Diplomová práce Veronika Pemlová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Inovace předmětu Grafika na PC
Advertisements

Počítačová grafika Nám umožňuje:
Nástroj pro prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výhody a nevýhody, software pro grafiku
Grafika Rastrová X Vektorová.
Zoner Callisto.
Modelování v prostoru.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA (PG)
Počítačová grafika a digitální fotografie ve škole
TEXTOVÝ EDITOR.
SIPVZ – úvodní modul P Počítačová grafika a prezentace metodické poznámky (4 h)
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Základní pojmy Grafiky
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Počítačová grafika - teorie Autor:
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02_ZT_TK_1 Ročník: I. Základy techniky Vzdělávací oblast: Odborné.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.14/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Grafika 8 Zpracování textů VY_32_INOVACE_7B8. Základní typy textů Odstavcový text Řetězcový text.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
CorelDraw – čárové objekty
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
VEKTOROVÁ GRAFIKA Zatímco v rastrové grafice je celý obrázek popsán pomocí hodnot jednotlivých barevných bodů (pixelů) uspořádaných do pravoúhlé mřížky,
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Grafika 9 Nástroje a efekty VY_32_INOVACE_7B20. Nástroje a efekty CorelDraw má řadu nástrojů na zpracování objektů je zde i řada efektů pro zajímavé nápady.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Ing. Bohuslava Vitekerová
Nástroj pro prezentace
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Ing. Bohuslava Vitekerová
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Informatika Základní formáty počítačové grafiky Obrázek: Žaneta Lažková 2012.
Tvorba kurikula pro výuku informačních technologií na 1. stupni ZŠ
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Počítačová grafika (základy práce v (vektorovém) kreslicím programu)
POPR Počítačová podpora řízení Průběžné informace ke zpracování.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
TEXTOVÝ EDITOR ( VKLÁDÁNÍ DALŠÍCH OBJEKTŮ DO TEXTU A JEJICH VLASTNOSTI, TEXTOVÉ TABULKY, ŠABLONY, JEJICH VYUŽITÍ A TVORBA ) Michalík Martin 4.A.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Počítačová grafika Zoner Callisto Import a export – práce se soubory a tisk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S2_19.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_048.ICT.13 Zoner Callisto - úvod.
Inkscape – tvorba loga Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_ICT_20 Open Office Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo projektu:
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
Nástroj pro prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vektorové a rastrové grafické programy
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Ostatní manipulace s objekty II.
POPR Počítačová podpora řízení
CorelDRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Diplomová práce Veronika Pemlová Výuka základů vektorové grafiky na základní škole, práce s grafickými objekty Diplomová práce Veronika Pemlová

Cíl diplomové práce Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený soubor příkladů pro výuku základů vektorové grafiky na druhém stupni základní školy

Proč vektorovou grafiku učit Výuka grafiky je jedna ze zábavných a atraktivních položek výukového plánu. Získané znalosti a dovednosti jsou okamžitě využitelné nejen ve škole, ale i doma (zejména práce s digitální fotografií). Děti se tu neučí pro budoucnost, ale pro současnost a hlavně pro sebe. To, co se žáci naučí v počítačové grafice, mohou snadno aplikovat v ostatních předmětech (doplnění různých referátů a seminárních prací, zpracování např. vlastivědné či přírodopisné exkurze…).

Jak postupuji Učebnice s příklady Určení nástrojů Vytvoření příkladu Kontrola příkladu

Použité programy Zoner Callisto 4 CorelDraw 9

Podoba diplomové práce Výukové listy pro žáky Výukové listy pro učitele

Příklady Objekty a manipulace Vytváření objektů Vlastnosti objektů

Objekty a manipulace Pochopení pojmu objekt Manipulace s objekty Pořadí objektů Seskupování objektů Změna velikosti Rotace, zkosení objektu

Vytváření objektů Vytváření, předpřipravené tvary Zarovnání Rozmístění Kopírování, mazání

Vlastnosti objektů Barva čáry, výplně Průhlednost Stín

Všechny úlohy bych chtěla vyzkoušet v praxi Po žácích bych po vyzkoušení všech úloh chtěla napsat krátké vyjádření k úlohám Zároveň bych toto vyjádření chtěla i po vyučujícím