Architektura tužkou a ve 3D

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Design tužkou a ve 3D Design interiéru VY_32_ZAZNAM_Design1r0108 Hana Děcká.
Advertisements

Organická architektura
On the map-Británie Aj pro 4.-5.r.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.14 Název pro školu:
Poznej obraz podle detailu
EU - 07 – 24 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Skalský. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Rybářová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_416_LAN AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
ZEMĚ VE VESMÍRU 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Středová souměrnost Autor: Mgr. Jolana Sobotková
Jméno autora: Mgr. Petra Trajerová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_EVV2 Ročník: 1. Estetická a výtvarná výchova Vzdělávací oblast:
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Neživá příroda - vzduch
PERSPEKTIVNÍ ZOBRAZOVÁNÍ HRANATÝCH PŘEDMĚTŮ
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE MGR. KAROLÍNA BERANOVÁ Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Název Atmosféra Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast
Architektura tužkou a ve 3D
Design tužkou a ve 3D Design šperku Hana Děcká
Jméno autora: Mgr. Petra Trajerová Datum vytvoření:
Design tužkou a ve 3D Historie Hana Děcká VY_32_ZAZNAM_Design1r0102.
Design tužkou a ve 3D Design obuvi Hana Děcká
Design tužkou a ve 3D Design oděvu VY_32_ZAZNAM_Design1r0104 Hana Děcká.
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
D ě lení barev II. Syté a lomené barvy Syté barvy jsou ty, které vyma č káváme p ř ímo z tuby a neobsahují p ř ím ě s bílé a č erné barvy. Jsou výrazné.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhSvětelné jevy.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Design tužkou a ve 3D Technický design VY_32_ZAZNAM_Design1r0107 Hana Děcká.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_414_VoIP AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
Leonardo da Vinci Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Líčení Zpracovala: Mgr
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhSvětelné jevy.
Socioekonomická geografie - opakování
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Plán bytu Co je perspektiva, byla známa vždy?.
Atmosféra VY_32_INOVACE_00_ATMOSFÉRA autor: Helena Nováková
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Z_088_Politická mapa dnešního světa světa _Státní hranice
Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Mgr. Lenka Zedníková
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_V/2_INOVACE_09_Slunce Slunce Miroslav Kaňok. OBSAH SlunceSlunce Slunce - fotografieSlunce - fotografie Použité zdrojePoužité zdroje.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. VY_32_INOVACE_D2 – 11.
Architektura tužkou a ve 3D
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Architektura tužkou a ve 3D
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: prosinec 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ STŘEDNÍ EVROPA NĚMECKO 8. třída.
Architektura tužkou a ve 3D
Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Smyslová ústrojí člověka
ČLOVĚK 2 Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Land-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Postimpresionismus – Cézanne, Gauguin Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Perspektivní zobrazení
PERSPEKTIVA.
Architektura tužkou a ve 3D
Architektura tužkou a ve 3D
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Transkript prezentace:

Architektura tužkou a ve 3D Vytváření iluze prostoru a objemu VY_32_INOVACE_Arch201r04 Hana Děcká

Perspektiva Úběžník Horizont Rovnoběžné linky

James Malton - kresba knihovny Trinity College Library Dublin

Masaccio Svatá trojice

Památník 2. sv. války ve městě Canberra.

Podhled (žabí perspektiva). Mrakodrapy v Arnhemu

Hana Děcká, Podvečer

Hana Děcká, Poledne

Blízké a vzdálené rozdíl v sytosti barev zobrazení v krajině – modré zabarvení stínů a vzdálenějších objektů (obsah kyslíku v atmosféře, Leonardo da Vinci) světlo a stín jasnost kontur viditelnost detailů

Úkol Nakreslete pohled do ulice. Využijte znalostí o zobrazování v perspektivě s jedním úběžníkem.

Zdroje Coleová, Alison : Perspektiva, Perfekt Bratislava 1995, edice Umění zblízka 2. ISBN: 80-85261-77-4

Použité obrázky FORESMAN, Pearson Scott. Wikimedia Commons [online]. [cit. 3.12.2012]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Perspective_%28PSF%29.png OURLADYSHIGH. Wikimedia Commons [online]. [cit. 3.12.2012]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:1_point_perspective.jpg AS6673. Wikimedia Commons [online]. [cit. 3.12.2012]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Komehakubutsukan-passage.jpg MALTON, James. Wikimedia Commons [online]. [cit. 10.12.2012]. Dostupný na WWW: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:James_Malton_Trinity_College_Library_Dublin.jpg MASACCIO. Wikimedia Commons [online]. [cit. 10.12.2012]. Dostupný na WWW: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Masaccio._Trinity._Scheme_of_linear_perspective..jpg VOYAGER. Wikimedia Commons [online]. [cit. 10.12.2012]. Dostupný na WWW: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:41Names.JPG APDENCY. Wikimedia Commons [online]. [cit. 10.12.2012]. Dostupný na WWW: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Park-_en_Rijntoren.jpg Hana Děcká, Podvečer. Archiv autorky, vlastní práce Hana Děcká, Poledne. Archiv autorky, vlastní práce