rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní družina a školní jídelna, Kostelec nad Orlicí, Pelclova 279
Princ s černýma nohama Fred Rodrian Čítanka 7. ročník Str Monika Čapková, , 7. ročník, český jazyk – čtení, čtení s porozuměním, práce s textem
To bylo v létě. Teď je tu podzim a Jana shrabuje v zahradě ……………. Bydlí s rodiči v ………………, který je blízko …………………. V zahradě mají 10 ………………, ……………… keřů, …………….. aster a kůlnu. Doplňte do vět obrázek nebo číslo. 969
Přiřaďte k jednotlivým osobám co měli v kůlně potřebného. maminka tatínek dědeček Mám v kůlně cibuli. A já tam mám nářadí. A já kolo.
Zakroužkujte správné odpovědi na otázky. 3. Jana labuti hodila kousek a)Chleba b)Rohlíku c)buchty 1. Jana sedí u vody a)Na kameni b)Na lavičce c)Na pařezu 2. Kolik stromů mají v zahradě? a)20 b)15 c)10 4. Kdo syčel v kůlně? a)Had b)Labuťák c)husa 5. Bez čeho musel být guláš? a)Masa b)Papriky c)cibule 6. Co držel dědeček v sebeobraně? a)Hrábě b)Lopatu c)rýč 7. Co si na labuťáka vzal tatínek s dědou? a)Bednu b)Pytel c)klec 8. Jana si myslela, že labuťák je a)Kamarád b)Princ c)čaroděj Kontrola: 1.b)5. c) 2.c)6. a) 3.a)7. b) 4.b) 8. c) kontrola
Seřaďte do správného pořadí koho volali, aby jim s labuťákem pomohl. Pak k nim přiřaďte proč jim nemohli pomoci hasiči policie Ředitel ZOO Měli spoustu práce s odstraňování škod po bouři. Nikdo nebyl v ohrožení. Neměl lidi, ale poradil jak labuť mají krmit.
Pojďte si zkusit namalovat labuť.
Listí - Jezero - xJCn2HaXX9DMHooS7IA Domek - Stromy - Maminka - Tatínek - Dědeček -