KIVS versus GTS Novera Ing. Dušan Lehotský Ředitel pro nekomerční sektor GTS Novera.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb.,. Vznik zákona •Na tento zákon jsme všichni čekali víc jak 10 let •Přináší veliké změny do sociální práce.
1/22 Je INSPIRE pro soukromé firmy příležitostí? Jitka Faugnerová CENIA, česká informační agentura životního prostředí Zvolen,
Komplexní řešení metropolitních sítí
Kraj Vysočina Projekt ROWANet Stav k RK , př. 1
Facility management ČSN EN
Programová konference ČSSD Michal Hašek Předseda Asociace krajů ČR a hejtman Jihomoravského kraje , Hradec Králové Silné, samostatné a spravedlivé.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
Základní otázky rozvoje informatizace Ing. Dana Bérová náměstkyně ministra – ředitelka sekce Jihlava,
GTS CZECH, a.s. pro MD Access, a.s.. GTS a MD Access  GTS poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných.
Akční plán pro Evropu a resortní koncepce výzkumu a vývoje – návrh opatření v kompetenci jednotlivých resortů.
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
PPP projekty v ČR Šance nebo riziko? Ing. Jan Pavel, Ph.D. katedra veřejných financí Vysoká škola ekonomická v Praze Transparency International – Česká.
Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj.
Kraj Vysočina Projekt ROWANet Stav k Základní informace o projektu Hlavní cíle projektu Výstavba páteřní optické vysokokapacitní telekomunikační.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Projekt realizace referenčního rozhraní Ing. Jan Pokorný Ministerstvo informatiky ČR ISSS, 5. dubna 2005.
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury veřejné správy (KIVS) Ing. Lubomír Moravčík
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Studie infrastruktura a VoIP Doc.RNDr.Milan BERKA, CSc. GTS Novera.
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
Zásady koncepce KIVS a CMS, realita roku KIVS -Centralizovaná komunikační infrastruktura s centrálním místem služeb, které je jediným místem bezpečného.
Internetové poradenství na portálech e-Governmentu Jana Andrýsková, Jiří Hřebíček Provozně ekonomická fakulta, MZLU Brno.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
„Elektronické“ Veřejné zakázky Vladimír Šiška náměstek ministra ředitel sekce ISVS.
ISSS 2003 Koncept využitelných stávajících datových zdrojů pro Portál veřejné správy ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
Projekt internetizace knihoven (PIK) Mgr. Martin Boka 08/2004.
Ing.K.Šimeček Stav otvírání trhu s energií v ČR z pohledu SVSE Září 2002.
MARKETINGOVÝ MIX.
Ministerstvo informatiky Cíle a plány 2003 Vladimír Mlynář ISSS
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
ISSS 2003 ePUSA Elektronický portál územních samospráv – stav projektu Ostrava
Digitální Česko – veřejná konzultace Ing. Jan Duben ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky Příspěvek Ministerstva vnitra k informatizaci územních samospráv Ing. Tomáš Holenda ředitel.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
ISSS 2003 ePUSA – Elektronický portál územních samospráv – stav projektu ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Role veřejných knihoven v rámci veřejné správy SKIP Jindřichův Hradec,
Financování kapitol státního rozpočtu II
Řešení sporů – úvod I. konzultace Naděžda Rozehnalová.
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ projekt spolufinancovaný z programového období Integrovaný operační program (IOP)
Ochrana práv spotřebitelů v energetických odvětvích JUDr. Petr Scholz, Ph.D. ředitel sekce legislativně správní Praha, květen 2013.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
Poskytování služeb KIVS prostřednictvím dynamického nákupního systému – stav projektu CMS FORUM
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Ministerstvo informatiky Cíle a plány. Cíle  Čtvrtina agend veřejné správy dálkově přístupná – ČR lídr e-Governmnetu ve střední Evropě  IT gramotná.
1 Architektura IS podporující manažerské řízení 9. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE O INFORMATICKÉ PODPOŘE PERSONÁLNÍCH PROCESŮ V OZBROJENÝCH SILÁCH A STÁTNÍ SPRÁVĚ.
SIKP – Státní informační a komunikační politika Prezentace – aplikace vybraných zákonů ve společnosti NeXA, s.r.o. Eva Štíbrová Zdeňka Strousková Radka.
Workshop 3. června 2008, Praha Rozvoj služeb eGovernmentu v ČR a elektronizace zadávání veřejných zakázek Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Odbor veřejného.
KIVS CMS Fórum Další postup realizace KIVS.
Integrační a migrační projekty KIVS. 2 Definice: KIVS v ČR je prostředím pro efektivní, bezpečné, garantované a auditovatelné sdílení dat mezi Informačními.
Centrum energeticky efektivních budov.  CLB vzniklo jako sdílená infrastruktura, tedy seskupení firem a akademických pracovišť na vývoj systémů technologií,
Zákon o sociálním bydlení pohledem obcí a menších měst Ing. Radim Sršeň, Ph.D., 1. místopředseda.
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013
Telekomunikační a informační infrastruktura
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele
Služby CMS 2.0 z pohledu veřejné správy
Transkript prezentace:

