Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník. VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník.
Ryby autor: David Hainall.
Lidský organismus - Trávicí ústrojí
další štěpení látek a vstřebávání živin do krve
Opakování - člověk VY_3/2_INOVACE_115_Opakování – člověk1
Řád: Šelmy Pes domácí: nezatažitelné drápy
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
RYBY Přírodopis 7. ročník.
Robot Team Písek Kaufman Pavel Havlena Ondřej Kobylka Jaroslav
orgány a Orgánové soustavy v lidském těle
Trávicí soustava- funkce+popis
Stavba těla ptáků
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
VY_III/2_INOVACE_109_Trávicí soustava Trávicí a močová soustava Miroslav Kaňok.
Obecná charakteristika
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
Vnitřní ústrojí Uvnitř těla jsou vnitřní ústrojí, která zajišťují všechny životní projevy člověka. Část vnitřních ústrojí je uložena v horní dutině tělní.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Třída: savci Řád: šelmy.
SAVCI.
Člověk 1.díl Za předpokladu použití psacích potřeb.
Člověk Člověk je společně s živými organizmy součástí živé přírody.
Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník. Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník.
VNITŘNÍ ÚSTROJÍ 3. ROČNÍK
Trávicí soustava Význam: -příjem potravy – trávení – zisk živin pro organismus – vyloučení odpadu z těla Části trávicí soustavy: dutina ústní, jazyk, zuby,
Vnitřní ústrojí psa domácího
Vnitřní ústrojí psa domácího
SMYSLOVÁ SOUSTAVA Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Vylučovací soustava 5. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Lidské tělo II. ( soustava trávicí, vylučovací, kožní, nervová )
Smyslové ústrojí 5. ročník
Soustavy orgánů - opakování
Smysly.
Riskuj Lidské tělo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Plazi.
Přírodní vědy aktivně a interaktivně
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
BIOLOGIE ČLOVĚKA (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_20_Vnitřní ústrojí Téma:
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_Stavba těla savců  ROČNÍK: 9. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR:
SAVCI Výživa mateřské mléko Stálá tělní teplota VY_32_INOVACE_BOHACOVA.BIOTER.04 © Sportovní gymnázium Dany a Emila Zátopkových Ostrava.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Základní stavba lidského těla
Vnitřní stavba těla ptáků 2
Stavba těla savců.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
ČICH, CHUŤ, HMAT smysly.
Přírodověda 5.tř. opakování
Orgány lidského těla Přírodověda 5. ročník Zpracovala: Dana Kučerová.
čichový, chuťový a hmatový
Prezentace – výklad učiva
AUTOR: Blanka Petlánová
NAŠE SMYSLY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ČLOVĚK A JEHO VNITŘNÍ ÚSTROJÍ
Smyslové orgány.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Název: VY_52_INOVACE_PR_17 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Lidské smysly.
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název sady materiálů: Člověk a zdraví
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Transkript prezentace:

Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták LIDSKÉ TĚLO Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták

Lidé se od sebe odlišují: vzhledem,věkem,pohlavím a podle rasy. LIDSKÉ TĚLO Lidé se od sebe odlišují: vzhledem,věkem,pohlavím a podle rasy.

SVALOVÁ SOUSTAVA Přístroj na měření síly se nazývá siloměr. Jednotkou síly je 1 newton (ňůtn) ---------------------------------------------------------------- Na čí počest je pojmenována jednotka síly? A)na počest německého archeologa Richarda Newtona B)na počest anglického přírodovědce Isaaca Newtona C)na počest anglického přírodovědce Antonína Newtona.

DÝCHACÍ SOUSTAVA Dýchací soustavu tvoří: Dutina nosní Nosohltan Hrtan Průdušnice Průdušky Plíce

OBĚHOVÁ SOUSTAVA Oběhovou soustavu tvoří: Srdce Cévy Krev --------------------------------------------------------- Délka všech cév v lidském těle je: A)100 kilometrů B)10000 kilometrů C)100000 kilometrů

TRAVÍCÍ SOUSTAVA Trávící soustavu tvoří: Dutina ústní Hltan Jícen Žaludek Tenké střevo Tlusté střevo Konečník

VYLUČOVACÍ SOUSTAVA Lékaři doporučují vypít denně 2-3 litry tekutin,vylučovací soustava umožňuje vyloučení škodlivých látek z těla prostřednictvím moči.

SMYSLOVÁ SOUSTAVA Smysly: Zrak - světlo,tvar,barvy i pohyb Sluch - zvuk nebo pohyb Čich - pach a vůni Hmat - bolest,tlak,teplo,chlad,a další podměty Chuť - čtyři chuti: sladkou kyselou,slanou,hořkou.

NERVOVÁ SOUSTAVA Nervovou soustavu tvoří: mozek, mícha, nervy. --------------------------------------------------------- Míchou probíhají: A) nervové impulsy z celého těla B) signály z mozku C) signály z nervů D) nervové impulsy z mozku

Konec