Poměr Prvouka 2. ročník ZŠ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopravní výchova 1. stupeň ZŠ
Advertisements

Prvouka – 2.ročník ZŠ „ČR a hlavní město Praha“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Poměr Český jazyk – 2.roč.,1.část
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika Přímá a nepřímá úměrnost 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Prvouka – 2. ročník ZŠ „Neživá příroda – Půda“
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
DOPRAVNÍ ZNAČKY 3. ročník
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Prvouka 3.ročník ZŠ „Mapa a krajina, světové strany na mapě“
Naše vlast Prvouka – 3. ročník
Geometrie – 2. ročník ZŠ „Geometrické útvary,tělesa,bod,úsečka,čáry“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Poměr Prvouka – 3.ročník ZŠ Šumava – Jezerní slať
Převody jednotek objemu
Procenta 1 - úvod Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 2.ročník ZŠ Zábavná matematika
Matematika 3. ročník ZŠ „Jednotky délky“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Převody jednotek obsahu
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Doprava Mgr. Prchalová Zdeňka SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Pro 2. stupeň ZŠS.
Autor: Mgr. Radana Marelová
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
VY_32_Inovace_2.2.1 Dopravní prostředky a značky
Transkript prezentace:

Poměr Prvouka 2. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Poměr Prvouka 2. ročník ZŠ „Dopravní prostředky a bezpečnost v silničním provozu“

Dopravní prostředky a bezpečnost v silničním provozu Prvouka - 2. ročník Dopravní prostředky a bezpečnost v silničním provozu

K čemu slouží dopravní prostředky? K osobní a nákladní přepravě Komplikují situaci na křižovatkách 1 2 3 4 5

Kterými dopravními prostředky se již dnes necestuje? Balónem, vzducholodí, kočárem Lodí, autem, vlakem, letadlem 1 2 3 4 5

Jak označujeme dobu, kdy se nejezdilo auty, nelétala letadla? Je to budoucnost Je to minulost (říká se jí: „za dob našich prababiček“) 1 2 3 4 5

Abychom poznali dobu našich předků, navštěvujeme: Muzea, hrady, zámky Cukrárny, markety, ZOO 1 2 3 4 5

Co jsou to pravidla silničního provozu? Jakákoli pravidla, zvyky, tradice Pravidla silničního provozu jsou souborem právních norem, které z hlediska bezpečnosti organizují provoz na silnicích nebo obdobných komunikacích. 1 2 3 4 5

Musí se chodec řídit pravidly silničního provozu? Nemusí-chodec si chodí jak chce I chodec je účastník silničního provozu a musí se řídit pravidly 1 2 3 4 5

Jak se přechází silnice? Přelezeme přes zábradlí a utíkáme přes silnici Rozhlédneme se vlevo i vpravo a pak přecházíme 1 2 3 4 5

Kolik lidí smí jít po silnici vedle sebe? Celá skupina lidí Jen dva vedle sebe 1 2 3 4 5

Co můžou při přecházení silnice chodci využívat? Podchody, nadchody Tunely, kanály 1 2 3 4 5

Víš, co znamená tato značka? Přechod pro chodce Můžeš přecházet 1 2 3 4 5

Co znamená tato značka? Stezka pro chodce Jdeme na procházku 1 2 3 4 5

Jaké oblečení by měl mít chodec? Oblečení s výraznými barvami a odrazovými pásky Tmavé oblečení 1 2 3 4 5

Víte, před kolika lety bylo vynalezeno jízdní kolo? Před více než 200 lety Na kole jezdili lidé již v době ledové 1 2 3 4 5

Děti mohou jezdit na kole po silnici bez doprovodu: Od 10 let Od 12 let 1 2 3 4 5

Co znamená tato dopravní značka? Zákaz vjezdu cyklistů Stezka pro cyklisty 1 2 3 4 5

Po silnici se jezdí: Po pravé straně silnice Po střední čáře silnice 1 2 3 4 5

Svezeš kamaráda na kole? Nesvezu, je to zakázáno Svezu ho vzadu na nosiči 1 2 3 4 5

Které prostředky městské hromadné dopravy znáš? Autobusy,trolejbusy,tramvaje Letadla, vlaky, lodě 1 2 3 4 5

Mohou lidé v Praze cestovat pod zemí? Ano, pomocí podzemních kanálů Ano, cestují metrem 1 2 3 4 5

Velké vzdálenosti mezi státy, či kontinenty se překonávají: Letadly, popř. loděmi Na kolech 1 2 3 4 5

Víš, jak se jmenuje nejstarší český automobil? Prezident Tatraplán 1 2 3 4 5

Ve kterém muzeu je vystaven nejstarší český automobil? V Národním muzeu v Praze V Národním technickém muzeu v Praze 1 2 3 4 5

Ve kterém městě v Čechách jezdila první tramvaj? V Českých Budějovicích V Praze 1876 1891 1 2 3 4 5

Jak se jmenuje český vynálezce tramvaje? František Křižík Jan Žižka 1 2 3 4 5

Kdo je „černý pasažér“? Cestující, který jede bez platné jízdenky Cestující,který občas (někdy) zaplatí jízdenku 1 2 3 4 5

Revizor je: Ředitel banky Člověk, který kontroluje cestující, zda mají platnou jízdenku 1 2 3 4 5

Co nepatří mezi dopravní prostředky? Traktor, kombajn, bagr Auto, metro, motorka 1 2 3 4 5

Na jaký pohon jezdí dopravní prostředky? Na naftu, benzin, elektřinu, plyn Na vodu, vzduch.. 1 2 3 4 5

Existují ekologické dopravní prostředky? Ano, jízdní kola, tramvaje, trolejbusy, autobusy na bionaftu a plyn Ano, na vodu, vzduch 1 2 3 4 5

Znečišťují dopravní prostředky životní prostředí? Ano-výfukové plyny Ne, mají dokonalé motory 1 2 3 4 5

Téma: Prvouka – 2. ročník ZŠ „Dopravní prostředky a bezpečnost v silničním provozu“ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Zoner - České kliparty 1, 2, 3, Internet Autor: Mgr. Jana Brdová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)