Vysokorychlostní vlaky AGV. Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Unikátní test brždění vlaku
Advertisements

Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s.
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
Trolejbusy: Škoda Electric
Výroba CAS 20/4800/400-S2R Tatra 815 Terrno 4x4.2 pro JSDHO Přeštice
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
KM STUDIOS presents - Bugatti Veyron - Bugatti Veyron je nejvýkonnější sériově vyráběný automobil na světě. sériově vyráběnýautomobilsériově vyráběnýautomobil.
Dvořák Radek 9.A.
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
FYZIKA 8.Ročník Práce 02 – VÝKON.
Středoškolská odborná činnost Modulární stavba robota Aleš Aster SPŠ A VOŠ Technická, Sokolská 1, Brno.
Dosazování číselných hodnot do vzorců
Vývoj elektročásti mikroturbín na ČVUT
DRUHY DOPRAVY Lodní doprava Železniční doprava Letecká doprava
Honda Civic ( ). V roce 1991 dostal Civic úplně novou, klínovitě se svažující aerodynamickou karoserii s většími rozměry. Hatchback měl rozvor.
Vývoj železnic Koňské dráhy Parostrojní železnice
VRTACÍ DLABAČKY.
Středoškolská odborná činnost Modulární stavba robota.
Dopravní automobil DA 12-A31
Prezentace pro předmět Y36TED Minařík Petr. Obsah  Co je to Hummer  Historie  Modely H1 H2 H3 Tabulkové srovnání  Prostor pro dotazy.
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
Otevírací doba (duben - říjen) po , út - ne , LETECKÉ MUZEUM KUNOVICE.
mobilní kontejnerové nůžky
BEZDRÁTOVĚ OVLÁDANÉ POJEZDY TERČŮ STŘELNICE
Firemní profil GHP TEDOM … technology in harmony with nature.
Boeing 787 Dreamliner.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 02.
Hlavní město:Paříž Rozloha: km² (47. na světě) z toho 0,26 % vodní plochy Časové pásmo:+1 obyvatelstvo Počet obyvatel: (20. na světě,
Fyzikální veličiny.
RUČNÍ FRÉZKY.
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
AutobobilyZpracoval: Ondřej Vaďura, ŽŠ Horníkova /2007.
Test ze znalostí: tělesa a látky
LOKOMOTIVY A ŽELEZNICE
Pálení laserem PACOVSKÉ STROJÍRNY, a.s..
Alena Vaňková Dvoupodlažní pantograf DESIRO.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
Zkušenosti z aplikace TSI subsystému energie V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. 1 Autor: Ivan Dobeš Datum: Místo : Vládní salónek - žst. Praha.
Ceny za projednání mimořádných zásilek Jiří Brunner 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Česká hlava Věda a technika na ulici
VLAKY Od koněspřežky po super vlaky Autor: Eduard Špička.
Změny v objednávání mezinárodních tras
Stanoviště:Náměstí Republiky
Tanky 2. světové války Dominik Kolář.
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
PŘEVODY JEDNOTEK Vypracuj vše do sešitu.
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
Toyota Prius Poznámky k přednášce.
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
SDP – Autobusová skupina
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Převody jednotek délky
Jako předvést výkon na práci
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Elektrická trakce na železnici
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Převody jednotek délky
VÝKON.
Železniční doprava 19. stol.
Převody jednotek – 2. část
Transkript prezentace:

Vysokorychlostní vlaky AGV

Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují k roku Ještě pod obchodním názvem TGV 400 byl prototyp představen v roce 2000 na veletrhu v Barceloně. Mezi lety 2001 a 2002 začal být testován. Pro tento vlak byl vyroben jeden řídící vůz a jeden hnací vůz. Ostatní vozy pocházely z jedné z jednotek TGV Resseau. Tento prototyp dostal jméno Elisa.

Současné AGV Dnešní verze vysokorychlostních vlaků se začala vyvíjet v roce Sedmivozový prototyp byl představen 5.února 2008 v La Rochelle za přítomnosti tehdejšího prezidenta Nicolase Sarkózyho. Vlaky splňuje normy TSI (Technické Specifikace Interoperability) z roku Na designovém návrhu pracovali dopravci také budoucí zákazníci vlaků – SNCF (francouzské národní dráhy) a NTV.

Zkoušky prototypu Prototyp byl pojmenován Pégase. První testy začaly v polovině roku 2008 na okruhu ve Velimi, kde probíhaly dynamické testy. Po té zamířil na francouzské kraje, aby se koncem roku 2009 znovu do Velimi vrátil. Tam obdržel homologaci (úřední souhlas) pro použití na italské železnice. Vlak byl poté testován na italské vysokorychlostní trati mezi Římem a Neapolí. Tam dosahoval rychlosti až 300 km/h.

Základní technické parametry Maximální rychlost při ~ 25 kV 50 Hz (max. 360 km/h) Maximální rychlost při ~ 15 kV 16,7 Hz (max. 320 km/h) Maximální rychlost při = 3 kV (max. 250 km/h) Maximální rychlost při = 1,5 kV (max. 200 km/h) Typ motoru - synchronní Výkon motoru – 1 kW/1 kg Hmotnost motoru – 730 kg Počet otáček/minutu – až 9000

Technické parametry - pokračování Délka vlaku při konfiguraci 14 vozů: 252 m Délka vlaku při konfiguraci 11 vozů: 200 m Délka vlaku při konfiguraci 7 vozů: 132 m Šířka skříní: 3000 mm Délka řídícího vozu: 22,8 m Délka vloženého vozu: 17,3 m Rozchod: 1435 mm Prostor pro uličku: mm Emise: 10 g/cestujícího

AGV pro NTV V současnosti je pouze jeden odběratel těchto vlaků – Nuovo Transporto Viaggitorti (dále jen NTV) Ta objednala 25 jedenáctivozových vysokorychlostních jednotek, které jezdí pod označením ETR 575 Vlaky jsou rozděleny do 3 tříd – Club, Prima, a Smart V současnosti jsou provozovány na trasách Turín – Ancona, Turín – Salerno a Benátky - Salerno

Obrázky vlaků

Děkuji za pozornost