KIVS versus GTS Novera Ing. Dušan Lehotský Ředitel pro nekomerční sektor GTS Novera

Představení GTS Novery Společnost vznikla v roce 2005 sloučením dvou významných alternativních operátorů GTS CZECH a Aliatel V roce 2006 úspěšně završila integraci dalších operátorů Nextra, Contactel a Telenor Networks Patří do silné telekomunikační skupiny GTS Central European Holding Jako celonárodní operátor (2. největší operátor pevných linek v ČR) disponuje vlastní celoplošnou telekomunikační sítí v ČR Poskytuje ucelené portfolio služeb elektronických komunikací – hlas, data, internet Smluvně garantovaná kvalita služeb, certifikace kvality dle ČSN EN ISO 9001:2001 Držitel prověrky NBÚ stupeň „Vyhrazené“ Řešení na míru individuálních potřeb zákazníka Významný dodavatel veřejné správy od roku 1993

Úsek pro nekomerční sektor celoplošný tým specialistů zaměřených na segment veřejné správy schopnost poskytnout konzultace nejen v oblasti telekomunikační řešení, ale i související poradenství (zejm. v oblasti financování) Dušan Lehotský Ředitel úseku pro nekomerční sektor Viktor Pleštil Manažer segmentu pro nekomerční sektor

Úsek pro nekomerční sektor Vítězslav Hájek Obchodní konzultant pro st. správu / K. A. Manager Josef Hásek Obchodní konzultant pro st. správu / K. A. Manager Jan Šimák Obchodní konzultant pro st. správu / K. A. Manager Jan Palla Obchodní konzultant pro st. správu a samosprávu / K. A. Manager

Anotace přednášky Jde o další hrdinský pokus jak transparentně, nediskriminačně a hlavně ve prospěch komunikačních potřeb veřejné správy nastavit nepoddajný "KIVS" nebo se jedná o zastírací manévr nutný k oficiálnímu pokračování toho, co tu už bylo a vlastně stále je? Bude "KIVS" konečně respektovat stav telekomunikačního trhu v Čechách a využívat jej ve svůj prospěch? Proč se GTS Novera nezúčastnila a následně podala námitku na UOHS ohledně výběrových řízení organizovaných Ministerstvem Informatiky za vedení ministryně Dany Bérové? Současný postoj GTS Novery k nejnovějšímu konceptu "KIVS/ISVS".

Postoj GTS Novery I Argumenty, které byly s oblibou využívané (z mého pohledu ale už tehdy neobjektivní) v době před pěti lety při podpisu Rámcové smlouvy s tehdejším Českým Telecomem jako s „jediným“ už jednoznačně neplatí: Vlastnictví sítě s celorepublikovým pokrytím Požadovaná kvalita poskytovaných služeb Stabilita poskytovatele telekomunikačních služeb Ceny Český telekomunikační trh dnes disponuje několika vyspělými telekomunikačními společnostmi schopnými poskytovat služby pro veřejnou správu dle požadovaných parametrů a s odpovídající kvalitou, celorepublikovým pokrytím a v neposlední řadě i za odpovídající ceny. GTS Novera se snaží svou cílenou a kontinuální aktivitou zabezpečit veřejné správě možnost využití tohoto pozitivního vývoje telekomunikačního trhu v její prospěch. GTS Novera jako moderní společnost má zájem spolupracovat na koncepcích podporujících reálné funkční trendy rozvoje e_Governmentu.

