SOŠ průmyslová a SOU strojírenské, Prostějov, Lidická 4 SOČ Návrh přestavby a využití prostoru školní auly 18.3.2010 vytvořil Jiří Kuba SOŠ průmyslová a SOU strojírenské, Prostějov, Lidická 4
Budova školy Východní pohledy budovy Architekt: Ing. arch. Eduard Žáček
Hlavní pohled na budovu školy Západní pohled Hlavní pohled na budovu školy
Hlavní vstup do budovy školy
Budova školy v programu ArchiCADu 11 (3D model)
AULA Kde leží školní prostor AULA? (exteriér)
AULA ve 3D modelu (exteriér)
Součastný stav Auly a podrobnosti Nevyužitá obdélníková místnost o rozměrech 17m x 11,5m x 9m (190m², 1700m³) Průchod na jazykové učebny přes Aulu Místnost kolem dokola olemovaná balkónem Velká prosklená stěna (okno přes 2 podlaží) Místnost zaplněná dřevěnými židlemi Nevyhovující barevnost dle současnosti
Součastný stav Auly (foto, interiér)
Návrh Auly a její lepší využití : Modernější, pohodlnější, kreativnější a perspektivní využití Obsahuje - knihovnu se čtenářským koutem - počítačové centrum s internetem (WiFi) - kopírovací centrum pro studenty - oddychový kout se dvěma televizory LCD
Popis jednotlivých sekcí: 1 sekce - Knihovna Za nejdůležitější část místnosti můžeme považovat knihovnu se čtenářským koutem, kde studenti mohou využít literaturu ke vzdělávání i oddechu. 2 sekce - Počítačové centrum Druhou částí je sestava počítačové techniky s možností připojení internetu (WiFi), sloužící k získávání informací ke studiu. 3 sekce - Kopírovací centrum V třetí částí se nachází kopírovací zařízení a plotr s odkládacím stolem. 4 sekce - Oddychová část Ve čtvrté a poslední časti najdeme dvě plazmové LCD televize s pohodlným posezením.
Knihovna
Počítačové centrum
Kopírovací centrum Velká kopírka
Oddychová část
Náhledy
Srovnání součastného stavu a navrženého
Závěr prezentace Snažil jsem se tímto projektem nastínit využití školní auly z pohledu studentů. Doufám, že Váš můj návrh zaujal a bude pro Vás inspirací pro využití tak velkého prostoru, který nám aula nabízí. Byla by škoda, aby takový prostor zůstal nevyužit. Děkuji Vám za pozornost.