Opakování Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0794 s názvem „Výuka na gymnáziu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU SHRNUTÍ 2
Advertisements

JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Téma: Ztracená generace
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Tradiční proudy světové literatury 1. poloviny 20. století
VY_32_INOVACE_ČJPS2A_1760_ZEM
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Předmět: Literatura Cílová skupina: 3. ročník (septima) gymnázia Oblast podpory: III/2 Inovace výuky prostřednictvím ICT Autor: Mgr. Milena Krumphanzlová.
Tento digitální u č ební materiál (DUM) vznikl na základ ě ř ešení projektu OPVK, registra č ní č íslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACE Prezentace seznamuje žáky se základní sestavou PC a dalšími.
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.01 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 01 Název materiálu:Colours Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:Anglický.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Světová poezie 1. poloviny 20. století Opakování
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Baroko VY_32_INOVACE_ 08 Baroko.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST
Christian Morgenstern Šibeniční písně
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
En un hotel Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
SVĚTOVÁ MEZIVÁLEČNÁ PRÓZA
Zariskuj Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Anotace: Prezentace seznamuje s významnými osobnostmi světové literatury. Leo Calvin Rosten Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU 3. NEWTONŮV POHYBOVÝ ZÁKON
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DADAISMUS Mgr. Lucie Rusová
Světová próza 1. poloviny 20. století
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování slovní zásoby podle obrázků v.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
VY_32_INOVACE_ČJPS2A_1760_ZEM Světová meziválečná próza
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Vzdálenost bodů od přímky a od roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny AUTOR: Jaroslava Kudláčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_604_ŠKOLNÍ_POTŘEBY TEMA: Školní potřeby ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování a procvičování slovní zásoby.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 9. ročník Anotace: Německá literatura 20. století Heinrich.
Polohové vlastnosti – poloha přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
Futurismus.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Světová literatura 2. poloviny 20. století opakování.
Česká literatura konce 19. století  Časopis Moderní revue – dekadenti (Jiří Karásek ze Lvovic) Karel Hlaváček  Manifest České moderny Josef Svatopluk.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Poezie ve světě v 1.polovině 20.století
Německá próza mezi válkami
Americká próza mezi válkami
VY_12_INOVACE_Jir_I_05 E.Hemingway Název projektu: OP VK
Transkript prezentace:

Opakování Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Otázky 1. Doplňte text: Ve světové literatuře 1. poloviny 20. století se uplatňují tyto umělecké směry: _______________________________________________________ _____________________________________________. futurismus, kubofuturismus, expresionismus, unanimismus, dadaismus, surrealismus, existencialismus, naturalismus, symbolismus 2. Který autor nepatří do tzv. ztracené generace? Faulkner, Rolland, Hemingway, Fitzgerald, Steinbeck Rolland 3. Ke kterému uměleckému směru se řadí básník Tristan Tzara? dadaismus

4. Kdo je autorem Manifestu futurismu? Ze které země pochází? Filippo Tomasso Marinetti (Itálie) 5. Doplňte: Umělecký směr, který rozvíjel dadaistické myšlenky a využíval Fredova učení o determinaci lidského chování nevědomím, se nazývá___________. Teoretikem směru byl ________ _________________. surrealismus, André Breton 6. Jak se jmenuje autor děl Lišky na vinici, Bláznova moudrost, Židovka z Toleda? Lion Feuchtwanger

7. Kdo je autorem románu Americká tragédie? Theodor Dreiser 8. Uveďte zakladatele tzv. jižanské literatury. William Faulkner 9. Vzpomeňte si na jména dvou hlavních postav novely Johna Steinbecka O myších a lidech. Lennie Small, George Milton 10. Nejslavnějším detektivním příběhem anglického spisovatele _______ _________ _______________ je ________ ________________________. Sir Arthur Conan Doyle, Pes baskervillský

11. Vyjmenujte 4 představitele francouzské prózy tohoto období. André Gide, Anatole France, Marcel Proust, Antoine de Saint- Exupéry 12. K představitelům světové prózy v Německu patří dva bratři ___________ a _________ ____________. Heinrich a Thomas Mannovi 13. Kde se odehrává novela Stařec a moře? na Kubě 14. Vybavte si jméno starce z novely Stařec a moře. Santiago 15. Autorem románu Doktor Živago je ruský prozaik... Boris Pasternak

Pokud jste získali 15 bodů, můžete je proměnit za známku 1 (hodnota 3) nebo vše vsadit a proměnit výhru ve známku 1 (hodnota 10). Poslední finálová otázka: Vzpomeňte si na španělský výraz, který se objevil v novele Staře a moře, jednalo se o označení starce – smolař. Správná odpověď: salao

Citace Sloupce zlatých mincí. In: Office online Clipart [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=MC &ex=2#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=MC &ex=2#ai:MC | Pytel peněz a mincí. In: Office online Clipart [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=MC &ex=1http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=MC &ex=1

Tento digitální učební materiál (DUM) zpracovala Mgr. Pavlína Štěrbová v Havířově. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavlína Štěrbová.