Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rodinné centrum Kamarád Nenuda o.s.: Enkaustika pro rozvoj osobnosti Mgr. Ivana Scharfová
Advertisements

Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Geografie cestovního ruchu
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Řízení informatiky a systémová integrace - IT583
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Komunikace a stimulování prodeje
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Možnosti propagace e-inkluze a aktivního stárnutí ve (veřejnoprávních) masmédiích Jan Prokeš.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Propagace - Promotion -
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Geografie cestovního ruchu
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Internet a cestovní ruch
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Poznámky k průzkumu.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Mediální plán.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Značka „Českosaské Švýcarsko
Piktogram reklama logo
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Michal Vondráček, Pavla Zadáková

Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost

Propagace Brožury, letáky, propagační materiály, katalogy Média (tisk, rozhlas, televize, internet) Osobní styk Sponzorské dary

Reklama Placená forma propagace výrobku, služeb či myšlenek, zprostředkovaná obvykle reklamní agenturou s využitím placeného prostoru v médiích a na plakátovacích plochách Plní 3 základní funkce: informační, přesvědčovací, připomínací Zaměření na neopakovatelnost zážitku, výjimečnost služeb

Zkušenosti Zkušenosti budou stimulovat turisty k návštěvám již navštívených destinací v minulosti, se kterými byli spokojeni Spotřebitelé mají stále více zkušeností s cestováním a tím i přesnější představu o svých potřebách a právech – více pozornosti tedy věnují kvalitě služeb, zejména ve vztahu k jejich cenám

Módnost Stále více mladých lidí preferuje cestování spojené s aktivním odpočinkem a zábavou Rostoucí význam manažerských a jiných komerčních pobytů v lázních Rostoucí obliba tzv. prodloužených víkendů Zvyšuje se zájem o „wellness“ produkty, agroturistiku a zimní dovolené u moře