Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Advertisements

Písemné dělení jednociferným dělitelem
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Slovní úlohy na společnou práci
Definiční obor lomeného výrazu – podmínky, kdy má lomený výraz smysl
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Lomený výraz – podmínky, kdy je lomený výraz roven nule
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
Konstrukce obecného čtyřúhelníku - Thaletova kružnice
Konstrukce lichoběžníku - Thaletova kružnice
Vzájemná poloha dvou kružnic
Slovní úlohy se zlomky a procenty
Soustava lineárních nerovnic
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Lomené výrazy – krácení lomených výrazů
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Lomené výrazy – násobení a dělení
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Kružnice a kruh – vlastnosti, rozdíly
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Sada: 1 Číslo: VY_42_INOVACE_30.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Konstrukce trojúhelníku - Thaletova kružnice
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o. EU PENÍZE ŠKOLÁM CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_04_09 Zpracovala:RNDr. Lucie Cabicarová.
Lomený výraz – definice, vlastnosti
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
Vzájemná poloha přímky a kružnice
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Písemné násobení s nulou v činiteli
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_19.
Soustavy nerovnic o jedné neznámé
Soustava lineárních nerovnic
Evropa: západní a střední Evropa
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Rovnice se zlomky.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Evropa: severní Evropa
Anotace:Prezentace seznamuje s významnými autory 20. století a jejich tvorbou. Řeší drobné úkoly. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.07 Lineární rovnice Anotace: Žák si osvojuje řešení lineárních rovnic pomocí ekvivalentních úprav včetně zkoušky. Řeší lineární.
Anotace: ČR – Karlovarský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Anotace: Na číselné ose čtou čísla, která se postupně objevují.
Druhy vět vedlejších VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.05. Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí – poznává funkcí vět vedlejších. Žák řeší drobné.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Česká republika: hospodářství, zemědělství, průmysl
Anotace: ČR – Olomoucký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Anotace: ČR – Zlínský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Lineární nerovnice o jedné neznámé - řešené příklady
Soustava lineárních nerovnic
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Nerovnice s neznámou ve jmenovateli
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Soustava lineárních nerovnic
Nerovnice s absolutní hodnotou II.
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
Desetinná čísla a zlomky
FUNKCE 4. Graf funkce - úvod
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.19 Soustava lineárních nerovnic o jedné neznámé - postup řešení, ekvivalentní úpravy Anotace: Žák řeší soustavu lineárních nerovnic o jedné neznámé. Provádí znázornění na číselné ose a zápis intervalem. Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český Očekávaný výstup: Řeší soustavu lineárních nerovnic o jedné neznámé. Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: Druhý stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Školní rok 2012-2013 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen: Devátý ročník základní školy

Soustava lineárních nerovnic Jak se řeší lineární nerovnice, to již víme. Postup při řešení soustavy lineárních nerovnic je podobný. Postup 1. Vyřešíme každou nerovnici zvlášť. 2. Určíme průnik množin všech řešení jednotlivých nerovnic soustavy. 3. Provedeme zkoušku.

Soustava lineárních nerovnic Řeš v R soustavu nerovnic: Řešením soustavy nerovnic je x < 1;

Soustava lineárních nerovnic Z intervalu vybereme např. číslo 0. Zk.: