EXCEL 2010 Popis prostředí – 3. část
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, oblast podpory 1.5 Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zvyšování klíčových aktivit Předmět, ročník:ICT, 2. ročník Název sady vzdělávacích materiálů:Microsoft Excel 2010 Sada číslo:ICT-22B Pořadové číslo vzdělávacího materiálu:04 Označení vzdělávacího materiálu: VY_32_INOVACE_ICT-22B-04 Téma vzdělávacího materiálu:Popis prostředí - 3. část Druh učebního materiálu:Prezentace Autor:Ing. Daniel Benna Anotace:Popis prostředí programu Excel 2010 Metodické poznámky:Materiál je vhodný pro všechny obory Datum vytvoření: Ověření ve výuce:
Excel Ve spodní části se nachází stavový řádek
Excel Pokud vybereme v listu nějaké buňky, můžeme na stavovém řádku rychle zjistit průměr čísel ve vybraných buňkách, součet čísel a počet neprázdných buněk
Excel Stavový řádek 0 Klikneme-li na něm pravým tlačítkem myši, objeví se panel pro úpravu stavového řádku, kde můžeme jednotlivé položky upravit nebo zakázat
Excel Zobrazení sešitů 0 Můžeme přepínat způsob zobrazení sešitu 0 Normální 0 Rozložení stránky 0 Zobrazit konce stránek
Excel Lupa 0 Umožňuje zvětšovat nebo zmenšovat zobrazení sešitu a tím ovlivňovat, jaká část sešitu bude zobrazena na obrazovce
Excel Posuvníky 0 Svislý a vodorovný posuvník slouží pro pohyb v sešitu
Excel Tlačítko 0 Pro svislé rozdělení okna 0 Pro vodorovné rozdělení okna
Excel Minimalizace pásu karet a nápověda 0 Tlačítko pro minimalizaci pásu karet, zůstanou zobrazeny jen názvy 0 Tlačítko pro zobrazení nápovědy
Excel Pás nástrojů Rychlý přístup 0 Obsahuje nejčastěji používané příkazy 0 Lze jej modifikovat 0 Je vždy přístupný (zobrazen)
Excel Po kliknutí na šipku se zobrazí podokno voleb 0 Zaškrtnutím nebo odškrtnutím volby, tlačítka na pás Rychlý přístup přidáváme nebo odebíráme
Použité zdroje 0 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Daniel Benna.