Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY YOUR Povídej si se spolužákem ve dvojici. Snaž si zapamatovat si, co jsi slyšel.
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Rostliny podle stavby těla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Chování ve městě Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Chování ve městě Anotace: bezpečné chování v lese, přechod pro chodce, injekční stříkačky.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh:  Jazyková výchova.
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Krizová situace Člověk a jeho zdraví. Krizová situace Člověk a jeho zdraví.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT ČJ VS po V Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Lípa srdčitá Rozmanitost přírody. Lípa srdčitá Rozmanitost přírody.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
ICT M 5.R. Jednotky času
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
What is it? Let´s play a game! ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmeno WHAT přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Transkript prezentace:

Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.

ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace Žák si osvojuje použití dlouhých a krátkých slabik Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: rozlišuje zvukovou a grafickou podobu slova, člení slova na hlásky, odlišuje dlouhé a krátké samohlásky Anotace Žák si osvojuje použití dlouhých a krátkých slabik Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: rozlišuje zvukovou a grafickou podobu slova, člení slova na hlásky, odlišuje dlouhé a krátké samohlásky Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova : krátké a dlouhé slabiky, doplńování. Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova : krátké a dlouhé slabiky, doplńování. Druh učebního materiálu :Pracovní list, ppt. prezentace Druh učebního materiálu :Pracovní list, ppt. prezentace Druh interaktivity: Kombinace Druh interaktivity: Kombinace Cílová skupina : Žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň- první období Typická věková skupina: 6-7 let Cílová skupina : Žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň- první období Typická věková skupina: 6-7 let Celková velikost: – 346kB-soubor ppt. Celková velikost: – 346kB-soubor ppt.

Poznali jste pohádky?  JDI PŘIMO K BABIČCE A S NIKYM SI NEPOVIDEJ.  Z OKENKA VYHLEDLA ZLA JEŽIBABA  ZA HORY ZA DOLY, ME ZLATE PAROHY, KDE SE PASOU.  VLK POSPICHAL KE KOVAŘOVI A NECHAL SI UPILOVAT DLOUHY JAZYK. Přečti si věty, zkus je přečíst znovu co nejvíce výrazně, hodně prodlužuj dlouhé slabiky.

Tato slova také nemají čárku, dopiš chybějící čárky a potom slovo správně opiš. PERNIČEK ……………………………… PERNIČEK ……………………………… BUDULINEK …………………………….. BUDULINEK …………………………….. KUZLATKA ………………………………. KUZLATKA ………………………………. PTAK OHNIVAK …………………………….. PTAK OHNIVAK …………………………….. POHADKA ……………………………….. POHADKA ………………………………..

Přispěvatelé Wikipedie, Jeníček a Mařenka [online], Wikipedie: Otevřená encyklopedie, c2013, Datum poslední revize , 20:57 UTC, [citováno ] Přispěvatelé Wikipedie, Jeníček a Mařenka [online], Wikipedie: Otevřená encyklopedie, c2013, Datum poslední revize , 20:57 UTC, [citováno ] oldid= http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Jen%C3%AD%C4%8Dek_a_Ma%C5%99enka& oldid=