Český stavební trh - hlavní konkurenti na trhu Josef Mázdra 2009/2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Advertisements

Vliv dopravy na životní prostředí z hlediska tvorby hluku a vibrací
DOPRAVA A ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
REGIONÁLNÍ ANALÝZA DOPRAVA
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Stavebnictví Pozemní stavby Stěnové systémy(STA16) Vývoj
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
„Business den: Ázerbájdžán“ 11. února 2015
Modernizace záp. části ŽST.
Firemní prezentace. Něco o nás Předmětem podnikání je stavební činnost s prioritním zaměřením na provádění dopravních, občanských, bytových, inženýrských.
ZÁKON O POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
Terciální sektor Služby Zahraniční obchod Školství Doprava
DOPRAVA Nenahraditelná složka hospodářství každé země – brzdí nebo urychluje ekonomický rozvoj. Poloha uprostřed Evropy – ČR je křižovatkou transevropských.
Dopravní síť České Republiky
Slouží k přemísťování lidí, zboží, surovin a informací
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Popis jednotlivých tržních segmentů českého stavebního trhu
VEOLIA Voda Česká Republika, a.s.
Organizační struktury velkých stavebních firem v ČR – SSŽ, a.s.
Úvod do pozemních komunikací
Mladá Boleslav Spádová oblast Mladá Boleslav 1: Město Mladá Boleslav a spádová aglomerace cca obyvatel 2: Okres Mladá Boleslav cca obyvatel.
Praha - Ruzyně Informace o projektu Terminál Sever 2, mezinárodního letiště Praha - Ruzyně Investor Česká správa letišť, s.p. K letišti 6/ Praha.
SPECIALISTA NA VELKÉ PLOCHÉ STŘECHY KVALITNÍ ASFALTOVÝ HYDROIZOLAČNÍ MATERIÁL.
SBERBANK CZ VÁŠ SILNÝ A SPOLEHLIVÝ OBCHODNÍ PARTNER ŘÍJEN 2014.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Veřejné zakázky Statistika Rok 2014 a vývoj ÚRS PRAHA, a.s. – inženýrská a poradenská organizace.
Doprava Č R. HISTORIE hlavní cesty v době římské 1. až 4. století Jantarová cesta.
Česká republika ZŠ Hejnice 2010 Doprava a spoje Mgr. Jan Kašpar.
DOPRAVA VY_32_INOVACE_1C_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Prezentace pro OS tramvají - Bratislava, Odbor Kolejová vozidla, Ing. Petr Tomala, Prezentace pro OS tramvají Bratislava.
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Prezentace pro OS tramvají - Ostrava, Odbor Kolejová vozidla, Ing. Petr Tomala, Prezentace pro OS tramvají Ostrava.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní cesta Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy Ing. František Lachnit,
Podpora života a podnikání v Jihomoravském kraji Brno
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
Olomoucký kraj. ELZACO spol s.r.o. Naše společnost byla založena počátkem roku 1991 s cílem podnikat v elektrotechnických oborech. Sídlem společnosti.
VINCI Energies VINCI Energies: Zkušenosti dodavatele elektromontážních prací 4. Ročník konference Fungování energetických trhů v ČR a EU 22. října 2008.
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
Úspěšnou firmu tvoří kvalifikovaní zaměstnanci Hradec Králové EA Hotel Tereziánský dvůr
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Problematika dopravy na Rychnovsku
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Podnikatelská zóna Š t e r n b e r k
Historie železniční dopravy
Dotační programy sfdi.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-06
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
Malé a střední podnikání
Vlastnická struktura českých stavebních firem
Management stavební firmy
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-20
VY_52_INOVACE_65_Doprava v ČR
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
ING. MARTIN AMBROŽ AŽD Praha s.r.o..
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Český stavební trh - hlavní konkurenti na trhu Josef Mázdra 2009/2010

Obsah: 1) Hlavní konkurenti na trhu 2) Představení firem (Metrostav,Skanska,…) 3) Závěr

Hlavní otázka: Jaká kritéria zvolit při vyhodnocování ???

- Počet zaměstnanců - Roční obrat - Základní kapitál - Zahraniční obchod - Počet nemovitostí - Zadluženost - Likvidita - atd.

