Michaela Hrdličková, 251 Anglický jazyk Rozsah – 4 vyučovací hodiny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

Studentská inovace praxí
TECHNICKÁ DOKUMENTACE
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
VÝVOJ ČESKÉ POPULÁRNÍ HUDBY
70. a 80. léta v moderní populární a rockové hudbě
TŘÍFÁZOVÝ MODEL UČENÍ Název vyučovací jednotky: ANIMALS (zvířata)
MATEMATIKA Inovativní metoda výuky č ročník učební obory, SOU
Přítomný čas PRŮBĚHOVÝ Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
THE WALL Young People and Their Life Style Mladí lidé a jejich životní styl Michaela Hrdličková, č. 251 DS2 – dálkové nástavbové studium, obor Provozní.
TČ1 – Truhlář a Čalouník, 1. ročník, tříletý učební obor
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.07/Po Autor materiálu:
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Technologie ročník, učební obory:strojní mechanik obráběč kovů
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Základní socioekonomické údaje o Spojených státech amerických (basic socioeconomic fact about The United States of America). - zeměpis Mgr. Ivo Dedek.
VY_32_INOVACE_3A13 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová New York City.
Autor: Mgr. Helena Nováková
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_161 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VY_32_INOVACE_40_Opakování IV
My cultural life Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CANADA 2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň The Beatles Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Sport Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Elizabeth II. Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento.
The Big Apple NEW YORK. NEW YORK 2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ The Black Cat by Allan Edgar Poe.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_04_FOOD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová MUSIC REGGAE RAP PUNK FOLK ROCK ´N ROLL DRUMS ELECTIC GUITAR FLUTE TRUMPET.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY NEW YORK Brainstorming ideas about.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Music Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The UK Datum vytvoření Ročník , sexta.
Angličtina: Queen Victoria
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Shapes and colours Škola
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_18_AJ4
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Music, bands and theatres
Název: New York Autor: Mgr. Petra Bydžovská
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_05_Mrakodrapy_v_New_Yorku_zh1 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_16_AJ4
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Předmět: Anglický jazyk
Transkript prezentace:

Michaela Hrdličková, 251 Anglický jazyk Rozsah – 4 vyučovací hodiny „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.” Music and fashion Michaela Hrdličková, 251 Anglický jazyk Rozsah – 4 vyučovací hodiny

Téma je určené pro třetí ročníky tříletých učebních oborů nebo pro nástavbové studium – je vhodné vybrat třídu, kterou učitel dobře zná a ví, že žáci vyznávají více hudebních stylů.

Výuka proběhla ve třídě Z3 – 3. ročník, tříletý učební obor Zámečník

Příprava Seznámení s pravidly práce. Žáci se zamyslí nad jednotlivými hudebními styly a určí, který hudební styl by chtěli zastupovat. Třída se tak rozdělí do několika skupin (hip hop, rock, metal, disco, techno apod.). Není nutné, aby skupin bylo moc a bylo zastoupeno co nejvíce hudebních stylů.

Rozložení tématu První dvouhodinovka – vysvětlení pravidel, práce s internetem, skupinová práce, vyhledávání textů, písní Domácí úkol – příprava ústní prezentace Druhá dvouhodinovka – ústní prezentace – představení hudebního stylu ukázkou hudby, textu a oblečení v anglickém jazyce

Úkoly Vzniklé skupiny (nejlépe po 3 – 4 žácích) na internetu vyhledávají texty interpretů hudebního stylu, který představují (všechny texty musí být v anglickém jazyce). Za asistence učitele vyberou nejvhodnější text k překladu a také jako ukázku pro ostatní skupiny.

Úkoly Jednotlivé skupiny si připraví hudební ukázku a text písně (stačí část). „Svůj“ hudební styl také prezentují názornou ukázkou oblečení (může být fotografie, vlastní kresba či oděv, který mají na sobě). Daný oděv popíší v anglickém jazyce.

Výstup Prezentace žáků, ve kterých představí jednotlivé hudební styly Představí : - hudbu - text - styl oblékání - Vše v anglickém jazyce

Cíle Žáci si zábavnou formou procvičí anglickou slovní zásobu. Naučí se slovíčka na téma Oblékání. Budou pracovat se slovníky. Seznámí se s internetovými překladači.

Pomůcky Počítač – internet Slovníky anglicko – české a česko - anglické CD přehrávač Papíry

Metody Skupinová práce Ústní prezentace Poslech Práce s internetem

Očekávání Žáci budou spolupracovat, komunikovat ve skupinách. Budou nuceni poslouchat a respektovat odlišné názory. Probranou látku si budou lépe pamatovat.

Průběh hodin Metoda byla použita ve třetím ročníku oboru Zámečník. Žáci vytvořili 4 skupiny (metal, reggae, disco a hip hop). Pracovali se zájmem a velkým nasazením. Měli radost, když mohli ostatní poučit (včetně učitele).

Reggae

Reggae is a music genre first developed in Jamaica in the late 1960s Reggae is a music genre first developed in Jamaica in the late 1960s. While sometimes used in a broader sense to refer to most types of Jamaican music, the term reggae more properly denotes a particular music style that originated following on the development of SKA and ROCKSTEADY.

Metal

Disco

Disco Disco is a genre of dance music. Its popularity peaked during the middle to late 1970s. It had its roots in clubs that catered to African American, gay, psychedelic and other communities in New York City and Philadelphia during the late 1960s and early 1970s. Disco was a reaction by New York City's gays as well as black, and Hispanic or Latino and heterosexuals against both the domination of rock music and the demonisation of dance music by the counterculture during this period. Women embraced disco as well, and the music eventually expanded to several other popular groups of the time. In what is considered a forerunner to disco style clubs, in February 1970, the New York City DJ David Mancuso opened The Loft, a members-only private dance club set in his own home.

Hip hop

Hip Hop Hip hop music is a musical genre that developed as part of hip hop culture, and is defined by four key stylistic elements: rapping, DJing/scratching, sampling (or synthesis), and beatboxing. Hip hop began in the South Bronx ofNew York City in the 1970s.

Postřehy Žáky práce velmi bavila a bez problémů plnili i zadané domácí úkoly. Nebyl problém žáky rozdělit do skupin, neboť se dobře znají a vědí, jaké hudební styly spolužáci vyznávají. Vzhledem k tomu, že se jedná o oblíbenou oblast zájmu a žáci chtěli předat co nejvíce informací, často sklouzávali od angličtiny k češtině, kde lépe nacházeli slova k vyjádření svých myšlenek.

Postřehy Prezentace žáků se velmi lišily. Někteří chtěli předat co nejvíce informací o daném žánru. Někteří chtěli upozornit především na hudbu a měli přepraveno i více ukázek k poslechu. Někteří chtěli předvést hlavně styl oblékání a dali si záležet na úpravě svého zevnějšku.