Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: 25. 8. 2013 Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A 79-41-K/81, 79-41-K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Advertisements

Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín LIDSKÉ RASY 1 1.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_13 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiálu Státy jižní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
„ČERNÝ KONTINENT“ Obr. 1,2 Obr. 3 Obr. 4 Obr. 5 Obr. 6.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POLITICKÁ MAPA EVROPY 1.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
EU peníze školám VY_32_INOVACE_Z_MACV_11
POLITICKÝ A EKONOMICKÝ VÝVOJ EVROPY
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) septima, 3. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Anatomie člověka Předmět.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_15 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiáluStáty východní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Afrika – oblastní členění 1 Severní Afrika
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:21.12.
Zeměpis EVROPA – povrch, vodstvo, podnebí
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.56 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
VY_52_INOVACE_03/2/29_ZEMĚPIS
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Státní svátky.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_FOTF10960ŠVA V ýukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
EU – OP VK – III/2 ICT DUM 17 Vypracovala Ludmila Kebzová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Floriánová Třída/ročník:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_70.
Norsko, Švédsko III2-Z7-III-11
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.19 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Komprimace Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT Ročník:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_130 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová PředmětZeměpis.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Savci pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Třídění živočichů Mgr. Hana Patschová duben 2011 VY_52_INOVACE_19.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:8. ročník Klíčová slova:Amerika – závislá území.
KRUŽNICE KRUH Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
EVROPA Španělsko III2-Z7-III-03.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie Evropy Předmět Zeměpis Anotace: Prezentace, která by měla sloužit k procvičování pojmů, které by se měly studentům vybavit při charakterizování zemí jižní Evropy. Šablona Číslo materiálu III/2-15 III/ Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/

Opakování – země jižní Evropy

1. Vyjmenuj zobrazené státy postupně od východu k západu: a)b) c)d)

1. Vyjmenuj zobrazené státy postupně od východu k západu: a) ŘECKOb) ITÁLIE c) ŠPANĚLSKO d) PORTUGALSKO

2. Z očíslovaných vlajek evropských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: Portugalsko č. ………Španělsko č. ………Itálie č. ………Řecko č. ………

2. Z očíslovaných vlajek evropských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: Portugalsko č. ………Španělsko č. ………Itálie č. ………Řecko č. ………

3. Pro který stát je typický tento oběd? Pojmenuj jednotlivé „chody“: xa-suntonic-2_image_620.jpg

3. Pro který stát je typický tento oběd? Pojmenuj jednotlivé „chody“: xa-suntonic-2_image_620.jpg Řecký oběd: Frappé Metaxa Gyros s tzatziki

4. Ke každé osobnosti přiřaď stát, ze kterého pochází: dali1.jpg uelBarroso_ b.jpg content/uploads/2011/02/Berlusconi jpg brity_pictures/donatella_versace_1420_1. jpg ingsBookPage015B.jpg

4. Ke každé osobnosti přiřaď stát, ze kterého pochází: dali1.jpg uelBarroso_ b.jpg content/uploads/2011/02/Berlusconi jpg brity_pictures/donatella_versace_1420_1. jpg ingsBookPage015B.jpg ItáliePortugalsko Itálie Řecko Španělsko

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země vzniku nejznámějších sportovních her na světě: …………………………….  Země nedostavěného chrámu od slavného secesního architekta: ………………………  Země s nejznámější evropskou činnou sopkou: ………………………  Automobilová velmoc: …………………………  Ikona býčích zápasů: ……………………  Místo původu červeného vína s příměsí pálenky: ………………………  Země původu věrozvěstů, kteří vytvořili základy starého slovanského písma: ……………………

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země vzniku nejznámějších sportovních her na světě: …………………………….  Země nedostavěného chrámu od slavného secesního architekta: ………………………  Země s nejznámější evropskou činnou sopkou: ………………………  Automobilová velmoc: …………………………  Ikona býčích zápasů: ……………………  Místo původu červeného vína s příměsí pálenky: ………………………  Země původu věrozvěstů, kteří vytvořili základy starého slovanského písma: …………………… Řecko Španělsko Portugalsko Itálie

Použitá literatura a zdroje Všechny uveřejněné odkazy [cit ] flags-set--southern-europe.jpg _image_620.jpg