PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
vytvořený v projektu OP VK
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál slouží k interaktivnímu shrnutí a zopakování učiva.
Starověký EGYPT.
STAROVĚKÝ EGYPT.
EGYPT.
Asýrie Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98 VY_32_INOVACE_2D.6.04
EGYPT KLÁRA KOŘÍNKOVÁ 2010.
Periodizace dějin 6. ročník.
Velké řeky a vznik starověkých civilizací
PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO, OBCHOD
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Starověký Egypt.
PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD
Egypt.
Egypt – historický vývoj
Opakujeme starověk.
Egypt.
EGYPT země faraonů a pyramid Zpracovala: Helena CYPRIANOVÁ.
Dějepis Mgr. Milan Šimek
STAROVĚKÁ ČÍNA.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Čísla kolem nás.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Starověký EGYPT.
Starobabylónská říše a Asýrie
Egyptská říše Dějiny Egypta.
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Charakteristika starověku
Mezopotámie Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_DEJ296 Jméno autora:Mgr. Karel Šonka Třída/ročník1. ročník.
STAROVĚKÁ ČÍNA.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Egypt Země bohů.
Dějepis Starověký Egypt 1.
Egypt str. 59 – mapa stavely-pyramidy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.3.5 Opakování starověkého Egypta Název sady: Staroorientální.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ŘECKÉ DĚJINY ŘECKÉ DĚJINY. Pojem ANTIKA označuje kulturu starověkého ŘECKA a ŘÍMA rok 0 – zlom letopočtu 14. stol. př.n.l.476 n.l. období rozkvětu mykénské.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VY_32_INOVACE_213_Egypt Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma: Dějepis.
Asýrie a Babylonie 20.st. – 612 př.n.l př. n. l.
Oděv, úprava hlavy a líčení Krátká sukně Dlouhé šaty z jemné látky Šperky a ozdoby.
Pyramidy a zikkuraty. Pyramidy - jeden ze sedmi starověkých divů světa postaveny od 27. do 18.stol. př.n.l. přesný počet není znám vystavěné z cihel se.
Stará, Střední a Nová říše
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Autor: Mgr. Ludmila Šimonová Datum:
Jak lidé měřili čas? od 2 minuty do 5:15
Tematický okruh: NEJSTARŠÍ CIVILIZACE - STAROVĚK Název učiva: EGYPT
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Úvod do starověku; Vznik písma
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_04 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Starověký Egypt - politika
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Prezentace
DĚJEPIS – 6. ročník Číslo DUM: VY_32_INOVACE_14
VY_32_INOVACE_D6. 11 Autor: Mgr
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Autor: Mgr. Ludmila Šimonová Datum:
STAROVĚKÝ EGYPT 1) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Komsová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_19_DĚJEPIS
EGYPT VE STAROVĚKU.
Visuté zahrady Semiramidiny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Transkript prezentace:

PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD STAROVĚKÝ EGYPT PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD

Egypt najdeme ? Sahara Nil nedostatek vlastních surovin

POČÁTKY STARÉHO EGYPTA

Sjednocení Egypta dva státy: Horní a Dolní Egypt 3. tisíciletí př. n. l. vznikl jeden centralizovaný stát = v čele faraon Meni Zjistěte: Kde ležel Horní EG a co za lidi ho obývali? Kde ležel Dolní Egypt a jaké obyvatele najdeme tam? Proč vznikl v EG centralizovaný stát tak brzo, na rozdíl od Mezopotámie?

DĚJINY EGYPTA

Rozkvět Egypta 3 tisíce let trvání dějin starověkého EG Stará, Střední a Nová říše NOVÁ ŘÍŠE (1500 – 30 př. n. l.) největší hospodářský, kulturní a územní rozmach EG královna Hatšepsut faraon Thutmos III.

Úpadek Egypta Nová říše těžila hlavně z obchodu s mědí x nyní doba železná – měď už nebyla žádaná EG začaly ovládat jiné národy 30 př. n. l. – EG připojen k Římu – konec dějin starověkého EG Kleopatra – poslední panovnice EG