Hodnocení IVP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Cesta ke kvalitě v praxi
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Školní poradenské pracoviště
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Název projektu: Zajištění individuální podpory Reg. číslo: CZ.1.07/1.2.31/ Pedagogicko psychologická poradna Plzeň, Částkova 78, Plzeň Práce.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Výstupy z Úvodního semináře
METODICKÁ DOPORUČENÍ K ZAČLEŇOVÁNÍ ŽÁKŮ-CIZINCŮ DO VÝUKY
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Jak psát výstupní hodnocení E-learningový kurz, 5 lekcí Co má výstupní hodnocení obsahovat podle zákona, pravidla hodnocení, čeho se vyvarovat, posouzení.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
NÁVYKOVÉ LÁTKY krizový plán
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
Minimální preventivní program školy
Riziko: Chybí ochranné prostředí, které nevyhovuje individuálním potřebám dítěte. klíčové: uzpůsobit prostředí patří mezi první úkoly + Náročnější prostředí.
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA VI.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a změny v legislativě.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Inkluze pohledem rodiče: příklad dobré praxe z Liberce Dítě s mentálním postižením v běžné základní škole (ZŠ Sokolovská, Liberec) Mgr. Hana Kubíková.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
ZÁŠKOLÁCTVÍ.  Záškoláctví je jedním ze závažných problémů, které musí školství řešit.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
REHABILITAČNÍ DÍLNA - PŘÍPRAVA NA PRÁCI. C ÍLOVÁ SKUPINA Služba je určena osobám s mentálním postižením, které mají vážný zájem o začlenění do pracovního.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
MAP – Místní akční plán ORP RK
9. Tvorba individuálního plánu
Šablony OP VVV a podpora nadání
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
ŽIVOTOPIS Mgr. Michal Oblouk.
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Jak zacházet s Doporučením ve škole
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
9. Tvorba individuálního plánu
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
ANALÝZA PORADENSKÝCH SLUŽEB A PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ PRO ŽÁKA S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE Pavla Sychrová MU, 2011.
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Š A B L O N Y II.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Hodnocení IVP

O hodnocení obecně co nejvíce konkrétní (všeobecné formulace eliminovat) co nejvíce odpovídat skutečnému stavu pozitivní popis (ne eto dg.: problémy v chov. doplnit do zvláštní přílohy. Eto dg.: psát přímo) slouží pro mapování plnění IVP, posun žáka. u žáka ZŠ je přikládáno k vysvědčení

1. Hlavička Školní rok Jméno a příjmení Datum narození Bydliště Diagnóza Název a adresa zařízení Třída Třídní učitel/ka Učební dokumenty Asistent pedagoga

Hodnocení priorit A. Velmi pokročil/a B. Pokročil/a (konkrétně v jaké oblasti) C. Mírně pokročil/a D. Nepokročil/a (zaměřit se na to, co nyní umí. Hledat proč – špatně stanovené priority?) E Stav nezměněn (proč?)

Hodnocení vytýčených kompetencí asistenta pedagoga Spolupráce s třídním učitelem, odbornými pracovníky Spolupráce s rodiči Angažovanost při řešení problémových situací Informovanost Dodržování kompetencí

Hodnocení obsahu IVP Sociální chování – vztah k dospělým, dětem, neznámým lidem Komunikace – verbální, neverbální, metakomunikace Sebeobsluha Pracovní dovednosti Volný čas – výjimečné zájmy, schopnosti, trávení Vč ve škole (přestávky, volné hodiny) a mimo školu (má-li škola informace)

Hodnocení jednotlivých předmětů Kritéria: Dominantní směr rozvoje (prognóza) Motivace Chování v daném předmětu

Další informace Doplňující informace o žákovi Spolupráce s poradenským pracovištěm Spolupráce s rodinou Hodnoťte objektivně: četnost konzultací, při jakých příležitostech – Třídní schůzky, problémové situace

Příloha Problémy v chování a jejich řešení - u neeto dg. Zdokumentované problémy v chování – u eto dg. (dokumentace není přímo, ale je odkaz na KL, možnost nahlédnutí)