Výkony silniční hromadné osobní dopravy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doprava Ivan Gros
Advertisements

Následky nehod u osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
VELKOOBCHODNÍ NÁKUP A PRODEJ
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
PROGNÓZA DOPRAVY 1. Účel a cíle prognózy dopravy
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Doprava. O čem tato lekce bude: o ukazatelích charakterizujících dopravu, o dopravní politice ČR.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Integrovaný dopravní systém
Trvale udržitelný rozvoj v dopravě
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 4/14.
Název Doprava – rozdělení a charakteristiky Předmět, ročník
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
Dopravní síť světa 1 B. Fendrych 8.K.
Historie MHD I N S T I T U T D O P R A V Y
MISYS-CAR úvodní informace o dopravním IS 13. ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS G E P R O, s. r. o. Štefánikova 52; Praha 5 tel: ,
Automobil a daň z mezd Poskytne-li zaměstnavatel zaměstnanci bezplatně firemní motorové vozidlo k používání pro služební i soukromé účely, považuje se.
PROGNÓZA DOPRAVY 1. Účel a cíle prognózy dopravy
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Teorie dopravního proudu
1 Fondy Evropské unie. 2 Stav čerpání z fondů EU ČR má k dispozici na programové období z fondů Evropské unie 26,7 miliardy eur. V přepočtu.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Optimalizace logistického systému a řetězců
Daňová soustava Prof. Ing. Václav Vybíhal, CSc.. Téma : Majetkové daně (II) – Daň silniční 1.Poplatník daně. 2.Předmět daně. 3.Základ daně. 4.Sazby daně.
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
(světelného signalizačního zařízení) VÝPOČTY PEVNÝCH SIGNÁLNÍCH PLÁNŮ
Provozní a přepravní ukazatele městské dopravy
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Daňový systém Prof. Ing. Václav Vybíhal, CSc.. Téma : Majetkové daně (II) – Daň silniční 1.Poplatník daně. 2.Předmět daně. 3.Základ daně. 4.Sazby daně.
Zpracování záznamů GPS dispečerských vozů DPO Vedoucí projektu : doc. Ing. Petr Rapant, CSc. Zpracovává : Radim Balon, G363 Vysoká škola báňská – Technická.
Závislost na energiích a na vodě Ing.Kristýna Friedrischková, doc.Ing.Bohumil Horák, Ph.D. VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta elektrotechniky.
Dopravní prostředky MHD
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
KVALITNÍ EVIDENCE JAKO NÁSTROJ K ŘEŠENÍ DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE V SILNIČNÍ DOPRAVĚ Ing. Jan TICHÝ, Ph.D. (
Dopravní prostředky MHD
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
1 Současný stav veřejné osobní hromadné dopravy v městech ČR a její financování Ing. Miloslav Kulich předseda SDP ČR.
Výkon státního odborného dozoru v roce 2015 Ministerstvo dopravy.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Základní výpočty v silniční nákladní dopravě - 1 Předmět: Technologie silniční nákladní.
Následky nehod osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
Název: Dopravní prostředky-specifikace kamionů Autor: Ing. Jaroslav Vrchota Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast: Logistika - Dopravní.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Řešení rozvozních úloh Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Silniční daň zákon 16/1993 Sb. Předmět daně: Silniční motorová vozidla a jejich přípojná vozidla, která jsou: registrovaná a používaná v ČR; používána.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
Dopravní charakteristiky
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Základní výpočty v silniční nákladní dopravě II Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
osobní doprava patří do sféry služeb
VY_62_INOVACE_ , silniční daň Ing. Blanka Kožíšková
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
MHD a její základní znaky
Katedra výrobních strojů a konstruování - 340
Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
Fakulta dopravní ČVUT v Praze konference IDS, Žďár nad Sázavou
Transkript prezentace:

Výkony silniční hromadné osobní dopravy I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; 708 00 Ostrava – Poruba tel.: 59 699 1283; 5210 http://www.id.vsb.cz Úvodní list Výkony silniční hromadné osobní dopravy Předmět: Městská a regionální hromadná doprava Připravil: Ing. Vladislav Křivda, Ph.D. ...\E:\Přednášky-TVMHD\vykony.ppt

