Živočichové Dělení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŘASY V LESÍCH.
Advertisements

Zpracovala Jitka Ciprová
Mikrobiologie Mikroorganismy.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Buňka základní stavební a funkční jednotka organismů funkce buňky:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
PŘÍRODOPIS Bakterie – 6. ročník..
PLANKTON.
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Prvoci Jednobuněční živočichové Žijí ve vodním nebo vlhkém prostředí
říše: Živočichové podříše: Prvoci
VZTAHY MEZI ORGANISMY POTRAVNÍ VZTAHY.
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: RISKUJ VY_inovace_32_PR6_20
BUŇKA PŘÍRODOPIS 6. TŘÍDA.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Základní struktura života
ŽIVOČICHOVÉ.
Znaky života Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.14
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
Rostliny - význam a jejich dělení.
PŘÍRODOPIS 6. ROČNÍK PRVOCI
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: RISKUJ VY_inovace_32_PR6_10
Jednobuněční živočichové
Buňka - základní stavební a funkční jednotka živých organismů
Bakterie a sinice Přírodopis VY_32_INOVACE_164, 9. sada, Př3 ANOTACE
Živá příroda.
Základní skupiny organismů
Číslo a název šablony klíčové aktivity
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
BUŇKA.
Živočichové rybníka a jeho okolí
Projevy života, třídění organismů
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_27_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: RYBNÍK A.
VY_32_INOVACE_28_Prvoci – 1.část Šablona Identifikátor školy:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Krupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_01_Přírodopis 7. ročník TÉMA: opakování 6. ročníku I. ČÍSLO.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
VY_32_INOVACE_538 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
Rostliny.
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
Třídění živých organismů
BUŇKA – základ všech živých organismů
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
SAVCI CHARAKTERISTIKA.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
Prvoci organismy tvořené jedinou buňkou, která vykonává všechny funkce
Rostliny a houby našich lesů  ŘASY - nejjednoduší rostliny.
říše: Živočichové podříše: Prvoci
Rostliny - význam a jejich dělení.
4. Buňky.
BAKTERIE.
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Prvoci.
Základní škola, Hradec Králové
Živočichové.
Výukový materiál VY_52_INOVACE_20_ OPAKOVANI_BUNKA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Živočichové Dělení

Zopakuj si znaky živých organismů: Vypiš si je na lístek a pak kliknutím myši zkontroluj. 1. přijímají potravu a vodu 2. dýchají 3. vylučují odpadní látky 4. rozmnožují se 5. rostou a mění se

Víš, čím se odlišují živočichové od rostlin? 1. stavbou buňky: rostlinná buňka obsahuje , živočišná ne 2. živočichové se se mohou aktivně pohybovat z místa na místo 3. mají vyvinuté smyslové orgány chlorofyl sluch zrak čich chuť

Potravou živočichů jsou jiné organismy. Živočichové jsou na nich závislí. Pokud by ze Země zmizely rostliny, postupně by zmizeli i živočichové.

Podle potravy živočichy dělíme na: všežravce býložravce masožravce

Dělení živočichů Živočichové jednobuněční mnohobuněční bezobratlí obratlovci

Jednobuněční živočichové jejich těla jsou tvořena jedinou buňkou většinou je můžeme vidět pouze mikroskopem - mikroorganismy nejčastěji žijí ve vodě nebo ve vlhkém prostředí

Trepka velká živí se bakteriemi žije ve vodě – v kalužích, rybníčcích, zatopených příkopech na těle má brvy, pomocí kterých se pohybuje brvy

Trepka velká brvy buněčná ústa, kterými přijímá potravu Za nepříznivých podmínek, např.když vysychá kaluž, vytvoří si trepka ochranný obal, ve kterém přežije. Může být odnesena větrem na jiné místo. V příznivých podmínkách se z obalu uvolní a žije dál.

Rozlišuj živočichy bezobratlé a obratlovce: Bezobratlý živočich

Obratlovec

Obratlovec

Bezobratlý živočich

Bezobratlý živočich

Obratlovec

Autor prezentace: Mgr. Martina Hanzlíková Snímek č. 8 – Přírodopis 2 pro 7. ročník ZŠ – ZOOLOGIE – s. 13 SPN 1997, Fortuna