Počet zaměstnanců Metrostav, a.s Skanska CZ, a.s Skanska DS, a.s. Stavby silnic a železnic, a.s. AŽD Praha, s.r.o Hochtief, s.r.o. OHL ŽS, a.s. Colas CZ, a.s TCHAS, spol. s.r.o. VCES a.s.

Roční obrat v roce 2008 Metrostav, a.s mil.Kč Skanska DS, a.s mil.Kč Skanska CZ, a.s mil.Kč Stavby silnic a železnic, a.s mil.Kč Hochtief, s.r.o mil.Kč TCHAS, spol. s.r.o mil.Kč AŽD Praha, s.r.o mil.Kč VCES a.s mil.Kč Colas CZ, a.s mil.Kč OHL ŽS, a.s mil.Kč

Základní kapitál Stavby silnic a železnic, a.s Kč Skanska CZ, a.s Kč Metrostav, a.s Kč Skanska DS, a.s Kč OHL ŽS, a.s Kč Colas CZ, a.s Kč AŽD Praha, s.r.o Kč Hochtief, s.r.o Kč TCHAS, spol. s.r.o Kč VCES a.s Kč

Metrostav

Doba obratu, splatnosti

Likvidita

Struktura aktiv a pasiv

Realizované stavby

Probíhající stavby

Skanska

Doba obratu, splatnosti

Likvidita

Struktura aktiv a pasiv

Skanska Skanska je stavební a developerská skupina působící v České a Slovenské republice, je součástí světového koncernu Skanska se sídlem ve Švédsku. Základním předmětem činnosti jsou všechny obory stavebnictví, vývoj a prodej vlastních bytových a komerčních projektů, správa majetku a související služby. V čele holdingu stojí společnost Skanska CS a.s. s dceřinými akciovými společnostmi Skanska CZ pro pozemní stavitelství, Skanska DS pro dopravní stavitelství, Skanska Reality pro development, zejména rezidenční, a Skanska Servis pro obslužné činnosti. V České republice dále působí společnosti Skanska Infrastructure Development a Skanska Property Czech, s.r.o. Skanska Property je dceřinou společností Skanska Commercial Development Europe. Zaměřuje se zejména na výstavbu komerčních nemovitostí v Praze a okolí a dalších regionálních městech. V České republice dále působí společnosti Skanska Infrastructure Development a Skanska Property Czech, s.r.o. Skanska Property je dceřinou společností Skanska Commercial Development Europe. Zaměřuje se zejména na výstavbu komerčních nemovitostí v Praze a okolí a dalších regionálních městech.

Projekt v číslech Zastavěná plocha: m2 plocha podlahy: m2 (Velká Aréna m2) uzavřená aréna: m3 (Velká Aréna m3) betonové konstrukce: m3 (ve špičce nákladů automobilových míchačů cementu denně) betonové základy: 22,000 m3 ocelové výztuže: tun ocelové konstrukce střech: tun průměr Velké Arény: 135 m (170 m s prstencem) vodovodní potrubí: 32 km kanalizace: 23 km zdivo: m3 (500 plně naložených nákladních vozidel) omítky: m2 obklady: m2 zastřešení střech ve tvaru kulového vrchlíku o průměru 135 m a výšce 9,3 m kapacita hlediště: osob (Velká Aréna) plocha podlahy: m2 (Velká Aréna m2) uzavřená aréna: m3 (Velká Aréna m3) betonové konstrukce: m3 (ve špičce nákladů automobilových míchačů cementu denně) betonové základy: 22,000 m3 ocelové výztuže: tun ocelové konstrukce střech: tun průměr Velké Arény: 135 m (170 m s prstencem) vodovodní potrubí: 32 km kanalizace: 23 km zdivo: m3 (500 plně naložených nákladních vozidel) omítky: m2 obklady: m2 zastřešení střech ve tvaru kulového vrchlíku o průměru 135 m a výšce 9,3 m kapacita hlediště: osob (Velká Aréna)

Projekt v číslech celková délka železničních tratí: 27 km celková délka mostů: 1290 m železniční mosty: 10 silniční mosty: 2 propustky: 11 celková délka opěrných zdí: 2615 m celková délka tunelů: 2401 m m výkopové části celková délka protihlukových stěn: 2807 m

