Make your own English Advent Calendar

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Advertisements

Rozkazovací způsob.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Sit down, stand up VY_22_INOVACE_23 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dagmar Andrysová Datum: Název: VY_22_INOVACE_1_2_21.
VY_32_INOVACE_15_BĚLKOVICE–LAŠŤANY_AJ - 5.ročník Mgr. Blanka Theimerová Základní škola a Mateřská škola Bělkovice-Lašťany CZ.1.07/1.4.00/
Flat shapes - obvod geometrických útvarů - matematika Holasová Alena - ZŠ a MŠ Ostrava - Zábřeh, Kosmonautů 15 Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Rozlišení rovinných útvarů a těles - matematika Jaroslava Broumová - ZŠ Školní Nové Město nad Metují, Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Zájmena.
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Colour shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Vikingové - dějepis Dana Buchartova - ZŠ Planá Valy Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Zásady zdravé výživy - pestrá strava - pracovní výchova Mgr
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:1.-4.
Minulý čas-Turning Point Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_27.
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
VY_32_INOVACE_268 CHRISTMAS.
Colours Učivo anglického jazyka pro 3. ročník základní školy.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Sloveso get VY_22_INOVACE_24 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_11_Konverzace v Aj 6.ročník_Christmas Téma:Christmas CZ.1.07/1.4.00/
Anotace Cílem této prezentace je zopakovat již známou slovní zásobu a fráze na téma „Planning a party“ a dále seznámit žáky s novou slovní zásobou a zároveň.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_20_First_aid.
Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
Phrasal verbs. Phrasal verbs (frázová slovesa) put on, get up. Phrasal verbs (frázová slovesa) jsou ustálená spojení slovesného tvaru a dalšího výrazu,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr Dana Maljuková NÁZEV:VY_32_INOVACE_04A_13_ Daily routines TEMA:Situace ČÍSLO.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_08_A6_Bartonkova TÉMA : Minulý čas – nepravidelná slovesa OBSAH : Minulý čas – nepravidelná slovesa.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
An English Lesson Hodina angličtiny CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_3216_AJ7 © Dagmar Marková, 2013 Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
OSA SOUMĚRNOSTI Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
English Advent Calendar 24 Christmas words
CHRISTMAS LESSON Anotace: Materiál je určen pro žáky 8
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_15_Numbers
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_20
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Practice Vocabulary and your MEMORY.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_30_ Numbers and shapes. Extension
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_22_ INOVACE_ 16_ ANGLICKÝ JAZYK 3
Překlad, otázka, zápor, doplňování, Anglický jazyk – 5. ročník –
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_30_Vánoce
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_Sei_I_03 Instructions Název projektu: OP VK
Transkript prezentace:

Make your own English Advent Calendar Zapojte angličtinu alespoň do jediné hodiny pracovního vyučování. CLIL neznamená vést hodinu v cizím jazyce, ale jen včlenit prvky cizího jazyka. * Pomožte dětem s instrukcemi v angličtině. * Naučte se společně několik anglických sloves, ztvárněte je gesty. * Monitorujte práci žáků a doprovázejte instrukcemi v angličtině. * Chvalte žáky anglicky. Pokud se vám a vašim žákům tento způsob zalíbí, na tomto adventním kalendáři si můžete vyzkoušet propojit angličtinu s dalšími předměty. Otočte, prosím! Na www.anglictina-pro-nejmensi.webnode.cz najdete prezentaci k této první hodině, všechny skryté obrázky, další odkazy a tipy. Plan for 1st CLIL lesson Cratf + English 0:00 Introduction. Úvod. Toto je English Advent Calendar. Co je to? Na co to bude? (Kalendáříky ještě nerozdávejte.) 0:03 Verbs. Slovesa. Musíme si jej dotvořit podle návodu v angličtině. Abyste lépe rozuměli, naučíme se anglická slovíčka. Učitel říká a předvádí, žáci opakují a napodobují, popř. hádají české slovo: Můžete napsat na tabuli. 0:10 Instructions. Návod. Můžete promítnout obr. 1 z prezentace, kde je úvodní strana AC. Žáci hledají instrukce podle pořadí, zkoušejí číst a překládat. K pochopení slouží názorný obrázek uprostřed. Nejdříve zkoušejí číst samostatně potichu a poté diskutovat ve dvojicích o postupu práce. Promítněte prezentaci s obrázky pracovního postupu a instrukcemi v angličtině krok za krokem . Přečtěte a přeložte instrukce z celou třídou. (Pokud nemůžete prezentaci promítnout, raději čtěte instrukce sami a nechte děti hádat.) Teprve poté rozdejte žákům AC. 0:17 Demonstration. Předvedení Čtete instrukce a předvádějte jednotlivé kroky. Podle úrovně žáků, mohou číst a předvádět žáci. Zastavte se u vystříhnutých dárků – geometrických tvarů. Seznamte se s výrazy v angličtině. 0:25 Making. Vyrobení. Žáci samostatně pracují, učitel monitoruje. Může používat instrukce nebo pochvaly v angličtině. Nakonec si mohou otevřít první okénko, bez ohledu na datum, a nalepit první samolepicí ozdůbku na stromeček. Jenom jednu! (Netrpělivci zkazí překvapení sobě i ostatním a museli by si AC odnést domů.) 0:43 Write your name. Podepište se. Domluvte se s žáky, zda si mohou výrobek odnést domů, nebo zda budou AC dále používat ve škole. Some time left till the end of the lesson? Zbývá ještě trochu času do konce hodiny? Můžete si zazpívat (pustit, např. na YOU TUBE) jednu z vánočních písneček ze zadní strany AC, zatímco pomalejší žáci ještě pracují. Můžete diskutovat, co asi bude na dalších obrázcích. Můžete si zopakovat dnešní nová slovíčka. cut (stříhat) tie –untie (zavázat – rozvázat) fold – unfold (složit – rozložit) glue, stick (lepit, nalepit) open (otevřít) make (udělat, vyrobit) ribbon (stužka) present (dárek) 1. Untie the red ribbon. Rozvaž červenou stužku. 2. Cut the ribbon into two halves. Rozstřihni na 2 půlky. 3. Unfold your AC. Rozlož svůj AC. 4. Tie it up here and make a bow. Svaž ho a udělej mašli. 5. Cut out the Ch. tree and presents. Vystřihni stromeček a dárky. 6. Glue them into the right places. Nalep je na správná místa. 7. Open the first window here. . Tady otevři 1. okénko. 8. Stick the decoration on your Ch. tree. Nalep ozdobičku na stromeček. circle (kruh) square (čtverec) triangle (trojúhelník) rectangle (obdélník) Look at this. Podívej se na tohle. Cut this out. Vystřihni tohle. Tie it up like this. Zavaž to takhle. Put it here. Dej to sem. Great! Well done. Výborně, dobrá práce.