PŘÍRODOVĚDNÉ PRAKTIKUM 9. ROČNÍK VODA = ŽIVOT Autorem materiálu je Ing. Jitka Hadamovská, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz
VODA = ŽIVOT
Pokyny k tvorbě výukového plakátu
Výukový plakát bude obsahovat následující okruhy: I.Rozložení vody na Zemi II.Způsoby šetření vodou - získané informace utřídit do desatera, vytvořený slogan III.Rozdělení vod podle obsahu minerálních látek IV.Rozdělení vod podle obsahu nečistot V.Úprava vody na pitnou – nakreslit schéma, popsat VI.Mapa ČR – zakreslit vodstvo, zdroje minerálních vod, přidat etikety VII.Koloběh vody v přírodě – nakreslit VIII.Lidské tělo – nakreslit %vody a ostatních látek IX.Vyrobený model molekuly vody X.Ekosystém rybník – nákres; zástupci rostlin, živočichů; charakteristika 5 druhů rostlin a 5 druhů živočichů
Hodnotit se bude: 1)Vypracování pracovních listů 2)Grafické zpracování 3)Správnost uvedených údajů 4)Zapojení členů skupiny 5)Prezentace vlastní práce