Projekt v číslech rozměry budovy: 260 x 110 m zastavěná plocha: m3 celková podlahová plocha: m2 fasáda: m2 střecha: m2 keramická dlažba: m2 rozpětí odjezdové haly: 56 m délka elektrických kabelů: km kapacita odbavených cestujících: min. 10 milionů/rok počet odbavovacích pultů: 66 počet transferových pultů: 250 rozměry budovy: 260 x 110 m zastavěná plocha: m3 celková podlahová plocha: m2 fasáda: m2 střecha: m2 keramická dlažba: m2 rozpětí odjezdové haly: 56 m délka elektrických kabelů: km kapacita odbavených cestujících: min. 10 milionů/rok počet odbavovacích pultů: 66 počet transferových pultů: 250

SSŽ, a.s. (Eurovia)

Doba obratu, splatnosti

Likvidita

Struktura aktiv a pasiv

SSŽ, a.s.(Eurovia) Společnost EUROVIA CS je součástí silniční divize koncernu VINCI, která se jmenuje EUROVIA. Společnost EUROVIA CS je součástí silniční divize koncernu VINCI, která se jmenuje EUROVIA. VINCI je největší stavebně koncesní koncern na světě. Působí v 95 zemích světa a zaměstnává pracovníků. Obrat společnosti za rok 2008 činil 33,458 mld. EUR. VINCI je největší stavebně koncesní koncern na světě. Působí v 95 zemích světa a zaměstnává pracovníků. Obrat společnosti za rok 2008 činil 33,458 mld. EUR. Pro společnost EUROVIA pracuje zaměstnanců ve 14 zemích světa. Její obrat za rok 2008 činil 8,183 mld. EUR. Pro společnost EUROVIA pracuje zaměstnanců ve 14 zemích světa. Její obrat za rok 2008 činil 8,183 mld. EUR.

Rozsáhlé činnosti společnosti EUROVIA CS dominuje výstavba a modernizace silniční a dálniční sítě v České republice. V loňském roce činily práce na těchto komunikacích celkem 60 % celkového objemu prací společnosti EUROVIA CS. Rozsáhlé činnosti společnosti EUROVIA CS dominuje výstavba a modernizace silniční a dálniční sítě v České republice. V loňském roce činily práce na těchto komunikacích celkem 60 % celkového objemu prací společnosti EUROVIA CS. Z mnoha dálničních a silničních staveb, za kterými EUROVIA CS stojí, se společnost mimo jiné zasloužila o dálniční spojení Prahy s německými hranicemi. Zaměřuje se také ale na stavby a rekonstrukce místních a městských komunikací. Z mnoha dálničních a silničních staveb, za kterými EUROVIA CS stojí, se společnost mimo jiné zasloužila o dálniční spojení Prahy s německými hranicemi. Zaměřuje se také ale na stavby a rekonstrukce místních a městských komunikací.

EUROVIA CS je podepsána pod realizací Stavby 20. století v České republice – Nuselským mostem v Praze. Výstavba a rekonstrukce mostů jsou nedílnou součástí portfolia činností, které společnost může svým zákazníkům nabídnout. Předností jsou široké možnosti řešení přemostění, technologických postupů i vizuálního sladění s okolní scenérií. Mosty společnosti najdete nejen u nás, ale také v sousedním Německu.

Další významný prvek ve výrobním programu EUROVIA CS tvoří železniční stavby. Výstavba a rekonstrukce kolejových tratí se netýká jen meziměstských spojů, ale také tramvajových linek nebo modernizace vlakových nádraží. Společnost EUROVIA CS se podílí na výstavbě a optimalizaci hlavních železničních koridorů vedoucích napříč Českou republikou. Kromě úprav samotných tratí jde také o sanace spodních staveb železnic, bezbariérové přístupy či podchody.

Údolní most Haiger na dálnici A45

Zprovoznění průjezdu železničním uzlem Ústí nad Labem

Dálnice D8, stavba úseku Trmice - Knínice

Shrnutí: Metrostav, a.s. Skanska CZ, a.s. Skanska DS, a.s. Stavby silnic a železnic, a.s. AŽD Praha, s.r.o. Hochtief, s.r.o. OHL ŽS, a.s. Colas CZ, a.s. TCHAS, spol. s.r.o. VCES a.s.

… děkuji za Vaši pozornost