1 Použití kapesních počítačů (PDA) při testování studentů 5. ročníku Rajdl D., Racek J. Ústav klinické biochemie a hematologie LF UK v Plzni.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Ing. Pavel Smolka. • Statická část výuky 1. Realizována ve škole – výklad, přednáška, poslech 2. Realizována „doma“ – práce s učebnicí • Dynamická část.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
E-learningová podpora výuky CAD na FAST VUT v Brně
Výuka cizích jazyků technických předmětů
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
POZNATKY Z ETNOGRAFICKÉHO VÝZKUMU NA ČESKÝCH VYSOKÝCH ŠKOLÁCH JAK VYPADÁ VZDĚLÁVÁNÍ, KTERÉ SE SNAŽÍME ZLEPŠIT? JANA DVOŘÁČKOVÁ (FSS MU) PETR PABIAN (KSV.
Learning management system Zdeněk Jelínek. Learning management systém LMS- systém řízení studia – Learning management systém Je to soubor nástrojů pro.
Moderní trendy v problematice testování M. Komenda, Č. Štuka, M. Vejražka, P. Martinková, J. Trnka.
Praktická cvičení – efektivní součást výuky, nebo luxus? Martin Vejražka Ústav lékařské biochemie 1. LF UK v Praze.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Hana Landová Univerzita Karlova v Praze, ÚISK Zdeňka Civínová
Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské komise. Tato publikace odráží pouze názory autora a Evropská komise nemůže být zodpovědná za.
Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno – P8
Maturitní zkouška z cizího jazyka Anglický a německý jazyk.
Obor informační technologie
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Didaktické testy doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Hlasovací systém SMART Response
Časová koordinace ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
ROLE POČÍTAČE VE VZDĚLÁVÁNÍ
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
INTELEK, spol. s r.o. © 2012 WiFi síť nejen pro multimediální výuku Ing. Jan Vaculín Projektový konzultant.
Trendy v el. publikování Shrnutí poznatků z procesu elektronického publikování v různých informačních systémech Pavel Hanousek.
Studium eLearningovou formou na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné Petr Korviny, Jaroslav Ramík
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Ostrava 30. září 2002 ECDL pro učitele Libor Koníček Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita.
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
Informační systémy na FHS UK
DRMS Forum září 2009 Elektronický vzdělávací systém Jan Pavlica.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Základy matematiky Matematická analýza 2 kurz distančního vzdělávání na MFF UK Prof. RNDr. Miroslav Hušek, DrSc. Doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. KMA.
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Medicinska fakulteta Ljublana Jan Novák, Nikola Tkáčová Konference OptiMed,
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Písemná forma zkoušení z klinické biochemie ÚBAP 3.LF UK Laburda M., Čechák P., Hátle K., Nováková H.
INFORMAČNĚ PORADENSKÉ CENTRUM VŠTE. „ Informačně poradenské centrum Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích si klade za cíl pomáhat.
Moderní trendy využívání ICT ve výuce
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Přenos snímků do počítače Číslo DUM: III/2/VT/2/3/50 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Co s sebou přinesl a odnesl Školní vzdělávací program Gymnázium Rokycany Ing. Drahomíra Rancová - koordinátor.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj, státním rozpočtem České republiky a státním rozpočtem Slovenské republiky Metodické.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Efektivní Knowledge management
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Autor: Mgr. Eva Procházková
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Kraje pro bezpečný internet 26. 9
E-labmed: Praktický přístup k hodnocení vnitřního prostředí
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

1 Použití kapesních počítačů (PDA) při testování studentů 5. ročníku Rajdl D., Racek J. Ústav klinické biochemie a hematologie LF UK v Plzni

2 Motivace Proč (didakticky) testovat? –zjištění úrovně znalostí -> úprava prezentace –kontrola retence znalostí (-> výměna učitele) –oživení výuky Jak testovat? –tištěná forma (časově a psychicky náročné) –elektronická forma – to je ta pravá, náročnější vybavení, zaškolení –ústní forma (příliš studentů, nedostatek času)

3 Přizpůsobujete výuku znalostem studentů? 1.Ano, znalosti testuji písemně, pak přizpůsobím 2.Ano, znalosti testuji namátkově rozhovorem, průběžně přizpůsobuji 3.Ne, nemají být lemplové

4 Jaké testy používáte? 1.Zkouškové 2.Didaktické 3.Elektronické 4.Tištěné

5 Elektronické testování Absenční (napiš si test doma) Prezenční, musí být: –flexibilní střídání výkladu s testováním různé lokality (přednáška, seminář, praktika) –dostupné nevýhoda počítačových učeben

6 Systémy mobilního testování Hlasovací zařízení (TurningPoint a spol.) –omezené možnosti vstupu (multiple choice) –společný výstup (projekce) -> těžká individualizace Síť notebooků (omezená mobilita?) PDA + řídící notebook –složitější typy otázek –možnost individualizace, zapojení multimédií

7 Používáte pravidelně některý ze systémů interaktivního testování? 1.Hlasovací zařízení (TurningPoint, Senteo …) 2.Počítačová učebna 3.PDA a spol. 4.Jiné 5.Ne

8 Naše řešení Řídící notebook + 30 PDA –výukové prostředí Moodle mocný modul Testy –ad hoc WiFi síť bez nutnosti dalšího HW vybavení aplikovatelná kdekoliv jen menší skupiny (cca do 10 m)

9 Pohled z PDA

10 Využití systému Bleskové testování před výkladem, praktikem –zjištění předpokladů –přizpůsobení výkladu Průběžná kontrola bdělosti studentů –změna stereotypu Kombinace prezenční výuky a e-learningu –sdílení testů v rámci Moodle –upevnění poznatků

11 Improvizujete při výuce? 1.Ano, s radostí 2.Ano, když musím 3.Ne, nemám odvahu 4.Ano, mám odvahu, ale neměl/a bych