Křivky a plochy v počítačové grafice1 T-Splines T-Splines kombinují klasické metody NURBS a subdivision surface Vytvoří i nejsložitější tvary jako jednoduché.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Advertisements

Pravidla pro počítání s mocninami
Multimediální systémy Přednáška XI
Počítačová podpora konstruování I 5. přednáška František Borůvka.
Seminární práce číslo: 7 Zpracoval : Vladimír KORDÍK T-4.C
Plošná interpolace (aproximace)
Počítačová grafika III – Monte Carlo integrování
Modelování v AUTOCADU Křivky v prostoru, modelování z těles a povrchů,
Digitální model terénu
KEE/POE 8. přednáška Numerický výpočet derivace a integrálu
KEE/POE 12. přednáška Model FV systému Ing. Milan Bělík, Ph.D.
ZÁKLADY HTML – ODKAZY, SEZNAMY. - vodorovná čára atributy:  width – délka čáry – pixely nebo %  size - šířka ve smyslu tloušťky  align - zarovnání.
Obvody stejnosměrného proudu
Modelování v prostoru.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Tvorba výkresové dokumentace ve strojírenství v prostředí Střední škola, Bohumín, příspěvková organizace, Husova 283 Autoři : KREUTZIGEROVÁ Olga, URBAN.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Počítačová grafika.
Počítačová podpora konstruování I 6. přednáška František Borůvka.
 Základní údaje obdélníka  Obdélníkové tvary  Základní údaje kvádru  Kvádrové tvary Obdélník, kvádr.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Čištění dat Cleaning. Vstup: Množina geometrických objektů Výstup: Mapová vrstva s topologií.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
CorelDraw – čárové objekty
Malování.
VEKTOROVÁ GRAFIKA Zatímco v rastrové grafice je celý obrázek popsán pomocí hodnot jednotlivých barevných bodů (pixelů) uspořádaných do pravoúhlé mřížky,
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
RINGO 1.
Vektorová grafika.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Topologie sítí Adam Eisenreich.
Generování sítě MIDAS GTS. Prvky pro generování sítě MIDAS má několik typů prvků, jež využívá pro generování sítě. Každý prvek je určen svými uzly (konstrukčně).
Vektorová grafika.
Způsoby uložení grafické informace
Bézierovy plochy KMA / GPM F. Ježek
Pravidla pro počítání s mocninami.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Matematika a její aplikace
Aplikovaná počítačová grafika. Způsoby uložení grafické informace Rastr (grid, bitmapa …) Vektor.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Vektorová grafika. Vektorové entity Úsečka Kružnice, elipsa, kruhový oblouk,… Složitější křivky, splajny, Bézierovy křivky, … Plochy Tělesa Modely.
ProgeCAD Základy kreslení.
Počítačová grafika (základy práce v (vektorovém) kreslicím programu)
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Počítačová grafika a CAD 1. Způsoby uložení grafické informace Rastr (grid, bitmapa …) Vektor.
Počítačová grafika a CAD 1 Ukládání obrázků do různých formátů.
Počítačová podpora konstruování I 14. přednáška František Borůvka.
Algoritmy pro počítačovou grafiku Mikšů Vojtěch, Gymnázium Dr. A. Hrdličky, Humpolec Dobeš Václav, Soukromé Gymnázium AD Fontes, Jihlava Větrovský Lukáš,
Grafické možnosti MATLABu © Leonard Walletzký, 2003
ProgeCAD Základy kreslení.
Povrch kvádru Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Geometrické modelování
Plochy: spline, B-Spline a NURBS
Zoner Callisto – křivky
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Vektorová grafika.
Coonsovy pláty KMA / GPM F. Ježek
Vektorová grafika.
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
3D modelovanie Polygony
Vektorová grafika.
Barvy v počítačové grafice
Porovnání výrob u speciálních brýlových čoček
Způsoby uložení grafické informace
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Křivky a plochy v počítačové grafice1 T-Splines T-Splines kombinují klasické metody NURBS a subdivision surface Vytvoří i nejsložitější tvary jako jednoduché editovatelné plochy Přidávají detaily pouze tam, kde je potřebujete Vytvářejí přirozené okraje a nepravoúhlou topologii

Křivky a plochy v počítačové grafice2 T-Splines

Křivky a plochy v počítačové grafice3 T-Splines T-Spline carT-Spline car converted to NURBS

Křivky a plochy v počítačové grafice4 T-Splines

Křivky a plochy v počítačové grafice5 T-Splines

Křivky a plochy v počítačové grafice6 Uzlové intervaly

Křivky a plochy v počítačové grafice7 Uzlové intervaly

Křivky a plochy v počítačové grafice8 PB-Spline

Křivky a plochy v počítačové grafice9 T-Spline

Křivky a plochy v počítačové grafice10 T-Spline Pravidlo 1. Součet uzlových intervalů na protichůdných hranách libovolné plošky musí být stejný. Pravidlo 2. Jestliže T-spojení na jedné hraně plošky může být spojeno s T-spojením na protilehlé hraně plošky (a tím rozdělit plošku na dvě plošky) bez narušení Pravidla 1, tato hrana musí být obsažena v T-mesh.