CO JE MADOK?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Využití potenciálu mobilního kanálu
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Klient jako motor změny
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Lidská komunikace.
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
9.Komunikace.
Marketingová komunikace.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
50+ v kurzu Jana Pleskačová Coaching Group. Loňský vánoční dárek Video (zdroj:YouTube) Školení rozšíří možnosti.
Cesta tam a zase zpátky Konference „Má Česko strategickou vizi EU?“, Praha dne 19. září 2012.
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
eChomutovsko 2010 COM4, s. r. o., MEPCO, s. r. o.
úvod pojetí a obsah marketingu
New Marketing Media Michal Pilík.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Volební číslo: Volby do Studentské komory Akademického senátu 3.
Marketing ? Marketing!. Jaroslava Štěrbová Marketing je procesem … plánování a naplňování koncepce, oceňování, propagace a distribuce myšlenek,
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Budoucnost retailu?. Žijeme v zajetí vlastního světa …
Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE Prof. Ing. Vladimír Kučera, DrSc. Dr.h.c. ČVUT: certifikované vzdělání, manažerské řízení.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Jakým úhlem pohledu se díváš na tento obrázek? Seminář – Bike sharing, Brno, Ing. Jaroslav Martinek.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
MINISTERSTVO OBRANY ČR MINISTERSTVO OBRANY ČESKÉ REPUBLIKY Příprava občanů k obraně státu Ing. Daniela Hölzelová Odbor komunikace – Oddělení Public Relations.
Komunikační mix – 2. část 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Aplikace nových forem marketingu
Efektivní komunikace Budoucnost pro připravené
Jeden z nejnovějších STAR-UP projektů založený MITONEM
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Aplikace nových forem marketingu
Marketingová komunikace
Prezentace a sebeprezentace
REKLAMA A MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

CO JE MADOK?

Co chceme?

VZDĚLÁNÍ

Internetový marketing Virální marketing Guerillový marketing Social media marketing Arts marketing Marketingová komunikace Public relations Nové trendy v oblasti marketingu

Pokud chcete na druhého opravdu zapůsobit, nemůžete se jeho mysli zmocňovat zvolna, pomalu o sobě vytvářet příznivý dojem. Musíte se do jeho povědomí vřítit. Neznámý autor

Budoucnost?

Děkuji za pozornost Lucie Mlýnková