Postoj GTS Novery II GTS Novera, která značně přispěla ke konsolidačnímu procesu českého telekomunikačního trhu, si je vědoma, že Telefonica O2 stále disponuje některými parametry (robustnost sítě, pokrytí..), kterým je obtížné konkurovat. Avšak toto by neměl „KO“ nástroj, který znemožní využít ku prospěchu veřejné správy to, co se v České republice podařilo v oblasti telekomunikačních služeb vybudovat. Je pro nás neakceptovatelné, pokud výběrová řízení nerespektují tento fakt. Na jedné straně se připravují o možnost pozitivního využití konkurenčního prostředí, na druhé straně nadále zvýhodňují dominantního operátora.

Postoj GTSN ke KIVS ´06 Typickým příkladem nerespektování a snad i neznalosti stavu českého telekomunikačního trhu byla výběrová řízení připravená v první polovině minulého roku (2006) Ministerstvem informatiky pod vedením ministryně Dany Bérové. Jediný úkolem těchto výběrových řízení bylo vyřešit problém s končící rámcovou smlouvou s Telefonicou 02 Kontroverzní parametry výběrových řízení: Celorepublikové dodávky telco služeb (data, hlas, internet, koncová zařízení) Nutná migrace služeb v průběhu několika týdnů Krátkodobé kontrakty (2 roky) – problém návratnosti investic, které Telefonica nemusela řešit – vše už měla zaplacené a vybudované díky předešlému pětiletému kontraktu Nejasná koncepce dalšího rozvoje – neúčast většiny rezortů, nenavázanost na e_government... Problematické využití končícího zákona o veřejných zákazkách č.40/2004 Sb. GTS Novera se rozhodla takto koncipovaných výběrových řízení nezúčastnit a následně je zastavit podáním námitky na UOHS

Nová koncepcia KIVS ´07 Odráží a respektuje nová koncepce KIVS vše, co bylo zmíněno na předešlých stránkách této prezentace? Využití nového zákona o veřejných zakázkách č.137/2006 Sb. s využitím institutů Centrální zadavatel a Rámcová smlouva s vícerými dodavateli. Vytvoření DEMONOPOLIZAČNÍHO efektu – doufáme za vás, že ne pouze zdánlivého Rámcová smlouva na 4 roky (avšak prováděcí smlouvy na 1 až 3 roky) Rozdělení po službách a regionech Důraz na telekomunikační služby služby Důraz na služby typu IP VPN/ centrální přípojka – jedna přípojka do jedné lokality Podpora e_governmentu

Negativa nové koncepce KIVS ´07 V určitých aspektech připomíná koncept „staré“ rámcové smlouvy s TO2 (přetrvávající důraz na krátkodobé smlouvy – prováděcí smlouvy na 1-12 měsíců případně na 1,2,3 roky) Nejasný postup a dopady při realizaci „minitendrů“ na prováděcí smlouvy Nemožnost nápravných mechanizmů po podpisu rámcové smlouvy Přetrvávající nejasnosti „povinné“ účasti rezortů a jim podřízeným organizacím v KIVS Minimální doba implementace zakotvená v katalogových listech služeb – zvýhodňuje dominantního operátora Termíny – konec rámcové smlouvy s TO2 – velmi krátký čas na realizaci „minitendrů“ a podpis „prováděcích“ smluv včetně migrace na telekomunikační služby nového operátora Legislativně není vyřešen přesun kompetencí za správu agend jednotlivých ministerstev při zavedení CMS

A co dál? GTSN se rozhodla i přes nejasnosti a neurčitosti nový koncept KIVS-u podpořit a zúčastnit se Výběrových řízení Aktivně budeme přispívat k diskusím týkajícím se dalšího postupu a rozvoje e_governmentu...

// // Dotazy ?? Děkuji za pozornost