Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
70.1 Porovnávání desetinných čísel
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Název materiálu: ÚČINNOST
Úprava RVP ZV 2013 Matematika
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
9..
zpracovaný v rámci projektu
Matematika a její aplikace
DESETINNÁ ČÍSLA Zaokrouhlování.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název materiálu: PRÁCE
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_155_Zaokrouhlování-procvičování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Obchodní akademie, Ostrava - Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09B1 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
49.1 Porovnávání čísel v oboru přirozených čísel do
Porovnávání desetinných čísel
Matematika a její aplikace Porovnávání celých čísel VY_42_INOVACE_30 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola.
Z CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < > - 22.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.
2..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Česká moderna - výklad (9. roč.)
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Pozor, čárka I..
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_12_Zaokrouhlování.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Procvičování
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Zaokrouhlování desetinných čísel
Číslo v digitálním archivu školy
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
zpracovaný v rámci projektu
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA STATISÍCE
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Opakování na písemnou práci z lineárních nerovnic
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA MILIONY
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Transkript prezentace:

Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/21.0657 Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ OTEVŘENÁ Název materiálu: Desetinná čísla Úvod – porovnávání a zaokrouhlování desetinných čísel 6. Ročník Autor: Mgr. Šárka Uhlířová LEDEN 2011 HRAZENO Z EU OP - VK

Materiál je v souladu s RVP ZV a ŠVP Matematika a její aplikace Desetinná čísla Klíčová slova: desetinný zlomek, desetinné číslo, desetiny, setiny Anotace: Materiál je určen k vysvětlení, procvičení a upevnění učiva. Obsahuje cvičení na porovnávání a zaokrouhlování desetinných čísel, která jsou opatřená zpětnou vazbou se správným řešením. Na tento materiál navazují další prezentace na početní výkony s desetinnými čísly. Obsah: 1) Úvodní strana 2) Obsah 3) Desetinné číslo 4) Přečti desetinná čísla 5) Porovnávání desetinných čísel 6) Porovnávání desetinných čísel 7,8) Porovnej, řešení 9,10) Procvičování 11) Úkol 12) Zaokrouhlování desetinných čísel 13) Zaokrouhlování desetinných čísel 14) Zdroje 12.4.2017 Desetinná čísla

Desetinné číslo   12.4.2017 Desetinná čísla

Přečti desetinná čísla: ky j edno k y dese i ny se c o mi l on n 2 , 3 1 5 8 6 7 9 4 Přečti desetinná čísla: 12.4.2017 Desetinná čísla

Porovnávání desetinných čísel Ze dvou desetinných čísel znázorněných na číselné ose je větší to, které se nachází vpravo. A=0,3 B=1,1 C=2,5 D=3,9 2,5>0,3 3,9>2,5 1,1<3,9 0,3<1,1 12.4.2017 Desetinná čísla

Porovnávání desetinných čísel Maminka s Jirkou byli nakupovat. Maminčin nákup měl hmotnost 4,25 kg, Jirkův 4,272 kg. Kdo z nich měl těžší nákup? Řešení: 4,25 < 4,272 Jirkův nákup je těžší než maminčin. 12.4.2017 Desetinná čísla

Porovnej : 7,56 7,65 15,4 14,9 0,27 0,3 35,06 35,6 9,326 8,731 5,39 5,4 1,52 1,25 3,6 3,2 12.4.2017 Desetinná čísla

Řešení: 7,56 < 7,65 15,4 > 14,9 0,27 < 0,3 35,06 < 35,6 7,56 < 7,65 15,4 > 14,9 0,27 < 0,3 35,06 < 35,6 9,326 > 8,731 5,39 < 5,4 1,52 > 1,25 3,6 > 3,2 12.4.2017 Desetinná čísla

Procvičování 7,999 < 7 999 13,4 > 13,000 3 000 > 333,333 7,999   <   7 999 13,4   >     13,000 3 000   >   333,333 24,60  <   24,66 3,650  <    30,652 1,110     > 11,10 6,756    < 7 156,24    >    87,56 12.4.2017 Desetinná čísla

Procvičování 6,756 < 7 0,158 < 0,16 0,2 > 0,002 1,1 = 1,10 6,756      <      7   0,158      <      0,16   0,2          >      0,002 1,1         =        1,10 156,24    >     87,56 30 3,01   >     14,50 1 023,4    >     123,45 30,562    >     3,4560 12.4.2017 Desetinná čísla

Úkol Najdi všechna přirozená čísla, která jsou řešením daných nerovnic:   6,356 > x > 3,02 x = 3,4,5 6 a < 2,021 a = 2,1 98,23 < y < 101,999 y = 98, 99, 100, 101 12.4.2017 Desetinná čísla

Zaokrouhlování desetinných čísel Následuje-li po zaokrouhlované číslici číslice 0, 1, 2, 3, 4 zaokrouhlujeme „dolů“. (Hodnota zaokrouhlované číslice zůstává beze změny.) Následuje-li po zaokrouhlované číslici číslice 5, 6, 7, 8, 9 zaokrouhlujeme „nahoru“. (Hodnota zaokrouhlované číslice se zvětší o 1.) 12.4.2017 Desetinná čísla

Zaokrouhlování desetinných čísel Zaokrouhli na desetiny : 15,625 ≐ 15,6 3,79 ≐ 3,8 6,17 ≐ 6,2 52,99 ≐ 53,0 Zaokrouhli na setiny : 3,635 ≐ 3,64 5,8631 ≐ 5,86 11,999 ≐ 12,00 0,392 ≐ 0,39 Zaokrouhli na desetiny : 15,625 ≐ 3,79 ≐ 6,17 ≐ 52,99 ≐ Zaokrouhli na setiny : 3,635 ≐ 5,8631 ≐ 11,999 ≐ 0,392 ≐ 12.4.2017 Desetinná čísla

Použité zdroje: 1. URL: <cs.wikipedia.org> 2. TREJBAL, J., JIROTKOVÁ, D.: Matematika pro 6. ročník základní školy, 2.díl., 1.vydání, Praha: SPN-pedagogické nakladatelství, a.s., 1998, 88 stran, ISBN 80-85937-89-1. Desetinná čísla