Design 21. století Interiéry. Charakteristika nový prostor pro experimentování prudký rozmach obchodů, hotelů, barů, restaurací důležitý ukazatel životního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Nová inspirace pro Váš interiér
SECESE.
Hotel Garni - Současná finanční situace v hotelnictví očima managementu“
Měšťanský dům Arkadia Olomouc Bytová jednotka A ,1 m kk + galerie 112,6 m2 (+ 25,5 m 2 galerie) Kč Bez DPH 5% BONUS - zdarma 5m2.
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o.
Kuchyně a kompletní interiéry na zakázku
Založení restaurace La Veranda
Vyhodnocení dotazníkového šetření Podklad pro strategický plán obce Libenice Zpracovala Jana Buřičová ve spolupráci s Ivetou Minaříkovou z MAS Podlipansko,
Poslední universální styl
Alfons Mucha Název školy
Design tužkou a ve 3D Design interiéru VY_32_ZAZNAM_Design1r0108 Hana Děcká.
Světové výstavy Londýn.
Nabídková prezentace FACELIFT. Kdo jsme? Projekční a architektonická kancelář Stavební a obchodní společnost Servisní středisko.
Výrobek a jeho životní cyklus
5. Nástin historického vývoje RD
Secese přelom 19. a 20. století.
Umělecké směry 20. století
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Doškové střechy Domky jako z pohádky
3. Moderna – inspirace pro bydlení dneška
Umělecké směry 19. století
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Domorodý kmen. Sedmáci si zkusili představit, že jsou členy domorodého kmene, který žije někde v Jižní Americe, Africe… Sedmáci si zkusili představit,
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Vizuální styl společnosti / regionu / destinace.
Světová secese Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
OBECNÉ INFORMACE  Nejluxusnější  Nejdražší  Stála 22 miliard Kč  Stavěla se 22 měsíců  – první komerční plavba.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 25 Číslo.
Interiérový design nebo design interiérů?. Interiérový design x design interiérů  Experimentování  Prudký rozmach obchodů, hotelů, barů, restaurací.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
BAUHAUS Jana Bobčíková.
Materiálně technické předpoklady
CK Sun Family Anna Macáková Zeměpis 8.třída
ČESKÉ CENTRUM-ČESKÝ DŮM MOSKVA
Design tužkou a ve 3D Design nábytku Hana Děcká
Prezentace služeb Pokoje 4* Restaurant Catering.
Design tužkou a ve 3D úvod, terminologie Hana Děcká
Hotel U 7 Jelenů. Náš hotel Vám nabízí saunu, vířivky, relaxační bazén, plavecký bazén, posilovnu, animační program a také Miniclub. To je vše s té volnočasové.
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
Barbora Vychopňová 1.B. Praha Amsterdam Datum odletu: Cena letenky: 2595 Kč Ubytování: Kč.
Lázeňský komplex lázně Hluboká voda. Riziková zpráva se zaměřuje na požární riziko 8 objektů včetně technického zázemí Komplex samostatně stojících objektů,
Domov (bydlení).
Velká Británie – Londýn Irsko – Dublin Popis mobilit Mgr. Hana Menšíková (Ringlová) Celoživotním vzděláváním k zefektivnění výuky jazyků Seminář k předání.
Dana Matějovská ° Konference RUV ° FA ČVUT v Praze2 Architekti ctí známé tři principy architektury (Vitruvius) Krása Kvalita konstrukce Účelnost.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_13.
Lázně Luhačovice 2016 Preventivně léčebné pobyty pro členy OS pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky ELI-2.4 NEBEZPEČNÝ ODPAD.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Římská obydlí ve městech - domus Ondřej Turek, 2A.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Josef Čapek a Karel Čapek Ilustrace Anotace: Seznámení s ilustracemi a dílem bratří.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiáluVY_32_INOVACE_VV_4_KR_11_PAMATKY_CESKYCH_BUDEJOVIC_A_BLIZKEHO_OKOLI.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Design 21. století úvod.
Autor: Mgr. Eva Procházková
Graffiti Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Preventivní, léčebná a represivní opatření přijatá městskou konferencí KADEMF v r prosadit nápis na všech dveřích prodejen a provozoven o neprodávání.
Bára Ševčíková Lucie Šteinerová Filip Vaňha
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
High Tech VY_32_INOVACE_46_942
VY_32_INOVACE_19_PRVOUKA 1. ROČNÍK_NAKUPOVÁNÍ
Recepce Zařaďte služby: rezervace pokojů, přidělování pokojů, směnárenské služby, inkaso za ubytování, podávání informací, čištění obuvi, předávání pošty,
Poznávací Zájezd do Itálie
Objekty s větším počtem osob „Společensky významné objekty“
Transkript prezentace:

Design 21. století Interiéry

Charakteristika nový prostor pro experimentování prudký rozmach obchodů, hotelů, barů, restaurací důležitý ukazatel životního stylu dříve jednotný koncept obchodních domů, sítí př. Dolce & Gabbana > David Chipperfield Architects

Dolce & Gabbana David Chipperfield Architects

Charakteristika aktuálně spíše rozmanitější koncepce – podtrhnout místní specifika Prada – NY, Tokio, LA > Herzog & de Meuron a Remo Koolhaas Comme de Garçons – antidesign Londýn, Dover St. hotel Fox Kodaň – partyzánský/guerilla marketing Volkswagen

Prada - Tokio

Prada – NY

Prada LA

Comme de Garçons – antidesign Londýn

Comme de Garçons

Comme de Garçons 2004 Rej Kawakubo divadelní a filmoví architekti antidesign – sběrné materiály, staré budky, bazarový nábytek základ guerilla obchodu – undergrounové pojetí

Hotel Fox Kodaň 2005

hotel Fox Kodaň 61 pokojů, 21 designérů německá marketingová firma Event Lab zjistila, že v rámci reklamní akce uvedení nového vozu Volkswagen chybí prostory pro ubytování novinářů firma se rozhodla zainvestovat do opravy 3hvězdičkového hotelu

hotel Fox Kodaň

př. grafický design – Kim Hiorthoy ilustrace – Neasden Control Center GB graffiti – Speto anglická art skupina Container

hotel Fox Kodaň

Lékarna De Lairesse Amsterdam

2002 Concrete Architectual Associates klient chtěl, aby designéři „zrušili“ holandský zvyk vystavovat přírodní a umělá léčiva odděleně názor: dobré zdraví je kombinace obou druhů léčiv

Lékarna De Lairesse Amsterdam hlavní prodejní prostor kruh – symbol harmonie kmen stromu – symbol života – skrývá nosný sloup podlaha – vzorky gingo listů vytištěných na archy papíru pokrytý syntetickou pryskyřicí

Lékarna De Lairesse Amsterdam

Sketch Londýn 2003

Sketch Londýn síť restauračních zařízení 2 restaurace jedna z restaurací zároveň umělecká galerie 2 bary cukrárna

Sketch Londýn různí designéři kombinace vysokého a nízkého umění/designu ozdobné štuky, mozaikové podlahy, gregoriánský měšťanský styl x avantgardní doplňky

Sketch Londýn

Kabiny 1. třídy Virgin Atlantic

Boeing Pearson Lloyd koncept kabin jako nenucená elegance, představa lehátek u hotelového bazénu

Kabiny 1. třídy Virgin Atlantic

Shoebaloo Amsterdam 2004

Shoebaloo Amsterdam obchod s obuví Meyer en Van Schooten koncept kosmické lodi mění barvu

Shoebaloo Amsterdam