79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín, vedoucí týmu, ředitel AutoSAP Ing. Ryšavý Marek, Hella Autotechnik Ing. Štefka Pavel, TATRA Ing. Wojnar Bohdan, ŠKODA Auto za sekretariát AutoSAP: Ing. Kyncl Jiří a pan Štefl Jaromír Automobilové a motocyklové výstavy 5. června 2012
Potřeby Cíle: a) Prostřednictvím výstavní činnosti a aktivit na automobilových a motocyklových výstavách propagovat činnost AutoSAP a firem českého automobilového průmyslu. b) Podporovat výstavní aktivity členských firem AutoSAP v tuzemsku i zahraničí Pozn.: výstavní činnost = nedílná součást vnější komunikace AutoSAP, viz prezentace Komunikace AutoSAP
Tuzemské výstavy Autosalon a Autotec Brno Motosalon Brno/Praha Zahraniční výstavy Účast AutoSAP na vybraných výstavách Zajištění podpory MPO pro členské firmy AutoSAP Účast ve výborech / komisích Výstavní komise AutoSAP (interní) Veletržní výbor Autosalon a Autotec Brno Veletržní výbor Svazu průmyslu a dopravy ČR Hodnotící komise MPO – výběr realizátorů (ad hoc) Výstavní výbor OICA Oblasti
Projednat se společností Veletrhy Brno možnosti zatraktivnění výstav Autotec, Autosalon a Motosalon pro členské firmy (ceny, doprovodný program) Do mediálního plánu AutoSAP v rámci zařadit pravidelné informace o tuzemských výstavách Ve spolupráci se společností Veletrhy Brno posílit povědomí firem a veřejnosti o výstavách Autotec, Autosalon a Motosalon = jedná se o jediné mezinárodně uznávané výstavy pořádané v ČR, účast a návštěva na těchto akcích je potvrzením významu tuzemského automobilového průmyslu Tuzemské výstavy - doporučení
Projednat s HK ČR zařazení autoprůmyslu do OPPI Marketing Projednat s MPO možnosti podpory na dalších trzích (zejména mimo EU) – navázat na novou proexportní strategii MPO Aktivizovat zájem členských firem o účast na zahraničních výstavách Zahraniční výstavy - doporučení
Aktivizovat zájem členských firem o účast na zasedáních Výstavní komise AutoSAP (zmapování potřeb členských firem, výběr zahraničních výstav, termíny tuzemských výstav, připomínky směrem k organizátorům výstav) Účast v komisích / výborech - doporučení
Zorganizovat pravidelná setkání ve struktuře: finální výrobce vozidel na straně jedné (zodpovědní pracovníci za vývoj výroků a nákup dílů) dodavatelé na straně druhé Cílem těchto „technologických dnů výrobců“ by měla být vzájemná výměna informací o vývojových trendech a přípravě nových produktů Bude řešeno týmem „Vnější a vnitřní komunikace“ - viz bod „ Sdílení trendů, informací: dodavatelé - finální výrobci“ Workshop na Radě ředitelů - doporučení