Integrovaný regionální operační program Dny malých obcí, 10. 3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM
Advertisements

Aktuální proces přípravy programového období 2014+
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM
ESIF – CO NÁS ČEKÁ A NEMINE ING. KLÁRA DOSTÁLOVÁ VÝROČNÍ KONFERENCE ROP JIHOZÁPAD
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Seminář k představení Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) Ostrava, 25. února 2015.
Ing. Rostislav Mazal, MMR Brno, 25. března 2015
Seminář k představení Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) Hradec Králové, 1. dubna 2015.
IROP.
Integrovaný operační program Konference „Bezpečná Evropa“ Hradec Králové.
Seminář k představení Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) Jihlava, 4. března 2015.
Seminář k představení Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) Zlín, 11. února 2015.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Seminář k představení Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) Praha, 4. května 2015.
JIHOČESKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA Další možnosti podpor ROADSHOW Možnosti podpor pro podnikatele v období dubna – 15. května 2015.
Možnost kombinace dotací s EPC v rámci OPŽP
REGIONÁLNÍ AKČNÍ PLÁN PRO ÚZEMÍ KRAJE VYSOČINA (RAP)
Mgr. Zdeněk Semorád, náměstek ministryně MMR pro evropské programy
Sdružení obcí Jablunkovska Jablunkov; 26. června 2015 Připravenost na nové plánovací období.
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
seminář pro žadatele k 2. výzvě IROP „Územní plány“
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
seminář pro žadatele k 2. výzvě IROP „Územní plány“
Dotace na míru starostům příležitosti pro obce prosinec 2014 prosinec 2014.
Rada pro rozvoj lidských zdrojů JMK Operační programy ČR
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Představení priorit programu, podporovaných aktivit a alokací na jednotlivé specifické cíle Budoucí programové období.
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Integrovaný regionální operační program Možnosti podpory sociálního začleňování v IROP.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM - aktuální stav Workshopy SMS ČR leden 2015.
Programovací období Fondy ESIF - nový souhrnný název Evropské strukturální a investiční fondy EU (ESIF) - jednotný soubor předpisů  Evropský.
Aktivity související s psychiatrickou péčí podporované z Operačního programu Zaměstnanost a Integrovaného regionálního operačního programu.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
zelená linka: Zkušenosti SFŽP s posuzováním nákladovosti projektů Operačního programu ŽP.
Územní dimenze a nové nástroje v programovém období Mgr. Jelena Kriegelsteinová Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM (IROP) - možnost získání FINANČNÍ PODPORY pro pořízení územně plánovacích dokumentů - alokace 46 mil. EUR 1.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Možnosti financování správy majetku a provozu budov z Evropských strukturálních fondů Aktuální výzvy, potenciál IROP a vícezdrojové financování Michal.
KOORDINOVANÝ PŘÍSTUP K SOCIÁLNĚ VYLOUČENÝM LOKALITÁM Ing. Helena Petroková Praha,
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Ing. Viktor Kruml, pověřený vedením oddělení, Ústí nad Labem Ing. Marie Míšková, vedoucí.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Ing. Lucie Veselá.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
Obsah prezentace 1.Co to ITI přesně je? Stručné přiblížení. 2.Jak jsme připravovali strategický plán? 3.Jakou má Ostravsko strategii? 4.Jaké investice.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
PROGRAMOVÉ OBDOBÍ Projekt Tvorba Strategie a Společného akčního plánu v oblasti rozvoje lidských zdrojů v Libereckém kraji I CZ.1.04/4.1.01/C
Dotační možnosti ve zdravotnictví v rámci ESIF programové období
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky DSO ORP Příbram.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Vyhlášené výzvy operačních programů pro kraj a jeho příspěvkové organizace.
Praha Praha VÝROČNÍ KONFERENCE K PODPOŘE SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BYTOVÝCH DOMŮ V ČR INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM.
Vyhlášené programy v roce 2016/2017
Snídaně starostů , Jedlí
Integrovaný plán rozvoje území Zlín pro období
Integrovaný regionální operační program
Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť
Informace o výzvě pro školy
Operační program životní prostředí
Vazba na Operační programy
Integrovaný plán rozvoje města Opava pro Integrovaný operační program
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Aktuální dotační příležitosti IROP
Centrum pro regionální rozvoj České republiky Územní odbor IROP pro Kraj Vysočina prezentace v rámci semináře „Dotační příležitosti pro obce na rok.
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Podpora sociálního podnikání v rámci CLLD (místní akční skupiny)
Transkript prezentace:

Integrovaný regionální operační program Dny malých obcí, 10. 3 Integrovaný regionální operační program Dny malých obcí, 10. 3. 2015 Praha Mgr. Zdeněk Semorád

Základní informace o IROP Globální cíl IROP Zajistit vyvážený rozvoj území, zlepšit veřejné služby a veřejnou správu pro zvýšení konkurenceschopnosti a zajištění udržitelného rozvoje v obcích, městech a regionech.

Integrovaný regionální OP pro všechny regiony v ČR kromě Prahy (kromě eGovernmentu - specifický cíl 3.2) 4 prioritní osy + osa pro technickou pomoc financování pouze z EFRR návaznost na 9 z celkem 11 tematických cílů EU navazuje na ROPy a IOP, nicméně není kopií podporovaných aktivit z období 2007-2013

Integrovaný regionální OP Celková alokace z EFRR: 4,64 mld. EUR cca 144 mld. Kč i s kofinancováním Řídicí orgán: MMR ČR Kofinancování: 85 % z EFRR a 15 % (příjemce + státní rozpočet) - Projekty obcí: 10 % obce + 5 % státní rozpočet Investice pod CLLD: 95 % EFRR + 5 % příjemce Kofinancování vychází z materiálu MFČR „Pravidla spolufinancování ESIF v programovém období 2014-2020“ ke stažení na webu IROP

Integrovaný regionální OP Novinky oproti období 2007-2013 30 % alokace pro integrované nástroje – ITI, IPRÚ, CLLD Postavení malých obcí ve strategiích ITI, IPRÚ Postavení malých obcí v MAS Větší důraz na koordinaci programů (příloha č. 1 PD IROP) Větší tlak na oporu podpory ve strategiích pro danou oblast Územní a tematická koncentrace vs očekávání Předběžné podmínky

Harmonogram Aktuální verze PD IROP – k 11.2.2015 Probíhá vyjednávání s EK – snaha do poloviny března mít vyjednaná sporná místa Audit připravenosti – od dubna 2015 Schválení programu – do polovina roku 2015 Harmonogram výzev První výzvy v IROP – od poloviny roku 2015 Předběžný plán výzev IROP Vše ke stažení na http://www.dotaceEU.cz/IROP včetně PD IROP, který naleznete ve složce „Dokumenty“

Struktura IROP Prioritní osa 1 - Infrastruktura Prioritní osa 2 - Lidé Konkurenceschopné, dostupné a bezpečné regiony Alokace 1,6 mld. EUR Doprava, integrované dopravní systémy, IZS Prioritní osa 2 - Lidé Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Alokace 1,7 mld. EUR Sociální služby/bydlení, sociální podnikání, zdravotní péče, vzdělávání, zateplování Prioritní osa 3 - Instituce Dobrá správa území a zefektivnění veřejných institucí Alokace 0,8 mld. EUR Kulturní dědictví, e-Government, dokumenty územního rozvoje Prioritní osa 4 - Komunitně vedený místní rozvoj - Alokace 390 mil. EUR - Posílení CLLD, provozní a animační náklady

SC 1.2 Veřejná doprava - 473 mil. EUR Prioritní osa 1 Konkurenceschopné, dostupné a bezpečné regiony SC 1.2 Veřejná doprava - 473 mil. EUR přestupní terminály pro veřejnou dopravu zvýšení bezpečnosti železniční, silniční, cyklistické a pěší dopravy rozvoj cyklodopravy a rozvoj zelené infrastruktury Příjemci: …, obce, dobrovolné svazky obcí, organizace, organizace zřizované nebo zakládané obcemi, organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí, …