1. Doba provozu td tpod součet dob provozu mimo linku [h] tpr doba provozu na lince, resp. na linkách [h] Lo vzdálenost ujetá bez cestujících mimo linku [km] Vt technická rychlost [km/h]

3. Přepravní výkon a práce 2. Dopravní výkon a práce Dopravní práce: kilometr [km] vozový kilometr [vozkm]; [vkm] místový kilometr [místkm]; [mkm] Dopravní výkon: [km / časová jednotka] [vozkm / časová jednotka] [místkm / časová jednotka] 3. Přepravní výkon a práce Přepravní práce: osobokilometr [osobokm]; [oskm] tunokilometr [tkm] (nákladní d.) Přepravní výkon: [osobokm / časová jednotka] [tkm / časová jednotka]

4. Počet přepravených osob Průměrně přepravované množství osob [osoba / časová jednotka] je průměrný počet osob připadající na jeden kilometr ujeté vzdálenosti ve vozidle při přepravě. Průměrný počet přepravovaných osob je možné vypočítat z dosažené přepravní práce a odpovídající vzdálenosti. 5. Ukazatele časového a výkonového využití vozového parku 5.1 Ukazatele časového využití vozidel hromadné osobní dopravy: a) absolutní b) relativní 5.2 Ukazatele výkonového využití vozidel hromadné osobní dopravy: a) Součinitel využití jízd  b) Součinitel využití kapacity  c) Součinitel využití průměrného ložení 

5.1-a) Ukazatele časového využití vozidel hromadné osobní dopravy - absolutní - Vozoden VD: V - počet vozidel Dkal - počet kalendářních dnů Vozoden v evidenci - VDev Vozoden v opravě - VDo Vozoden v provozu - VDpr Vozoden v nečinnosti - VDnč Vozoden v technické pohotovosti - VDtp Vozohodina VH

5.1-b) Ukazatele časového využití vozidel hromadné osobní dopravy - relativní - - součinitel využití vozového parku pr: - součinitel správkového stavu o:

- součinitel stavu nečinnosti nč: - součinitel stavu v technické pohotovosti tp: Platí: , ALE při

5.2 Ukazatele výkonového využití vozidel hromadné osobní dopravy a) Součinitel využití jízd : nebo G … garáže; N1, N2 … místo nakládky; V1, V2 … místo vykládky zatížené kilometry (lz); prázdné kilometry (lo)

Pro vozidlový park o vozidlech stejné kapacity K: Celkové kilometry: - pro 1 jízdu: - pro všechny jízdy: , kde a Pak součinitel využití jízd : - pro 1 jízdu: - pro všechny jízdy: Pro vozidlový park o vozidlech o různých kapacitách K:

b) Součinitel využití kapacity : - pro 1 jízdu, 1 vozidlo: q - přepravené (naložené) množství K - kapacita (užitečná hmotnost, objem, …)

- pro 1 jízdu, více vozidel: - průměrně naložené množství – počet tun nebo osob, které se v průměru přepraví na vzdálenost 1 kilometru (tj. na každém km): P - přepravní práce [tkm]; resp. [oskm] Lz - celkově ujeté zatížené kilometry [km]

- pro vozidla o různých kapacitách: Pskut - skutečně dosažená přepravní práce [oskm] - Pmax - na vzdálenosti lz (tj. naložené)

c) Součinitel využití průměrného ložení : - pro 1 vozidlo: - průměrné ložení (zohledníme i prázdné jízdy) – je to průměrné množství tun přepravených na 1 km celkové ujeté vzdálenosti (vč. prázdných jízd) L - celkové kilometry - pro více vozidel: Pmax, l - Pmax na vzdálenost  l  (tj. celá vzdálenost) Platí:   je syntetický ukazatel výkonového využití nákladních vozidel

Ing. Vladislav Křivda, Ph.D. Kontakt Závěrečný list Ing. Vladislav Křivda, Ph.D. Institut dopravy, Fakulta strojní, VŠB – TU Ostrava 17. listopadu 15; 708 00 Ostrava – Poruba kancelář: A-736 telefon: 59 732 5210 e-mail: vladislav.krivda@vsb.cz http://www.id.vsb.cz/krivda http://www.id.vsb.cz http://www.id.vsb.cz/lsd