VY_32_INOVACE_19_BĚLKOVICE–LAŠŤANY_AJ ročník Mgr. Blanka Theimerová Základní škola a Mateřská škola Bělkovice – Lašťany CZ.1.07/1.4.00/
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Bělkovice-Lašťany, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu: VY_32_INOVACE_19_BĚLKOVICE-LAŠŤANY_AJ – 3. – 4. ročník Vypracoval(a):Mgr. Blanka Theimerová Ověřeno (datum):27. ledna 2011 Předmět:Anglický jazyk Třída:4. Druh materiálu:prezentace Téma:Sloveso „to like“. Anotace:Žáci se pomocí prezentace seznamují s otázkami a odpověďmi u slovesa „to like“.
What do you like ? I like tomatoes. I don´t like potatoes. I like potatoes. I like sausages. Vyber správnou odpověď:
NE, JEŠTĚ JEDNOU.
To není správná odpověď.
VÝBORNĚ !!!
ZKUS TO ZNOVU.
Do you like yoghurt ? Yes, I do. Odpověz podle smajlíka, potom klikni na obrázek.
Do you like hamburger ? No, I don´t. Znovu se řiď podle smajlíka a pak klikej na obrázek.
What do you like for dinner ? I like vegetables for dinner. Sestav správnou odpověď, potom klikni na obrázek rajčat.
What do you like for breakfast ? Odpověz podle obrázku a pak na něj klikni. I like cereal for breakfast.
Obrázky : kvikvikblogik.blog.cz/1003/jidlo-a-piti modniblog.cz/farmarske-trhy-jsou-in/ masaze.itrinec.cz/.../rajcata---co-o-nich-vime/ magro.blog.cz/1104/dieta-modelek conovehonakopci.cz/?p=1345 eshop.infofila.cz/lindner-sipky barinek1.blog.cz/0906/smajlici deosum.com/Articles/174-smajlik-posel-lasky-s... diskuse.dama.cz/d.php?d= dayujob.com/healthy-breakfast-with-cereal.html kvikvikblogik.blog.cz/1003/jidlo-a-piti modniblog.cz/farmarske-trhy-jsou-in/ masaze.itrinec.cz/.../rajcata---co-o-nich-vime/ magro.blog.cz/1104/dieta-modelek conovehonakopci.cz/?p=1345 eshop.infofila.cz/lindner-sipky barinek1.blog.cz/0906/smajlici deosum.com/Articles/174-smajlik-posel-lasky-s... diskuse.dama.cz/d.php?d= dayujob.com/healthy-breakfast-with-cereal.html
Manuál pro učitele jak s materiálem pracovat: Prezentace procvičuje sloveso „to like“. Je možné použít materiál hromadně s celou třídou při úvodním seznámením s učivem, žáci ale mohou také pracovat samostatně, každý na své PC. Přechod snímků je nastaven ručně při kliknutí myší, aby každý žák mohl pracovat svým tempem.