Konkurenceschopné, dostupné a bezpečné regiony Prioritní osa 1 Konkurenceschopné, dostupné a bezpečné regiony Doprava - 473 mil. EUR projekt je v souladu s Dopravní politikou ČR 2014-2020; projekt doloží Kartu souladu projektu s principy udržitelné městské mobility – v městech na 150 tis. obyvatel bude postup odlišný; projekt přispívá k eliminaci negativních vlivů dopravy na životní prostředí; vozidla nakupovaná pro veřejnou dopravu jsou upravená pro přepravu osob se sníženou schopností pohybu a orientace; vozidla nakupovaná pro veřejnou dopravu musí splňovat Euro 6; projekt přispívá ke zvýšení bezpečnosti; projekt je v souladu s Národní strategií rozvoje cyklistické dopravy ČR pro léta 2013 – 2020.

Koordinovaný přístup v soc. vyloučených lokalitách KPSVL sjednocuje základní strategické dokumenty jednotlivých ŘO (OPZ, OP VVV, IROP) pro podporovaná území: 1) Strategické plány sociálního začleňování – SPSZ (MPSV) 2) Místní akční plán rozvoje vzdělávání – MAP (MŠMT) 3) Koncepce rozvoje sociálního bydlení v území – KRSBU (MMR) V IROP se týká SC 2.1, 2.2, 2.4. V rámci KPSVL bude spolupráce nabídnuta minimálně 70 městům, obcím a svazkům obcí s největšími problémy. Už nyní je do KPSVL je zařazeno 20 obcí, se kterými Agentura v současné době spolupracuje.

SC 2.1 Sociální inkluze – 338 mil. EUR Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů SC 2.1 Sociální inkluze – 338 mil. EUR zřizování a rekonstrukce zařízení komunitní péče zřizování a rekonstrukce zařízení pro dosažení deinstitucionalizované péče infrastruktura komunitních center pořízení bytů a bytových domů pro soc. bydlení nebudou podporovány ubytovny, substandardní a segregované bydlení Příjemci: …nestátní neziskové organizace, …, obce, organizace zřizované nebo zakládané obcemi, dobrovolné svazky obcí, organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí, příjemci podpory určené na sociální bydlení jsou obce a nestátní neziskové organizace, církve, církevní organizace

Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Parametry sociálního bydlení v IROP: sociální bydlení splňuje stavebně technické parametry dané stavebními předpisy určenými pro výstavbu budov pro bydlení, sociálním bytem se rozumí standardní bytová jednotka se základním vybavením bez dalšího zařízení nábytkem, sociální byt musí být umístěný v lokalitě s dostupným občanským vybavením pro vzdělávání a výchovu, sociální služby a péči o rodinu, zdravotní služby, kulturu, veřejnou správu a ochranu obyvatelstva, v lokalitě musí být zajištěná veřejná doprava, sociální bydlení je určeno osobám z cílových skupin, identifikovaných v programovém dokumentu, podpora nevede k segregaci osob z cílových skupin, pořizovací náklady na sociální bydlení nesmí přesáhnout stanovený limit, stanovený ve výzvě k předkládání žádostí o dotaci.

Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů projekt je v souladu se Strategií sociálního začleňování 2014-2020 a Národní strategií rozvoje sociálních služeb 2014-2020; projekt je v souladu se strategickým plánem sociálního začleňování nebo s komunitním plánem nebo s krajským střednědobým plánem rozvoje sociálních služeb; projekt deinstitucionalizace má transformační plán; projekt zaměřený na sociální bydlení je zacílen na osoby v ekonomicky aktivním (produktivním) věku; projekt splňuje parametry sociálního bydlení;

SC 2.2 Sociální podnikání – 26 mil. EUR Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů SC 2.2 Sociální podnikání – 26 mil. EUR výstavba, rekonstrukce, rozšíření a vybavení sociálních podniků na vymezeném území návaznost na aktivity OP Zaměstnanost zavedení systému podpory startu, rozvoje a udržitelnosti sociálních podniků; vzdělávání osob sociálně vyloučených a osob ohrožených sociálním vyloučením na trhu práce s cílem podpory vzniku nových podnikatelských aktivit zaměřených na sociální podnikání Příjemci: … , obce, … , organizace zřizované nebo zakládané obcemi, dobrovolné svazky obcí, organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí, nestátní neziskové organizace

Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů projekt je v souladu s principy sociálního podnikání: Sociální prospěch podnik přispívá k podpoře sociálního začleňování, min. 30 % zaměstnanců z celkového počtu zaměstnanců sociálního podniku musí pocházet z cílových skupin, vztahy v sociálním podniku směřují k maximálnímu zapojení pracovníků do rozhodování. Ekonomický prospěch zisk je používán přednostně pro rozvoj sociálního podniku. Environmentální a místní prospěch uspokojení přednostně místní potřeby a využití přednostně místních zdrojů, zohledňuje environmentální aspekty.

SC 2.3 Zdravotnictví – 284 mil. EUR Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů SC 2.3 Zdravotnictví – 284 mil. EUR opatření směřující k transformaci psychiatrické péče (např. centra duševního zdraví, zázemí pro mobilní týmy, psychiatrické ordinace) soulad se Strategií reformy psychiatrické péče

Zdravotnictví – 284 mil. EUR Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Zdravotnictví – 284 mil. EUR nepodporovatelné jsou stávající psychiatrické léčebny – cílem je deinstitucionalizace péče a nabídnutí alternativy Příjemci: … , obce, organizace zřizované nebo zakládané obcemi, subjekty poskytující veřejnou službu v oblasti zdravotní péče, nestátní neziskové organizace, dobrovolné svazky obcí, organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí

SC 2.4 Regionální vzdělávání – 473 mil. EUR Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů SC 2.4 Regionální vzdělávání – 473 mil. EUR výstavba (v odůvodněných případech) a rozšíření kapacit pro předškolní vzdělávání výstavba a rozšiřování kapacit základních škol v SVL výstavba, rekonstrukce a vybavení odborných učeben, laboratoří, dílen a pozemků pro výuku přírodovědných a technických oborů rekonstrukce a vybavení vzdělávacích zařízení pro rozvoj vybraných klíčových kompetencí úpravy budov a učeben, vybavení pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami

Vzdělávání – pokračování Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Vzdělávání – pokračování rozvoj vnitřní konektivity škol a školských zařízení, připojení k internetu doplňková zeleň v okolí budov nelze podporovat všeobecnou vzdělávací infrastrukturu Příjemci: školy a školská zařízení v oblasti předškolního, základního a středního vzdělávání a vyšší odborné školy, školy a školská zařízení, další subjekty podílející se na realizaci vzdělávacích aktivit, kraje, organizace zřizované nebo zakládané kraji, obce, organizace zřizované nebo zakládané obcemi

Vzdělávání – pokračování Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Vzdělávání – pokračování Návaznost na měkké aktivity z OP VVV – PO 3 Regionální školství rámcové vzdělávací programy; profesní podpora a vzdělávání pedagogů; vybavení pomůckami; podpora inkluzivního vzdělávání apod. Východiskem Místní akční plány pro vzdělávání a Krajské akční plány pro vzdělávání Projekt je v souladu s Implementačním plánem strategie celoživotního učení; Projekt zajistí fyzickou dostupnost a bezbariérovost vzdělávacích zařízení; Nebudou podporovány praktické školy

SC 2.5 Snížení spotřeby energií – 623 mil. EUR Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů SC 2.5 Snížení spotřeby energií – 623 mil. EUR IROP podporuje investice u bytových domů (4 a více bytů) v ČR mimo Prahu, totéž v Praze bude podporovat Nová zelená úsporám Nová zelená úsporám podporuje rodinné domy OP ŽP podporuje veřejné budovy OP PIK podporuje budovy určené k podnikání Příjemci v IROP: vlastníci bytových domů a společenství vlastníků bytových jednotek - budovy se čtyřmi a více bytovými jednotkami Probíhá předběžné hodnocení možnosti využití finančního nástroje (zvýhodněné úvěry) pro tento typ podpory

Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů zateplení obvodového pláště, stěnových, střešních, stropních a podlahových konstrukcí, výměna a rekonstrukce oken a dveří prvky pasivního vytápění a chlazení, stínění a instalace systémů řízeného větrání s rekuperací odpadního vzduchu výměna a pořízení zařízení pro vytápění nebo přípravu teplé užitkové vody zřejmě nebudou podporovány zdroje na fosilní paliva, v případě plynu to bude možné jen v odůvodněných případech. výměna rozvodů tepla a vody

Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů Prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů dosažení nákladově optimální úrovně energetické náročnosti budovy podle požadavku platné vyhlášky o energetické náročnosti budov (vyhlášky č. 78/2013 Sb., o energetické náročnosti budov); doložení energetického posudku ve smyslu zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií v platném znění; zohlednění nároků volně žijících živočichů vázaných na sídla při zlepšování energetických vlastností budov (zateplování, výměna výplní otvorů); dosažení hodnot ukazatelů energetické náročnosti pouze měněných prvků bude přípustné pouze u památkově chráněných budov.

SC 3.1 Kulturní dědictví – 425 mil. EUR PRIORITNÍ OSA 3 Dobrá správa území a zefektivnění veřejných institucí SC 3.1 Kulturní dědictví – 425 mil. EUR památky na Seznamu UNESCO a památky zařazené mezi kandidáty na zápis do tohoto Seznamu Národní kulturní památky památky, uvedené na indikativním seznamu kandidátů na zápis do národních kulturních památek ve stavu k 1. 1. 2014. zefektivnění ochrany a využívání sbírkových a knihovních fondů a jejich zpřístupnění (muzea, knihovny) výběr financovatelných muzeí a knihoven musí být založen na socioekonomických dopadech podpory Příjemci: vlastníci kulturního a přírodního dědictví nebo subjekty s právem hospodaření (dle zápisu v katastru nemovitostí)

SC 3.2 eGovernment – 330 mil. EUR PRIORITNÍ OSA 3 Dobrá správa území a zefektivnění veřejných institucí SC 3.2 eGovernment – 330 mil. EUR rozšíření, propojení, konsolidace datového fondu, zajištění úplného elektronického podání a elektronizaci agend (např. eCulture, eHealth, eJustice, eProcurement) modernizace informačních a komunikačních systémů pro specifické potřeby subjektů veřejné správy a složek integrovaného záchranného systému kybernetická bezpečnost (bezpečné sdílení dat) Příjemci: … , obce, organizace zřizované nebo zakládané obcemi, …

SC 3.3 Dokumenty územního rozvoje – 46,4 mil. EUR PRIORITNÍ OSA 3 Dobrá správa území a zefektivnění veřejných institucí SC 3.3 Dokumenty územního rozvoje – 46,4 mil. EUR Územní plány stanovují základní koncepci rozvoje území obce, ochrany jeho hodnot a jeho plošného a prostorového uspořádání. Regulační plány stanoví podrobné podmínky pro využití pozemků, pro prostorové uspořádání staveb, pro ochranu hodnot a charakteru území a pro vytváření příznivého životního prostředí. Z IROP jsou podporovány pouze regulační plány, vytvářené z vlastního podnětu obce s rozšířenou působností.

Dokumenty územního rozvoje – 46,4 mil. EUR PRIORITNÍ OSA 3 Dobrá správa území a zefektivnění veřejných institucí Dokumenty územního rozvoje – 46,4 mil. EUR Územní studie navrhují, prověřují a posuzují varianty řešení vybraných problémů v území a jsou podkladem při rozhodování v území. Příjemci: obce s rozšířenou působností

PRIORITNÍ OSA 4 KOMUNITNĚ VEDENÝ MÍSTNÍ ROZVOJ Alokace prioritní ose pro CLLD 304 mil. EUR podporovány aktivity identifikované ve strategiích komunitně vedeného místního rozvoje Podporovány aktivity z IROP mohou být ze SC: 1.2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 3.1, 3.3 projekty, realizované ve 4. prioritní ose IROP, podléhají stejným pravidlům, jako projekty v ostatních prioritních osách a není možné podporovat jiné projekty, než umožňují tyto prioritní osy – rozdíl oproti PRV 2007-2013.

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST