U&SLUNO a.s., SADOVÁ 28, 702 00 OSTRAVA | TEL.: +420 596 101 511 | FAX: +420 596 101 523 | WWW.U-SLUNO.CZ České Budějovice, 11.5.2006 Marta Nováková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení společnosti
Advertisements

Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Komu je program OKNA určen. Úvodem •Firma TECHNOSOFT byla založena v roce 1996 a jejím předmětem podnikání je od prvopočátku vývoj a prodej software produktů.
managementu znalostí podle
Implementace SAP Business One
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Případová studie Business Intelligence ve společnosti Mountfield, a.s.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
17. května 2007Moderní obchodVÝVOJ A STRUKTURA ČESKÉHO OBCHODU 1 INCOMA Research TOP50 ČESKÉHO OBCHODU: VÝVOJ TRHU A ŘETĚZCŮ Zdeněk Skála, INCOMA Research.
Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, , Category Management 2008.
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Parabel s.r.o. Padělky 192, CZ – Lukov Tel.:
Business Inteligence a její nástroje ve veřejné správě Petr Zeman, Key Account Manager – Public Sector Adastra Corporation.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Umístění maloobchodní sítě - maloobchodních provozoven
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
Organizace a organizování podniku
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Poučení ze začátku podnikání - rady a tipy start-upu Music Solution Jaromír Uhřík
Firemní prezentace Taforge a.s.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Téma prezentace Jméno přednášejícího, funkce
Model strategie marketingového mixu
Distribuce - placement
Ing. Stanislav Sýkora personální ředitel
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
AMiT, spol. s r.o.. O společnosti 2 Elektronika pro kolejová vozidla a veřejnou dopravu AMiT je společnost s ručením omezeným Vysoce kvalitní výrobky.
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.. Základní informace/ Kdo jsmeInformace o majitelíchProč právě my/ Co umíme Jak zajistíme bezpečnost dodávek.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
» » CentroNet, a. s.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
Schrack Technik spol. s r.o.
STORE B2B je nový efektivní nástroj mezi B2B partnery
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Autor: Ing. Sikorová Renata
BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM
Informační systémy podnikové systémy CRM
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.
Informace o společnosti
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

U&SLUNO a.s., SADOVÁ 28, OSTRAVA | TEL.: | FAX: | České Budějovice, Marta Nováková

Agenda  Kdo jsme  Naši zákazníci, produkty  COOP Normandie Picardie  Historie  Současnost  Obchodní formáty

Profil společnosti  1991 založení společnosti Sluno Corporation s.r.o.  Specializace na MO/VO, vyspělé technologie  Cca 80 pracovníků v Ostravě, Bratislavě,Praze  Vyspělé know-how od našich zákazníků - reference  Světová řešení/lokální ceny ve spolupráci s našimi partnery Aldata, Influe, Oracle, WiNi, IBM, SUN,…  Působnost v regionu CEE (CR, SR, HU, PL)

Produkty společnosti  OBIS Central, Maloobchod, Velkoobchod  G.O.L.D. Central, Shop, Stock, Radio, Vocal, Pick, Track, Topas  VMI – Appro Plus, EWR Plus  MIS, Bonus Management System  E-Comphos

U&Sluno a formát TERNO – spolupráce od roku 2000

U&SLUNO a.s., SADOVÁ 28, OSTRAVA | TEL.: | FAX: |

COOP Normandie Picardie - historie  1990 spojení COOP Normandie (1890) a Picardie (1892) - 20 % maloobchodního trhu ve Francii  1965 (1990, 1995) první světový hypermarket Le Grand Quevilly – m2, od roku 1996 GEANT  1995 výstavba velkého DC v Rouen m m2 pro chlazené/mražené potraviny, stávajících 7 menších skladů (cca m2) využívají jako redistribuci nebo Cross-dock  2005 – obrat cca 1 mld EUR – 2 % maloobchodního trhu ve Francii

COOP Normandie Picardie - strategie  Centralizace klíčových procesů, řízení formátů  Specializace na vysokou kvalitu potravin (vlastní testovací laboratoře),  Ovoce - zelenina z předem dohodnutých lokalit sklizně  Specifická vlastní značka COOP pro všechny formáty  Maximální a efektivní využívání informačních technologií (G.O.L.D. Central, Shop, Stock, vč. Vocal, Track)

Majetková struktura COOP Normandie Picardie

Obchodní formáty  244 prodejen LE MUTANT (discont) - 55% obratu  Z toho 53 franchise  2 hypermarkety GEANT (franchise) – 20 % obratu  91 POINT COOP prodejen (convenience store) 5%  13 supermarketů MAXICOOP – 12 % obratu  110 prodejen maso-uzeniny ROSBIF – 7% obratu  12 prodejen LE MUTANT EXPRESS – 1 % obratu

Formáty a jejich rozložení

Vývoj obratu z pohledu formátů

Paris / Londres / Madrid / Gent / Lisbonne / Athène / Budapest / Praha Děkuji Vám