Demografická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhDemografická kritéria Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum
Demografická kritéria Uveďte vždy 2 příklady jednotlivých kritérií zápisem na volný list papíru (po kliknutí se zobrazí nápověda) Věk např. do 6 let, , , , , , 65 a více Pohlaví např. dívky, chlapci, ženy, muži Velikost rodiny např , 3 - 4, 5 a více Fáze životního cyklu např. mladý - sám, mladý - ženatý - bez dětí, mladý - ženatý - dítě mladší 6 let, mladý - ženatý - nejmladší dítě 6 a více, starší - ženatý s dětmi, starší - ženatý - žádné dítě pod 18 let, starší - sami, jiní
Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: [online]. [cit ] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN