rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní družina a školní jídelna, Kostelec nad Orlicí, Pelclova 279
BYCH LUDVÍK STŘEDA Romana Breklová, , 8. ročník, český jazyk – čtení s porozuměním, orientace v textu
Pospojuj písmena tak, aby vznikl text: POZDĚ HONIT BYCHA, CHLAPČE P O Z D Ě HO N I T BY CH A CHLAPČE
Podtrhni slovo „BYCH“ ve větách: „Měl bych tu kaluž obejít…“ „Neměl bych si vzít tašku?“ „Měl bych vstávat…“
Spojte, co k sobě patří POPRVE PODRUHÉ POTŘETÍ UJEL MU RYCHLÍK SKOČIL DO LOUŽE ZASPAL ROZBIL SKLENICI ŠVESTEK Kontrola na dalším snímku
Spojte, co k sobě patří POPRVE PODRUHÉ POTŘETÍ UJEL MU RYCHLÍK SKOČIL DO LOUŽE ZASPAL ROZBIL SKLENICI ŠVESTEK
Najdi odpovědi (vyškrtej písmena, která jsou navíc a zbývající text přečti) Jak se autorovi Bych vysmíval? SETEREOEUEHEAEL MEREKEVEIEČEKEU Jak se zbavil Bycha? OADAJAEAL VA RAYACHALAÍAKAU Kontrola na dalším snímku
Najdi odpovědi (vyškrtej písmena, která jsou navíc a zbývající text přečti) Jak se autorovi Bych vysmíval? SETEREOEUEHEAEL MEREKEVEIEČEKEU Jak se zbavil Bycha? OADAJAEAL VA RAYACHALAÍAKAU
Já bych měl … Pište, co byste měli vy dělat. (neměl)