Pop-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POP ART Daniela Kubáňová.
Advertisements

Alfons Mucha Název školy
Pop-art Autor: Michelle Malá a Nela Doláková
Zemětřesení Název školy
Energiequellen Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Body-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Jugend auf Reisen Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Lidské rasy Název školy
Oběh vzduchu na Zemi Název školy
Ukládání čísel v počítači 1
Postimpresionismus - Gogh Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Objektová tvorba - asambláž
Práce nutné ke vzniku mapy
Národy světa Název školy
Socioekonomická geografie
Ich und mein Computer Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Srovnej 1. a 2. světovou válku - zbraně
Antika II Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
Body art - ruce Název školy
Antika I Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Východoasijská náboženství
Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu
Realismus Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Funkcionalistický Zlín – významné stavby
Měsíc Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Užití vektorového součinu
Pravěk II - Věstonická venuše
En un hotel Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Etapy českého národního obrození
Eduard Manet Název školy
Kámen Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu
Barevné modely Název školy
Čas a časová pásma Název školy
Náboženství - opakování
Leonardo da Vinci Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Symbolismus Název školy
Jak pracuje počítač Název školy
Sníh Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Socioekonomická geografie - opakování
Světové obyvatelstvo 1 Název školy
Administrativní členění ČR
Náboženství - islám Název školy
Digitální fotoaparáty Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Funkcionalistický Zlín
Autoportrét Název školy
Filozofie 20. století - Fenomenologie
Grafické techniky Název školy
Písmo obrázkové Název školy
Zukunftspläne Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Giuseppe Arcimboldo Název školy
Poznávání krajů českých
Poznávání krajů moravských
Tibet Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Surrealismus Název školy
Matyáš Bernard Braun Název školy
Geometrická abstrakce
Portrét - anfas Název školy
Gaudí Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Pravěk I Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Land-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Postimpresionismus – Cézanne, Gauguin Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století.
Op-art Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Test číselné soustavy Název školy
Secese Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Nekonečná geometrická řada Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Futurismus Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Impresionismus Název školy
Pop art Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném Autor: Alena Pavolková
Transkript prezentace:

Pop-art www.zlinskedumy.cz Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0484 Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM Pop-art Označení DUM VY_32_INOVACE_07_3_17 Autor Mgr. Veronika Sedláčková Datum 27.2. 2013 Vzdělávací oblast Umění a kultura Vzdělávací obor Výtvarná výchova Tematický okruh Dějiny výtvarného umění Ročník 2. ročník a sexty gymnázia www.zlinskedumy.cz

Pop-art umělecký směr 2.pol.20.stol., vznikl ke konci 50.let název pop-art vznikl z popular art (populární, masové umění) umělci jsou inspirováni vizuální realitou velkoměsta –světelné reklamy, plakátovací plocha, výlohy obchodů, bilboardy, televize, film, reklama popartoví umělci těchto motivů využívají, ozvláštňují je, vytrhávají z kontextu a uvedou je do nových souvislostí

Andy Warhol – Stříbrná Liz AUTOR NEUVEDEN. edu.warhol.org [online]. [cit. 27.2.2013]. Dostupný na WWW: http://edu.warhol.org/aract_icons.html

Andy Warhol - Zbraně AUTOR NEUVEDEN. edu.warhol.org [online]. [cit. 27.2.2013]. Dostupný na WWW: http://edu.warhol.org/aract_guns.html

Andy Warhol – Plechovka Campbellovy polévky AUTOR NEUVEDEN. edu.warhol.org [online]. [cit. 27.2.2013]. Dostupný na WWW: http://edu.warhol.org/aract_soup.html

Jasper Johns - Vlajka AUTOR NEUVEDEN. edu.warhol.org [online]. [cit. 27.2.2013]. Dostupný na WWW: http://edu.warhol.org/app_johns.html

Claes Oldenburg – Létající figurky LEMPKESFABRIEK. commons.wikimedia.org [online]. [cit. 26.2.2013]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:FlyingPins.jpg?uselang=cs

1. Jaký vliv má stříbrná barva na lahve koly 1. Jaký vliv má stříbrná barva na lahve koly? Co asociuje stříbrná barva? 2. Pokud by Warhol namaloval tyto láhve bílou, jaký dopad by to mělo na diváka? 3. Tím, že pomaloval lahve stříbrnou barvou, je Andy Warhol proměnil v umělecké dílo. Jak změnit objekt na umělecké dílo?  Kdo se podílí na tomto uměleckém procesu? AUTOR NEUVEDEN. edu.warhol.org [online]. [cit. 26.2.2013]. Dostupný na WWW: http://edu.warhol.org/aract_transform.html