Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Určipodm.Doplň!Sečti!Odečti!Násob!Vyděl!
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ČÍSLICOVÁ TECHNIKA Aritmetické operace
Řešení lineárních rovnic s neznámou ve jmenovateli
1 Opakování 5. ročníku Základní pojmy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Písemné násobení s nulou v činiteli
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Zaokrouhli č ísla na desítky  235  374  411  698  24  101  200  899  652  375  417 
18.1 Sčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_35.
Téma: Násobení desetinných čísel
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
2..
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_13.
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Matematika a její aplikace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením desetinného čísla číslem 10, 100, …. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vydělí desetinné číslo.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
Desetiminutovka a =34+(5.9)= i= (2.19).2= á=(96:6)+ 57= k = (100:5)+58= B= 192-(8.15)= n= (5.5)+(100:2)= č= (6.19)- 37= s= (8.4)+
Procenta.
Matematika a její aplikace
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Opakování: 1) Lze kapalinu stlačit? Navrhni a popiš pokus, kterým bys mohl dokázat, zda lze kapalinu stlačit. 2) Vyslov Pascalův zákon. 3) Jak vypočítáme.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Jak se dá řešit úloha typu
Písemné odčítání II..
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Číslo v digitálním archivu školy
Řešení lineárních rovnic
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
= = min = .h .. min = : 100 = = = = = = + .1
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně
Písemné násobení trojciferným činitelem
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Sčítání a odčítání desítek do 100
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
RISKUJ v matematice.
Obsah kruhu. Obsah kruhu Vzorec pro výpočet obsahu kruhu S =  r2 …Ludolfovo číslo, konstanta  = 3,14 r…poloměr.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Místní poplatek za užívání veřejného prostranství
AUTOR: Mgr. Hana Jarošová
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Transkript prezentace:

Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými čísly

A B Zaokrouhli: na desítky b) na sta 394 612 925 628 1 184 375 7 692 394 612 925 628 1 184 375 7 692 2. Vypočítej: 19 407 534 040 12 835 156 294 8 090 14 342 156 997 247 109 3. Odečti: 97 546 14 928 247 109 835 391 - 5 284 - 9 757 - 63 846 - 156 297 4. Vynásob: a) 7 856 . 14 = b) 18 756. 85= B Zaokrouhli: na desítky b) na sta 428 711 637 838 715 2 295 827 8 374 2. Vypočítej: 97 546 14 928 63 846 156 297 5 284 9 757 247 109 835 391 3. Odečti 19 407 534 040 156 997 247 109 - 8 090 - 14 342 -12 835 - 156 294 4. Vynásob: a) 9 371. 14= b) 18 756.94=

ŘEŠENÍ A B Zaokrouhli: 1.Zaokrouhli: na desítky b) na sta 394=390 612= 600 =580 925= 900 628=630 1 184=1 200 375=380 7 692=7 700 2. Vypočítej: 19 407 534 040 12 835 156 294 8 090 14 342 156 997 247 109 27 497 548 382 169 832 403 403 3. Odečti: 97 546 14 928 247 109 835 391 - 5 284 - 9 757 - 63 846 - 156 297 92 262 5 171 183 263 679 094 4. Vynásob: a) 7 856 . 14=109 984 b) 18 756. 85=1 594 260 1.Zaokrouhli: na desítky b) na sta 428=430 711= 700 637=640 838= 800 715=720 2 295=2 300 827=830 8 374=8 400 2. Vypočítej: 97 546 14 928 63 846 156 297 5 284 9 757 247 109 835 391 102 830 24 685 310 955 991 688 3. Odečti 19 407 534 040 156 997 247 109 - 8 090 - 14 342 -12 835 - 156 294 11 317 519 698 144 162 90 815 4. Vynásob: a) 9 371. 14=131 194 b) 18 756.94=1 763 064 B