Michal Vondráček, Pavla Zadáková
Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost
Propagace Brožury, letáky, propagační materiály, katalogy Média (tisk, rozhlas, televize, internet) Osobní styk Sponzorské dary
Reklama Placená forma propagace výrobku, služeb či myšlenek, zprostředkovaná obvykle reklamní agenturou s využitím placeného prostoru v médiích a na plakátovacích plochách Plní 3 základní funkce: informační, přesvědčovací, připomínací Zaměření na neopakovatelnost zážitku, výjimečnost služeb
Zkušenosti Zkušenosti budou stimulovat turisty k návštěvám již navštívených destinací v minulosti, se kterými byli spokojeni Spotřebitelé mají stále více zkušeností s cestováním a tím i přesnější představu o svých potřebách a právech – více pozornosti tedy věnují kvalitě služeb, zejména ve vztahu k jejich cenám
Módnost Stále více mladých lidí preferuje cestování spojené s aktivním odpočinkem a zábavou Rostoucí význam manažerských a jiných komerčních pobytů v lázních Rostoucí obliba tzv. prodloužených víkendů Zvyšuje se zájem o „wellness“ produkty, agroturistiku a zimní dovolené u moře