Proveď odhad své rychlosti při chůzi a běhu do schodů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohyb tělesa.
Advertisements

Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
Dráha, rychlost, čas.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět: FYZIKA Ročník: 8.
Tvorba PF
Laboratorní práce č. 1 Filtrace Mgr. Helena Roubalová
Měřítko plánu a mapy Mgr. Petra Jelínková.
Příprava laboratorní práce č.3
OBECNÁ CHEMIE PROTOKOL POKUSU VY_32_INOVACE_02 - PROTOKOL POKUSU
Měření tepla Miroslava Maňásková.
Vážení na laboratorních vahách Pracovní činnosti 6. ročník
Jakou máme spotřebu elektrické energie? (zadání projektu)
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_390_OBSAH ČTVERCE Téma: VZOREC, CENTIMETR.
9. NEROVNOMĚRNÝ POHYB II. - ZRYCHLENÍ
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Druhy pohybu – rovnoměrný, nerovnoměrný
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: O DPOVĚZ NA OTÁZKY 1) Definuj rychlost (popis, značka, jednotka, značka jednotky) Popis: dráha, kterou.
Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová
Rychlost měření a výpočty 7. třída Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: 12. září 2012 EU – peníze školám CZ.1.07/1.4.00/
Měřidla času 1 (stopky, kyvadlo)
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Odhad výsledků VY_32_INOVACE_16 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Návod k počítání výkonu s příklady k procvičení
26.1 Obsah obdélníku Tatínek chce koupit nový koberec tvaru obdélníku.
Rychlost měření a výpočty Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: září 2012 EU – peníze školám CZ.1.07/1.4.00/
KINEMATIKA - popisuje pohyb těles - odpovídá na otázku, jak se těleso pohybuje - nezkoumá příčiny pohybu.
Výpočet hustoty, práce s tabulkami
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Převody jednotek obsahu
Laboratorní práce č. 3 List
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
1 Pohybové úlohy 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření síly vytvoř si vlastní siloměr
Optika – lom světla VY_32_INOVACE_ března 2014
Vodorovný vrh VY_32_INOVACE_ února 2013
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Zákon zachování energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Tuhé těleso Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková 3. Laboratorní práce Cvičení k dýchací a oběhové soustavě.
Vysoká škola ekonomická v Praze :: Jména a příjmení Datum vyhotovení: Bakalářská práce.
Didaktika TV Efektivita vyučovací jednotky Libor Bouda.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Účinnost přeměny energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Úvod do fyzikálního měření Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková 1. Laboratorní práce Pozorování vnější stavby těla ryby.
15 filtrace - laboratorní práce
Šikmý vrh VY_32_INOVACE_ února 2013
Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_16_FYZIKA
Délka kružnice, obvod kruhu
VY_32_INOVACE_F7-001 FYZIKA 7.ROČNÍK RYCHLOST Název školy
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Týmové práce 2015: Tester adaptérů
Občanská výchova 6.ročník PhDr. Martina tesaříková
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
průměrnou rychlostí se pohyboval?
Rovnoměrný a nerovnoměrný pohyb
DÉLKA KRUŽNICE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Kvíz o [vašem tématu] [Vaše jméno] 5. září 2006.
Transkript prezentace:

Proveď odhad své rychlosti při chůzi a běhu do schodů. Laboratorní práce č. 1 Téma: Rychlost Jméno a příjmení: Školní rok: Třída: Datum provedení: Hodnocení: Úkol: Proveď odhad své rychlosti při chůzi a běhu do schodů. 2. Vypočítej vlastní rychlost při chůzi a běhu do schodů. 3. Porovnej svou skutečnou rychlost se svým odhadem. 4. Porovnej svou rychlost s rychlostí tvého spolužáka.

Pomůcky: metr, stopky, schodiště, kalkulačka Příprava: Napiš základní vzorec pro vypočítání rychlosti a popiš všechny FV včetně základních jednotek: v = ………………………….. rychlost: …………………… dráha: ……………………… čas: ………………………… Postup: odhadni své rychlosti a zapiš odhady do tabulky zjisti, jak je dlouhé schodiště popros spolužáka, aby ti změřil čas při chůzi a běhu údaje zapiš do tabulky porovnej výsledky (odhad rychlosti x skutečná rychlost) - v závěru porovnej své skutečné rychlosti se skutečnými rychlostmi spolužáka.

Porovnání rychlostí: < > = Skutečná rychlost spolužáka: Řešení: délka schodiště chůze běh s = …………………………. čas t = ……………………………… Odhad rychlosti: v = ……………………………… Porovnání rychlostí: < > = (odhad x skutečnost) v (odhad) ………….v (skuteč.) Skutečná rychlost: Skutečná rychlost spolužáka: (vlastní x spolužák) v (vlastní) ………….v (spolužák) Závěr: Při chůzi do schodů jsem byl ………………………………………………... a při běhu do schodů ………………………………………………………… než můj spolužák.