3 VODA Na 3 odměrky malbytu připadnou 2 odměrky vody. 3 : 2 Zakresli namíchání 3 objemových dílů barvy 1. objemový díl 3 : 2 2. objemový díl 3 : 2 3. objemový díl 3 : 2 celkem 9 dílů malbytu 6 dílů vody 9 : 6 Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Poměr Poměr šedivých a bílých kostek v krabici je 3 : 4 – na každé 3 šedivé kostky připadnou 4 bílé kostky. Celkem je v krabici 84 kostek. Kolik z nich bude bílých a kolik šedivých? 1 objemový díl = 3 + 4 = 7 kostek počet objemových dílů = 84 : 7 = 12 počet šedivých kostek = 3 . 12 = 36 počet bílých kostek = 4 . 12 = 48 Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Poměr Zapiš si do sešitu: POMĚREM porovnáváme: Délky, obsahy, objemy, hmotnosti, počty lidí, stromů, ….. čteme á ku bé poměr a : b první člen poměru druhý člen poměru 2 : 5 dvě ku pěti 17 : 4 sedmnáct ku čtyřem Členy poměru jsou vždy kladná čísla. Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Poměr Zapiš si do sešitu: Zápis poměru:: Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Racionální čísla Přečti: Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Racionální čísla x x x x x x x x x x x x x x x x x x Zapiš poměr koleček a křížků: x x x x x x x x x x x x x x x x x x Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Poměr Délka strany čtverce ABCD je 5cm, délka strany čtverce KLMN je 7cm. a) V jakém poměru jsou délky stran čtverců? b) V jakém poměru jsou jejich obsahy? Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Poměr V sáčku je 215ml roztoku. Před použitím doplňte vodou v poměru 1 : 1. a) Kolik mililitrů vody je třeba k roztoku dolít? b) Kolik je to litrů? Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Racionální čísla Zapiš v jakém poměru jsou velikosti úhlů: Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Poměr Rozděl úsečku v daném poměru. a) Narýsuj úsečku CD dlouhou 5cm a rozděl ji v poměru 3 : 2. b) Narýsuj úsečku AB dlouhou 10cm a rozděl ji v poměru 1 : 4. c) Narýsuj úsečku MN dlouhou 5cm a rozděl ji v poměru 3 : 7. Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR, provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.